Een 70 jarige bekrast een MK7 GTI PP.

Hoeft niet eens over auto's te gaan, alles kan besproken worden, maar hou het netjes.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Een 70 jarige bekrast een MK7 GTI PP.

Bericht door Henniej »

Beste leden,


Weet er iemand misschien waar je een camera voor je auto kunt kopen, die vanuit binnen buiten filmt en opneemt?

- Dus wil een camera in mijn auto plaatsen zodat als ik thuis ben, het dan opneemt en opslaat.
- En waar ik zo iets kan kopen, en zelf kan installeren etc.

'' Mensen moeten even laten zien dat ze jaloers zijn, en zich vervelen. Maar beseffen niet dat ze.. maar goed. ''

Hoop hier snel informatie te kunnen vinden.

Groet Henn
Laatst gewijzigd door Henniej op 12 dec 2018, 20:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Camera in auto?

Bericht door FreaQ »

Je bedoelt... een dashcam ?
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Camera in auto?

Bericht door Henniej »

Uhm.. Ja maar deze moet opnemen als die geparkeerd stil staat. Dus rijdend hoeft die niet te werken of op te nemen.

Als ik de auto heb geparkeerd, dat sommige mensen met hun auto´s de deur tegen je auto aan smijt of iets dergelijks. Dat je het dan allemaal op beeld hebt.

Een dashcam neemt alleen op als je rijdt?


Denk als wat te hebben gevonden, Parkeermodus op de dashcam
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
Warhoofd
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 aug 2014, 07:31
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Camera in auto?

Bericht door Warhoofd »

Ik krijg de indruk dat je jaloerse/vervelende buren hebt?

Als je daarom specifiek je auto in de gaten wilt houden als je thuis bent -en het is mogelijk - zou ik een webcam op je auto richten en evt als backup een 2 ch dashcam met parkeermode in je auto. Met een webcam heb je een veel beter overzicht over je hele auto terwijl een dashcam, ondanks dat het botsingen opmerkt, alleen maar de voorkant en achterkant opneemt en dus wss alleen lucht zal opnemen als iemand moedwillig zijn deur tegen jouw zijkant aangooit.
312 pk & 460 NM by JD Engineering
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Camera in auto?

Bericht door Henniej »

Morgen avond ga ik een camera set halen, die opneemt etc etc..

Het is gewoon niet meer leuk, eerst koop je een auto. Woon net niet in mijn auto. Zo vaak kijken uit raam, middag avond nacht ochtend.
Nou gaan we dan je moet minimaal klasse 3 hebben om hem goed te verzekeren, en hopen dat je een vergoeding krijgt mocht er überhaupt wat gebeuren voor diefstal of poging daar toe. En als of het niet genoeg is nog een Bear lock er bij. Nou en als je hem buiten parkeert hopen dat niemand zijn deur smijt, of weer een fietser, of een idio0t die op je auto wilt leunen met zijn broek vol ritsen en zooi. Nog heel veel meer.. Van dit soort zieke..

Van de schade die ik nu heb, heb ik geeneens een melding gedaan bij de verzekeringsmaatschappij want heeft toch geen zin een deur spuiten en dan? Elke week je zachte blanke lak polijsten? Ik hou er gewoon niet van, wil altijd de originele lak behouden. En lekker verzorgen mt coatings. Ben je altijd zo erg zuinig komt een ander zo als of het niets is.

Maar wat ik in de ochtend zag. Viel net niet flauw. Wou heel de auto .. trappen. Het is maar dat ik nog een klein beetje geduld heb echt. Anders stond de auto op marktplaats-schade autos. Vandalisme schade, helemaal .. getrapt. Dat zo een krasje je helemaal kan zieken. Niet te geloven.

Morgen nog na polijsten.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Camera in auto?

Bericht door ChielED35 »

Sjonge wat zonde zeg. Bewust andermans bezit waar hard voor gewerkt wordt beschadigen, kan daar erg slecht tegen :x
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Vanasch
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 mar 2018, 11:12
Type auto: Mk7 GTI PP
Locatie: Krimpen aan den Ijssel

Re: Camera in auto?

Bericht door Vanasch »

Bizar dat mensen zo jaloers zijn en moedwillig schade aanbrengen aan iets wat ze zelf niet kunnen krijgen. Ik zou idd een camera op je auto richten vanuit huis of iets dergelijks.

Zelf heb ik een dashcam aangeschaft. De blackvue dr650s 2ch. Deze beschikt ook over park mode.

Toch zonde dat mensen niet van andersmans spullen kunnen afblijven en je stappen moet ondernemen om na te gaan wie zo iets durft te flikken.

Ik hoop dat je diegene kunt confronteren met beelden mocht het nog maals gebeuren
When u had a crash, car guys be like; i am glad you,re ok, how much for the wheels :lol:
Gebruikersavatar
Warhoofd
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 aug 2014, 07:31
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: Camera in auto?

Bericht door Warhoofd »

Niet normaal zeg :shock: :x Ik hoop dat je met een dashcam en/of een webcam snel deze droeftoeter kan achterhalen.

Zelf ben ik erg blij met mijn Blackvue DR750S 2CH. Deze heeft naast wifi en cloud ondersteuning ook parking mode (*). Via wifi verbinding kan je live meekijken wat er rond je auto gebeurd en krijg je een melding op je telefoon als er een botsing is gedetecteerd.

(*)Let wel op dat je voor parkeer opnames een externe Blackvue power module nodig hebt!
312 pk & 460 NM by JD Engineering
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Camera in auto?

Bericht door FreaQ »

Dood en dood zonde.

Hoop dat het niet nog een keer gebeurd voor je.. en als het wel gebeurd dat je hun gezicht te pakken heb.
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Camera in auto?

Bericht door Henniej »

Trouwens er zat ook deuk in de deur behalve de krassen, dat heb ik allemaal opgelost (rechter voor deur). Vriend van me heeft het netjes uitgedeukt/restylen. Zat op links achter scherm ook een heel lichte deukje die is ook meegepakt met het uitdeuken.

Laatst de auto een coating laagje aangebracht. Dit keer gekozen voor Gyeon one + cure.

Volgend week een laagje can coat.

Had meer foto's genomen alleen kon ze niet even zo snel vinden.

( Camera's gekocht geïnstalleerd, ook voor in de auto 500,- euro armer! Maar het is niet anders. )


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
Zluytr
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 mei 2017, 12:50
Type auto: MK7 GTI

Re: Camera in auto?

Bericht door Zluytr »

Waarom volgende week een laag Cancoat?

Dat is buitengewoon onpraktisch.

Dat kan je gewoon meteen aanbrengen. Al vind ik het over de one sowieso weinig nut hebben.

One en Cancoat ontlopen elkaar bijna niks, behalve de prijs en de manier waarop het verpakt is.

Wou noemen het voor de gein Cancoat in een potje, maar ik twijfel ook serieus of het niet het zelfde product is.
Ride:
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey


Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Camera in auto?

Bericht door Henniej »

De auto staat binnen word dus niet mee gereden dus word t gelijk op aangebracht over een aantal dagen.

Trouwens de beide producten kreeg ik als cadeau.

Normaal gebruik ik de prime en mohs van gyeon daar zie je echt een plastic laagje over je auto heen vind ik dan. Alleen het viel me ook op dat je als je de one of cancoat afneemt er een wereld van verschil zit vergeleken met de gyeon mohs. Is voor het eerst dat ik de one en cancoat gebruik.

De voorbumper was trouwens ook voorzien van can coat.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
Zluytr
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 mei 2017, 12:50
Type auto: MK7 GTI

Re: Camera in auto?

Bericht door Zluytr »

Ja klopt 100%, Mohs is dan ook meteen het fijnste wat aanbrengen en voor afnemen betreft.

Prime is iets lastiger, maar vind het persoonlijk wel mooier. Beide toppers natuurlijk.

Als de auto binnen blijft, is het geen probleem de Cancoat na een paar dagen te doen, maar je hoeft niet zo lang te wachten.
Ride:
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey


Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Camera in auto?

Bericht door Henniej »

Ja snap ik. De reden van wachten is dat ik va 7 tot 5 moet werken en van 6 tot half 9 op school zit dat ik dan geen tijd heb vandaar. Anders had ik de cancoat ook er gelijk boven op gezet. ( Op de gyeon one ).

Trouwens over de one gesproken denk dat het ook voor het laatst is, gezien de manier van aanbrengen en afnemen.

Bij de Gyeon one leek het wel als of je de coating aanbrengt en om het af te nemen voorzichtig moest zijn want anders leek t op dat je swirls en was krassen kon veroorzaken.

Had tien van monello doekjes gebruikt om het coating af te nemen maar ging niet echt lekker.

Over de cancoat gesproken met het afnemen en aanbrengen was wel goed, een voorproefje op de voorbumper.

Gewoon lekker weer terug op de Gyeon Mohs, veel beter!
Kan ik de Mohs ook voorzien voor p de ruiten aan te brengen? Of zie je dan een waas laagje als de zon er op schijnt?
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
Zluytr
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 mei 2017, 12:50
Type auto: MK7 GTI

Re: Camera in auto?

Bericht door Zluytr »

Oo de ruiten heb ik het nog nooit geprobeerd.

Ik gebruik deze https://www.carclean.com/nl/ultra-glass ... -30ml.html en die is echt geweldig

Heb Mohs wel eens op velgen gesmeerd, en dat doet het nog beter dan Rim. Wel een stuk duurder.
Ride:
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey


Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Camera in auto?

Bericht door Henniej »

Ik heb die van Nanolex besteld voor de ramen, alleen een vraagje over de Q² Booster 30ml.

Denk dat ik deze ook ga bestellen om te kijken hoe die is.

Heb je dit weleens gebruikt? Q² Booster 30ml? Of heeft het geen zin beter houden bij de prime en mohs?
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
Zluytr
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 mei 2017, 12:50
Type auto: MK7 GTI

Re: Camera in auto?

Bericht door Zluytr »

Ik heb booster wel eens gesmeerd, maar alleen over de Mohs.

Daar is hij ook een beetje voor gemaakt, omdat de Mohs qua beading en sheeting niet zo mooi is als een Prime of pure.

Het brengt heel apart aan, omdat het ene vervliegt zie je niet waar je gebleven bent, en dat is even wennen.

De eigenschappen zijn wel prachtig, maar ik vind herberg duur. Daarom smeer ik vaker Cancoat over de Mohs.

Nanolex ga je geen spijt van hebben. Vooral met ons vermogen is het leuk, als je even stil staat en raam word bedenkt met druppel en je geeft dat even gas is je raam in 1 seconde helemaal droog. Heb daar erg veel mee gespeeld haha
Ride:
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey


Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Camera in auto?

Bericht door Henniej »

Jongens hoe erg het ook is, heb vandaag een man van 70 jaar oud gepakt op heterdaad die mijn auto heeft bekrast! Op camera vast! Plus ik zag het nog zelf gebeuren ook! Niet te geloven! Politie geweest, man is aangehouden moet morgen met mijn beelden en al aangifte doen.

Niet te geloven maar wel een pluspunt van mijzelf, heb niets met die oude man gedaan dus ik heb me goed kunnen beheersen!

Morgen aangifte doen, de kras etc volgt.. Foto´s etc.. En filmpje natuurlijk.

Ondanks alles iedereen een fijne avond toegewenst.
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
martin
Berichten: 351
Lid geworden op: 15 dec 2012, 22:22
Type auto: Golf V GTI
Locatie: zaanstad

Re: Camera in auto?

Bericht door martin »

Wat bezielt zo iemand om dat te doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Gr. Martin.
Gebruikersavatar
spikehome
Berichten: 239
Lid geworden op: 21 jan 2018, 12:06
Type auto: Golf7GTIPerformance
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Camera in auto?

Bericht door spikehome »

WTF!
Golf GTI Performance bj2016 Afbeelding Afbeelding
Volkswagen Up Move bj2016 Afbeelding Afbeelding
Oude Golf 7 1.2 DSG business bj2015 Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Camera in auto?

Bericht door Maarten »

Diep triest... waarschijnlijk een jaloers oudje...

Als "slachtoffer" heb je trouwens best veel rechten. Zo kan je het dossier opvragen en kan je ook als het goed is zelfs de verklaring lezen van de verdachte.
Serviced by EMServices.
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: Camera in auto?

Bericht door Henniej »

Hier is de foto,

Filmpje ben ik nog aan t uploaden die volgt!

Wat een 70 jarige viezerik, kan doen. Zie onderzijde.

Dit is de derde keer dat de auto is bekrast!

Op heterdaad betrapt en ook nog op camera vastgelegd-gezet!

Aangifte gedaan, de zaak volgt.

Ik had zelf d opa geconfronteerd en hij deed zielig van ik ben een 70 jarige man hoezo zal ik je auto bekrassen?
Heb mezelf wel goed kunnen beheersen en niets gedaan, want anders als ik hem een rake klap had verkocht zat ik nu zeker vast voor poging tot doodslag.
En zeker met een voorwaardelijke TBS op je kerfstok ben ik dan zeker een paar jaar weg. Dus geduld heeft hier zeker een grote rol gespeeld.


Afbeelding
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Een 70 jarige bekrast een MK7 GTI PP.

Bericht door ChielED35 »

Ben je mooi klaar mee..dat wordt wel deurtje spuiten. Ouwe gek is het. Maar goed dat je je ingehouden hebt, heb je alleen jezelf maar mee.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Een 70 jarige bekrast een MK7 GTI PP.

Bericht door Maarten »

Flinke kras inderdaad... waar een trieste vent zeg, met z'n slappe excuus.
Serviced by EMServices.
sebasss2
Berichten: 163
Lid geworden op: 22 mei 2016, 19:45
Type auto: Golf 7 GTI PP
Locatie: Zeeuwsvlaanderen

Re: Een 70 jarige bekrast een MK7 GTI PP.

Bericht door sebasss2 »

Heel erg triest dit.. heb net een huis gekocht maar ga ook maar camera systeem plaatsen. Al is het maar voor het gevoel
Plaats reactie

Terug naar “Wat je maar wil”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten