Vandaag een ritje Duitsland achter de rug. Heb de GTI eens flink op zijn donder gegeven. Moest ook wel, was samen met een maat van me, hij met zijn TVR Tuscon ala 350pk+. Van 0-100 en met het betere bochten werk, no chance, maar met tussensprintjes tot ca 240 op de teller kon ik gewoon aan zijn staart blijven hangen, op gepaste afstand . Ik had nog genoeg over, maar het was te druk. Via Venlo de A61 op, naar de Eifel. Daarna binnen door terug naar de A3 en weer richting Venlo. Al met al zo'n 800km gereden met shell racing 100 en aral 102. Wat mij opviel is dat je voor Shell Racing 20 erocent meer betaald dan voor de 102 van Aral (1,84 vs 1,65 per liter. Zowel op de Autobahn als elders. Weer verschillende andere snelle jongens laten zien dat er met een GTI-tje niet te spotten valt, behalve dan die E AMG . De bridgestone banden S001 hebben het prima gehouden.
Het mocht vandaag de pret niet drukken, maar dekwaliteit van de GTI blijft voor mij een punt van discussie (krakende ramen in de sponningen, krakende deurrubbers, wastgate gekraak, een wat hakerigenhandbak na nieuwe versnellingsbak te hebben gekregen. Tja, het is niet anders, zoals ik zei, heb ik er geen minuut minder lol om gehad
Dagje Duitsland
Re: Dagje Duitsland
Leuk verslag man,
En het is toch altijd weer een waar feest om met een gechipte Gti over de Autobahn te knalle I.c.m Aral 102.
Je punten van kritiek kan ik begrijpen, heb zelf ook last krakende deur rubbers, zwaar irritant.
Greetz
En het is toch altijd weer een waar feest om met een gechipte Gti over de Autobahn te knalle I.c.m Aral 102.
Je punten van kritiek kan ik begrijpen, heb zelf ook last krakende deur rubbers, zwaar irritant.
Greetz
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten