Richtingaanwijzers laten branden

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door StephanV »

Hallo iedereen,

Ik heb een golf gti mk7 uit 2014. Ik wil graag de richtingaanwijzers constant te laten branden als een soort LED verlichting idee. Wie weet hoe je dat voor elkaar krijgt? Kan dat via een tuner bijvoorbeeld? Of moet je allerlei soorten modules gaan kopen om het te laten branden?

Het hoeft niet percee, maar als het niet teveel gedoe is, is het wel leuk :D

Ik hoor graag!

Groet
Stephan
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door ChielED35 »

StephanV schreef:Hallo iedereen,

Ik heb een golf gti mk7 uit 2014. Ik wil graag de richtingaanwijzers constant te laten branden als een soort LED verlichting idee. Wie weet hoe je dat voor elkaar krijgt? Kan dat via een tuner bijvoorbeeld? Of moet je allerlei soorten modules gaan kopen om het te laten branden?

Het hoeft niet percee, maar als het niet teveel gedoe is, is het wel leuk :D

Ik hoor graag!

Groet
Stephan
Dit kan je instellen met vagcom. Is niet moeilijk maar je moet wel iemand kennen die dit kan. Maar je weet dat dit apk afkeur is en dat je een bekeuring kan krijgen he..;-)
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
FreaQ
Berichten: 491
Lid geworden op: 01 apr 2018, 13:04
Type auto: Golf MK6 GTI ED35
Locatie: 072

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door FreaQ »

de benaming van dit is '' US running lights'' .

Makkelijker om op te noemen, weet de persoon die het voor je doet ook gelijk wat je bedoeld :D
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door StephanV »

ChielED35 schreef: 29 sep 2019, 12:45
StephanV schreef:Hallo iedereen,

Ik heb een golf gti mk7 uit 2014. Ik wil graag de richtingaanwijzers constant te laten branden als een soort LED verlichting idee. Wie weet hoe je dat voor elkaar krijgt? Kan dat via een tuner bijvoorbeeld? Of moet je allerlei soorten modules gaan kopen om het te laten branden?

Het hoeft niet percee, maar als het niet teveel gedoe is, is het wel leuk :D

Ik hoor graag!

Groet
Stephan
Dit kan je instellen met vagcom. Is niet moeilijk maar je moet wel iemand kennen die dit kan. Maar je weet dat dit apk afkeur is en dat je een bekeuring kan krijgen he..;-)
Thanks je reactie. Ik ga even rondbellen. Ja het mooiste zou zijn dat je het in en uit kan schakelen met een schakelaar :lol: . Maar denk niet dat dat mogelijk is..zowel wordt het een hele operatie denk ik.
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door WillsR »

Ik zou het ook graag willen en je kan het via je dicoveryscherm aan en uit zetten.

In dit filmpje staat hoe het moet:
https://youtu.be/WO9zQeCEQ6M

Dus als je iemand hebt gevonden die het kan, hoor ik het ook graag


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Valk
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2018, 22:49
Type auto: Golf 7 GTD
Locatie: Noord Nederland

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door Valk »

Het zou eventueel ook als dagrijverlichting gecodeerd kunnen worden, die kun je ook aan en uit zetten via het scherm. (Uit-aan)

Ik zou beide manieren kunnen programmeren, ik woon echter in het noorden van NL...
Golf 7 GTD
Polo 9n3 1.9 tdi
Peugeot 206 gti
Peugeot 106 gti
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door StephanV »

WillsR schreef: 01 okt 2019, 21:34 Ik zou het ook graag willen en je kan het via je dicoveryscherm aan en uit zetten.

In dit filmpje staat hoe het moet:
https://youtu.be/WO9zQeCEQ6M

Dus als je iemand hebt gevonden die het kan, hoor ik het ook graag


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb geinformeerd bij Celtemp Car Equipment. Hier werkt iemand die er verstand van heeft en over de apparatuur beschikt. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Heb er mijn uitlaat laten vermaken. Werken vakmensen. Die medewerker is er dinsdag weer dus bel dan even terug over prijs en wat hij wel en niet kan.

Zal ik je op de hoogte houden? Bedrijf zit in Hendrik Ido Ambacht trouwens.
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door StephanV »

Valk schreef: 01 okt 2019, 23:26 Het zou eventueel ook als dagrijverlichting gecodeerd kunnen worden, die kun je ook aan en uit zetten via het scherm. (Uit-aan)

Ik zou beide manieren kunnen programmeren, ik woon echter in het noorden van NL...
Super! Ik houd je zeker in gedachte. Noorden is wel wat ver rijden voor mij. Ik wacht even het gesprek af met dat bedrijf, wellicht kom ik nog even bij je terug👍
Valk
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2018, 22:49
Type auto: Golf 7 GTD
Locatie: Noord Nederland

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door Valk »

Helemaal goed, ik lees het wel :)
Golf 7 GTD
Polo 9n3 1.9 tdi
Peugeot 206 gti
Peugeot 106 gti
Valk
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2018, 22:49
Type auto: Golf 7 GTD
Locatie: Noord Nederland

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door Valk »

Weet je al of je eerder genoemde bedrijf het kan uitvoeren? Ik ben wel benieuwd wat ze vragen voor zo’n handeling.
Golf 7 GTD
Polo 9n3 1.9 tdi
Peugeot 206 gti
Peugeot 106 gti
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door StephanV »

Valk schreef: 04 nov 2019, 19:37 Weet je al of je eerder genoemde bedrijf het kan uitvoeren? Ik ben wel benieuwd wat ze vragen voor zo’n handeling.
Ja er zijn verschilende aanbieders op marktplaats. Maar dan weet je nooit of ze kundig genoeg zijn en of ze iets kunnen verzieken zoals het motormangement ofso. Ik heb contact gehad met celtemp. Zij rekenen gewoon per uur. Ik zou 60 euro kwijt zijn als ze een uur bezig zouden zijn. Als je dat vergelijkt met markplaats aanbieders, is dat best prijzig. Maargoed dan laat je het doen door een garage die er verstand van heeft. Ik ben nog niet geweest..
Valk
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2018, 22:49
Type auto: Golf 7 GTD
Locatie: Noord Nederland

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door Valk »

Als ze weten wat ze doen zijn ze geen uur bezig
Golf 7 GTD
Polo 9n3 1.9 tdi
Peugeot 206 gti
Peugeot 106 gti
Gebruikersavatar
WillsR
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2018, 22:47
Type auto: Golf MK7 R Variant

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door WillsR »

StephanV schreef:
Valk schreef: 04 nov 2019, 19:37 Weet je al of je eerder genoemde bedrijf het kan uitvoeren? Ik ben wel benieuwd wat ze vragen voor zo’n handeling.
Ja er zijn verschilende aanbieders op marktplaats. Maar dan weet je nooit of ze kundig genoeg zijn en of ze iets kunnen verzieken zoals het motormangement ofso. Ik heb contact gehad met celtemp. Zij rekenen gewoon per uur. Ik zou 60 euro kwijt zijn als ze een uur bezig zouden zijn. Als je dat vergelijkt met markplaats aanbieders, is dat best prijzig. Maargoed dan laat je het doen door een garage die er verstand van heeft. Ik ben nog niet geweest..
Ik ga binnenkort even contact opnemen met Celtemp. Ik weet dat cartronic in Den Haag het ook zeker kan maar die jongen heeft het zo druk dat hij zulke klusjes niet meer doet. Als ik meer weet dan hou ik jullie op de hoogte


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door StephanV »

Valk schreef: 30 nov 2019, 19:10 Als ze weten wat ze doen zijn ze geen uur bezig
Ja eens hoor...daarom ben ik ook nog niet gegaan, is best prijzig. Aan de andere kant heb ik wel een goeie ervaring met Celtemp.
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door StephanV »

WillsR schreef: 30 nov 2019, 21:31
StephanV schreef:
Valk schreef: 04 nov 2019, 19:37 Weet je al of je eerder genoemde bedrijf het kan uitvoeren? Ik ben wel benieuwd wat ze vragen voor zo’n handeling.
Ja er zijn verschilende aanbieders op marktplaats. Maar dan weet je nooit of ze kundig genoeg zijn en of ze iets kunnen verzieken zoals het motormangement ofso. Ik heb contact gehad met celtemp. Zij rekenen gewoon per uur. Ik zou 60 euro kwijt zijn als ze een uur bezig zouden zijn. Als je dat vergelijkt met markplaats aanbieders, is dat best prijzig. Maargoed dan laat je het doen door een garage die er verstand van heeft. Ik ben nog niet geweest..
Ik ga binnenkort even contact opnemen met Celtemp. Ik weet dat cartronic in Den Haag het ook zeker kan maar die jongen heeft het zo druk dat hij zulke klusjes niet meer doet. Als ik meer weet dan hou ik jullie op de hoogte


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik heb ondertussen een carly connected car adapter aangeschaf, dan kan je coderen wanneer je wil en het werkt prima. Ben nog druk aan het uitproberen..
Roman77
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 sep 2011, 12:10

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door Roman77 »

Iemand die erg bekend is in de regio Den Haag is Rainesh. Die heeft er echt verstand van en kan alles coderen wat mogelijk is.

Hij is op diverse forums te vinden.
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door Vissa »

Roman77 schreef: 10 feb 2020, 07:19 Iemand die erg bekend is in de regio Den Haag is Rainesh. Die heeft er echt verstand van en kan alles coderen wat mogelijk is.

Hij is op diverse forums te vinden.
Heeft bij mij ook alles gecodeerd! Super kerel!
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
surfroy01
Berichten: 401
Lid geworden op: 13 nov 2018, 12:21
Type auto: Golf 7 GTI PP

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door surfroy01 »

Vissa schreef: 10 feb 2020, 09:07
Roman77 schreef: 10 feb 2020, 07:19 Iemand die erg bekend is in de regio Den Haag is Rainesh. Die heeft er echt verstand van en kan alles coderen wat mogelijk is.

Hij is op diverse forums te vinden.
Heeft bij mij ook alles gecodeerd! Super kerel!
+ 1 ook bij mij zijn best gedaan!
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me! :oops:

Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
Mikeyvdw
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2023, 14:06
Type auto: Golf mk7

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door Mikeyvdw »

Valk schreef: 01 okt 2019, 23:26 Het zou eventueel ook als dagrijverlichting gecodeerd kunnen worden, die kun je ook aan en uit zetten via het scherm. (Uit-aan)

Ik zou beide manieren kunnen programmeren, ik woon echter in het noorden van NL...
Doe je dit nog steeds
En waar in het noorden zit je?
Valk
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2018, 22:49
Type auto: Golf 7 GTD
Locatie: Noord Nederland

Re: Richtingaanwijzers laten branden

Bericht door Valk »

Jazeker, ik woon in Groningen
Golf 7 GTD
Polo 9n3 1.9 tdi
Peugeot 206 gti
Peugeot 106 gti
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tinusmk1gti en 45 gasten