Led achter naar dynamisch

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Led achter naar dynamisch

Bericht door Vissa »

SKu schreef: 19 jan 2020, 10:57 Bij mij zijn de lichten zo aangesloten dat als de auto niet op contact staat hij de stroom ergens anders vandaan haalt en ze niet dynamisch werken maar gewoon knipperen. Het zijn originele VW lichten gecodeerd door Recso. Zij zeggen hier niks aan te kunnen doen en dat iedereen dit heeft. Is er iemand die dit toch kan aanpassen dat ze altijd dynamisch zijn, ongeacht contact of niet?
Mijne werken gewoon altijd dynamisch, ook zonder contact. Dus het moet kunnen.
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
SKu
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 aug 2018, 17:57
Type auto: GTI Clubsport

Re: Led achter naar dynamisch

Bericht door SKu »

Vissa schreef: 19 jan 2020, 13:01
SKu schreef: 19 jan 2020, 10:57 Bij mij zijn de lichten zo aangesloten dat als de auto niet op contact staat hij de stroom ergens anders vandaan haalt en ze niet dynamisch werken maar gewoon knipperen. Het zijn originele VW lichten gecodeerd door Recso. Zij zeggen hier niks aan te kunnen doen en dat iedereen dit heeft. Is er iemand die dit toch kan aanpassen dat ze altijd dynamisch zijn, ongeacht contact of niet?
Mijne werken gewoon altijd dynamisch, ook zonder contact. Dus het moet kunnen.
Is er bij jou ook een kabel getrokken of heb je omvormplugjes oid?
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Led achter naar dynamisch

Bericht door Vissa »

SKu schreef: 19 jan 2020, 18:57
Vissa schreef: 19 jan 2020, 13:01
SKu schreef: 19 jan 2020, 10:57 Bij mij zijn de lichten zo aangesloten dat als de auto niet op contact staat hij de stroom ergens anders vandaan haalt en ze niet dynamisch werken maar gewoon knipperen. Het zijn originele VW lichten gecodeerd door Recso. Zij zeggen hier niks aan te kunnen doen en dat iedereen dit heeft. Is er iemand die dit toch kan aanpassen dat ze altijd dynamisch zijn, ongeacht contact of niet?
Mijne werken gewoon altijd dynamisch, ook zonder contact. Dus het moet kunnen.
Is er bij jou ook een kabel getrokken of heb je omvormplugjes oid?
Geen kabel, ik heb een set vanaf VW zelf met modules erbij. Was plug en play. :)
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Red100
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2016, 16:50
Type auto: Polo

Re: Led achter naar dynamisch

Bericht door Red100 »

hoi leden van de gtiforum,

heb juist zo een set 7,5 achterlichten geplast en kabel aangepast alles werkt prima behalve de dynamisch knippert in plaats van dynamisch

ik beschik over een vcds, kan er iemand de juist coderen voor de achterlichten hier delen ,alvast bedankt

M.V.G Gino
Thijsgolf72013
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2021, 12:22
Type auto: Golf mk7

Re: Led achter naar dynamisch

Bericht door Thijsgolf72013 »

Paul-gti schreef: 06 apr 2019, 09:27 Mocht iemand problemen hebben met inbouwen, wellicht kan ik helpen, ik heb er al een aantal gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben van de standaart halogeen achterlichten naar de led dynamische achterlichten gegaan, heb ze van het weekend er in geprobeerd te zetten maar het wil niet helemaal lukken, de achter uit rij led blijft branden ook als het contact uit staat, en de knipperlicht functie werkt niet zou je mij hier bij kunnen helpen?
essalki
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2021, 22:53
Type auto: Golf 7 tsi

Re: Led achter naar dynamisch

Bericht door essalki »

Paul-gti schreef: 06 apr 2019, 09:27 Mocht iemand problemen hebben met inbouwen, wellicht kan ik helpen, ik heb er al een aantal gedaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik kan we wat hulp gebruiken graag zie ik een reactie tegemoet
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 45 gasten