Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb hem zonder vacüum aansluiting, monteren is echt een peule schil, wel voorzichtig zijn met het ventilatierooster (gelukkig had al ik een los rooster erbij gehaald...)
Bij P3cars . Com heb ik hem besteld, binnen 5 werkdagen binnen gehad, werkt top (tis een gadget natuurlijk)
Dit is een functie die de ontwikkelaars van VW kennelijk nooit verder hebben ontwikkeld, gezien het tijdelijke plaatje wat ze bij het profiel hebben staan:
VCDS & VAG CAN PRO, Discover PRO expert en software-knutselaar
ik vraag me af.. als je auto gechipt is.. kan je dan onder eco normale vermogen hebben.. en onder sport de gechipte vermogen? of werk dat niet zo... en is dat ook toepasbaar op de mib1 1.6tdi?
Een gechipte auto rijdt in principe altijd zuiniger! Omdat het systeem beter afgesteld is. Enige nadeel is je rechtervoet met meer vermogen ga je er ook naar rijden. Dus tsja dan wordt ie onzuiniger. Maw als je in eco braaf rijdt zal deze net zo of ws zuiniger rijden!
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me!
Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
Johnnyp85 schreef: ↑05 apr 2019, 16:53
ik vraag me af.. als je auto gechipt is.. kan je dan onder eco normale vermogen hebben.. en onder sport de gechipte vermogen? of werk dat niet zo... en is dat ook toepasbaar op de mib1 1.6tdi?
Ja, dat heb ik ook (iig op een R). Eco is OEM map (~360pk deed hij met de hardware aanpassingen), Normal/Race is 420pk. Best grappig omdat je goed kan laten voelen wat hij voor de chip deed en erna .
Overigens merk ik totaal geen verbruik verschil of ik nou op ECO of RACE rijdt, ondanks specifiekere afstelling en heel zuinig rijden, altijd 1:10-11.
Gisteren de Salvadore 18" wintervelgen schoongemaakt zodat ze aankomende winter er weer zo onder kunnen.
paar weken geleden al de zomerwielen erop gedaan.
Golf GTI Performance bj2016
Volkswagen Up Move bj2016
Oude Golf 7 1.2 DSG business bj2015
Ja, dat heb ik ook (iig op een R). Eco is OEM map (~360pk deed hij met de hardware aanpassingen), Normal/Race is 420pk. Best grappig omdat je goed kan laten voelen wat hij voor de chip deed en erna .
Overigens merk ik totaal geen verbruik verschil of ik nou op ECO of RACE rijdt, ondanks specifiekere afstelling en heel zuinig rijden, altijd 1:10-11.
IBAces schreef:Vandaag nog meer speelgoed binnen gehad :mr.green
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
is dat beetje makkelijk te monteren? En welke versie heb jij (met vacuüm aansluiting of zonder) en waar heb je hem gekocht?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik had hem vorige week ook binnen, alleen via All Star Motorsport besteld en kreeg een rode display Teruggestuurd aangetekend á 26.50 voor wissel met blauwe, 10 dagen verder komt hij vandaag aan daar is hij kapot, niet de display maar de connector is opengemaakt daar lijkt het op Douane misschien Mooi ze nemen hem niet terug ook En nog zeggen voor 8 euro sturen we hem weer op naar je. Ik laat hem maar opsturen weer voor die 389,- + 26.50 die al betaald is Rood met blauw
Nadat ik 2 weken geleden naar een poets clinic geweest was en daar wat spullen gelijk heb aangeschaft ben ik van het weekend druk bezig geweest.
Eerst wassen daarna kleien toen gekeken of ik met mequiars compount nodig was, maar met de mequiars polish maar gelijk gedaan en daarna de ultimate was erop.
Resultaat mag er wezen.
Met de hand kost het echte best wat tijd.
Golf GTI Performance bj2016
Volkswagen Up Move bj2016
Oude Golf 7 1.2 DSG business bj2015
Niet heel veel bijzonders aan gedaan. De auto even grondig na laten kijken door MP Carworks, dit in verband met de grote (turbo) upgrade(s) deze maand en APK goed laten keuren. Kan er weer een jaar mee door.