Bearlock + fabrieksgarantie

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
TCRNL
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2020, 18:07
Type auto: GTI TCR

Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door TCRNL »

Beste Forumleden,

Binnenkort ben ik eindelijk officieel lid van de Gti club.
Het is een GTI TCR geworden, de auto komt volgende week op transport uit Duitsland. Als de auto binnen is ga ik zeker wat leuke beelden delen.
Omdat ik de auto graag voor langere termijn wil houden wil ik de auto extra goed beveiligen. Ik heb besloten dat het een BearLock gaat worden.
De auto die ik aangeschaft heb zit 3 jaar extra fabrieksgarantie op (5 jaar in totaal).
Ik zou het zonde vinden als dit zou vervallen als de fabrieksgarantie vervalt door het slot.
De partij die de Bearlock aanbied geeft aan dat de fabrieksgarantie niet vervalt.
Toch ben ik benieuwd wat jullie ervaring met een Bearlock & fabrieks garantie.

Ps als de auto binnen is zou ik mij even goed voorstellen met wat foto’s van de aanwinst.
Bedankt voor jullie hulp.

Groetjes
Gebruikersavatar
Bram-GTI-010
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 jul 2020, 19:08
Type auto: Golf 2019 GTI perf

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Bram-GTI-010 »

TCRNL schreef:Beste Forumleden,

Binnenkort ben ik eindelijk officieel lid van de Gti club.
Het is een GTI TCR geworden, de auto komt volgende week op transport uit Duitsland. Als de auto binnen is ga ik zeker wat leuke beelden delen.
Omdat ik de auto graag voor langere termijn wil houden wil ik de auto extra goed beveiligen. Ik heb besloten dat het een BearLock gaat worden.
De auto die ik aangeschaft heb zit 3 jaar extra fabrieksgarantie op (5 jaar in totaal).
Ik zou het zonde vinden als dit zou vervallen als de fabrieksgarantie vervalt door het slot.
De partij die de Bearlock aanbied geeft aan dat de fabrieksgarantie niet vervalt.
Toch ben ik benieuwd wat jullie ervaring met een Bearlock & fabrieks garantie.

Ps als de auto binnen is zou ik mij even goed voorstellen met wat foto’s van de aanwinst.
Bedankt voor jullie hulp.

Groetjes
Kicke Dikke bak een tcr!
De Bearlock, zou ik naar Bearlock zelf bellen of volkswagen. Dan heb je het snelste antwoord denk ik.

Weet dat de verzekeringen bezig zijn om volgend jaar korting op de premie te geven bij een bearlock met certificaat.

Ben zelf ook benieuwd wil hem ook nog inbouwen en heb ook nog garantie!

Gefeliciteerd en benieuwd naar de foto’s Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
TCRNL
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2020, 18:07
Type auto: GTI TCR

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door TCRNL »

Beste Bram,

Bedankt voor je reactie, jaa kijk heel erg uit naar mijn Tcr.

Ben benieuwd naar die premie korting, dat maakt het altijd extra interessant.

Dank!
Roman77
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 sep 2011, 12:10

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Roman77 »

Ik zou niet weten waarom je je garantie kwijt zou raken, het is een mechanische oplossing die je versnellingsbak op slot zet.

Ik heb hem iig gewoon laten plaatsen en heb ook die verlengde garantie.

Naar de premie korting ben ik wel benieuwd, vorig jaar kon men er niks mee. Heb je daar meer informatie over?
Gebruikersavatar
Bram-GTI-010
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 jul 2020, 19:08
Type auto: Golf 2019 GTI perf

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Bram-GTI-010 »

Roman77 schreef:Ik zou niet weten waarom je je garantie kwijt zou raken, het is een mechanische oplossing die je versnellingsbak op slot zet.

Ik heb hem iig gewoon laten plaatsen en heb ook die verlengde garantie.

Naar de premie korting ben ik wel benieuwd, vorig jaar kon men er niks mee. Heb je daar meer informatie over?
Ik zal meer navragen wel handig om te weten! Maatje doet verzekeringen en zei het tegen mij.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
TCRNL
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2020, 18:07
Type auto: GTI TCR

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door TCRNL »

Bedankt voor jullie hulp.
Pon & A point hebben beide per mail bevestigt dat een BearLock niet de garantie aantast.
Zij bouwen deze sloten namelijk ook zelf in, wel zeggen ze dat het belangrijk is dat het een originele BearLock is.
Gebruikersavatar
Bram-GTI-010
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 jul 2020, 19:08
Type auto: Golf 2019 GTI perf

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Bram-GTI-010 »

TCRNL schreef:Bedankt voor jullie hulp.
Pon & A point hebben beide per mail bevestigt dat een BearLock niet de garantie aantast.
Zij bouwen deze sloten namelijk ook zelf in, wel zeggen ze dat het belangrijk is dat het een originele BearLock is.
Oh super om te weten! Hoe lang moet je nog wachten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
TCRNL
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2020, 18:07
Type auto: GTI TCR

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door TCRNL »

Bram-GTI-010 schreef: 03 aug 2020, 19:44
TCRNL schreef:Bedankt voor jullie hulp.
Pon & A point hebben beide per mail bevestigt dat een BearLock niet de garantie aantast.
Zij bouwen deze sloten namelijk ook zelf in, wel zeggen ze dat het belangrijk is dat het een originele BearLock is.
Oh super om te weten! Hoe lang moet je nog wachten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gisteren bericht gekregen dat de auto is binnengekomen. Nu nog wachten op de RDW, het duurt nog 4/8 werkdagen voordat ik de weg op kan.
Wat een plaatje al zeg ik het zelf
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bram-GTI-010
Berichten: 102
Lid geworden op: 13 jul 2020, 19:08
Type auto: Golf 2019 GTI perf

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Bram-GTI-010 »

TCRNL schreef:
Bram-GTI-010 schreef: 03 aug 2020, 19:44
TCRNL schreef:Bedankt voor jullie hulp.
Pon & A point hebben beide per mail bevestigt dat een BearLock niet de garantie aantast.
Zij bouwen deze sloten namelijk ook zelf in, wel zeggen ze dat het belangrijk is dat het een originele BearLock is.
Oh super om te weten! Hoe lang moet je nog wachten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gisteren bericht gekregen dat de auto is binnengekomen. Nu nog wachten op de RDW, het duurt nog 4/8 werkdagen voordat ik de weg op kan.
Wat een plaatje al zeg ik het zelf
Afbeelding
Afbeelding
Echt een plaatje!! Nog even wachten maar zeker waard AfbeeldingAfbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Reflexzilver
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 mar 2014, 17:05
Type auto: GTI 7 Performance

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Reflexzilver »

Gefeliciteerd met je schitterende TCR. Echt hele mooie dikke auto ! Had je auto uit Duitsland gehaald ? Zelf gedaan of laten doen ?
Reflexzilver
Berichten: 147
Lid geworden op: 03 mar 2014, 17:05
Type auto: GTI 7 Performance

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Reflexzilver »

Haha zie net dat je in voorsteltopic alles vertelt. Leuk om precies de auto te kopen die je wenst. Geduld wordt beloond. Heb je straks jaren plezier van.
TCRNL
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2020, 18:07
Type auto: GTI TCR

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door TCRNL »

Bedankt voor je bericht, bedrijf heeft het importeren verzorgd. Van a tot Z
Gebruikersavatar
Helle
Berichten: 165
Lid geworden op: 07 nov 2018, 22:44
Type auto: Golf GTI TCR
Locatie: Nabij Kortrijk, Zuid-West Vlaanderen
Contacteer:

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Helle »

Toen ik de mijne eindelijk had, eind april 2019; ben ik direct naar een bedrijf (Mees Lokeren) in België gereden die de certificaten had om een Bearlock systeem te mogen steken.
Voor de garantie is dat geen enkel probleem omdat het met een sleutel is op de Transmissie.
Mijn verzekering geeft wel geen korting op mijn volledige omnium ondanks dat ik het hen heb laten weten, maar dat stoort me niet.
Het belangrijkste is dat ik hem nu met een veel meer gerust geweten buiten kan laten staan op de oprit.

Het bearlocksysteem is veruit de beste en meest efficiënte verandering die ik aan mijn TCR heb laten doen!
Iedereen zou dat moeten laten installeren.
Ik heb 740€ betaald (wel maar aan 6% btw omdat ik mindervalide ben).
TCRNL
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 jul 2020, 18:07
Type auto: GTI TCR

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door TCRNL »

Helle schreef: 30 sep 2020, 13:40 Toen ik de mijne eindelijk had, eind april 2019; ben ik direct naar een bedrijf (Mees Lokeren) in België gereden die de certificaten had om een Bearlock systeem te mogen steken.
Voor de garantie is dat geen enkel probleem omdat het met een sleutel is op de Transmissie.
Mijn verzekering geeft wel geen korting op mijn volledige omnium ondanks dat ik het hen heb laten weten, maar dat stoort me niet.
Het belangrijkste is dat ik hem nu met een veel meer gerust geweten buiten kan laten staan op de oprit.

Het bearlocksysteem is veruit de beste en meest efficiënte verandering die ik aan mijn TCR heb laten doen!
Iedereen zou dat moeten laten installeren.
Ik heb 740€ betaald (wel maar aan 6% btw omdat ik mindervalide ben).
Bedankt voor je reactie, jaa heb sinds 1 maandje ook een BearLock op mijn TCR.
Mega blij mee, naar mijn mening een van de beste manieren om je auto te beveiligen tegen diefstal.
Gebruikersavatar
Helle
Berichten: 165
Lid geworden op: 07 nov 2018, 22:44
Type auto: Golf GTI TCR
Locatie: Nabij Kortrijk, Zuid-West Vlaanderen
Contacteer:

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Helle »

TCRNL schreef: 30 sep 2020, 14:23
Helle schreef: 30 sep 2020, 13:40 Toen ik de mijne eindelijk had, eind april 2019; ben ik direct naar een bedrijf (Mees Lokeren) in België gereden die de certificaten had om een Bearlock systeem te mogen steken.
Voor de garantie is dat geen enkel probleem omdat het met een sleutel is op de Transmissie.
Mijn verzekering geeft wel geen korting op mijn volledige omnium ondanks dat ik het hen heb laten weten, maar dat stoort me niet.
Het belangrijkste is dat ik hem nu met een veel meer gerust geweten buiten kan laten staan op de oprit.

Het bearlocksysteem is veruit de beste en meest efficiënte verandering die ik aan mijn TCR heb laten doen!
Iedereen zou dat moeten laten installeren.
Ik heb 740€ betaald (wel maar aan 6% btw omdat ik mindervalide ben).
Bedankt voor je reactie, jaa heb sinds 1 maandje ook een BearLock op mijn TCR.
Mega blij mee, naar mijn mening een van de beste manieren om je auto te beveiligen tegen diefstal.
Voor mij de beste manier!
Of ge zou uw banden telkens vanonder uw auto moeten halen en ze mee naar binnen nemen :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
LL7R
Berichten: 254
Lid geworden op: 17 jan 2022, 22:09
Type auto: Golf 7R

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door LL7R »

Om in te haken op het onderwerp van de Bearlock, zelf heb ik die ook laten plaatsen, maar nu dus de vraag;

Plak je het Bearlock-on-board stickertje wel of niet op?

In mijn geval enige toelichting, ik parkeer de auto namelijk vaak langs een muurtje, waardoor de passagierskant niet toegankelijk is, waardoor men dus ook niet naast de auto kan staan om de Bearlock te zien. Dus ga ik het risco op braakschade voorkomen door wel die (lelijke) sticker op te plakken.... of zijn ze tegenwoordig intelligent genoeg om dit echt te checken?
Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 apr 2011, 14:37
Type auto: BMW 330i Touring
Contacteer:

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door sitechris »

Fraaie auto zeg, van harte gefeliciteerd. Op de Polo van mijn vriendin zit ook een Bearlock. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je die een keer vergeet op slot te doen en toevallig die avond jatten ze de auto van je erf. Heb je dan een probleem met je verzekering?
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Gebruikersavatar
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door Vissa »

sitechris schreef: 06 feb 2022, 22:00 Fraaie auto zeg, van harte gefeliciteerd. Op de Polo van mijn vriendin zit ook een Bearlock. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je die een keer vergeet op slot te doen en toevallig die avond jatten ze de auto van je erf. Heb je dan een probleem met je verzekering?
Weet je verzekering dat er een Bearlock opzit? Is het een verplichting van je verzekering? Hoe weet de verzekering dat hij niet op slot stond?
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Gebruikersavatar
PassatB8TDI
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
Type auto: Passat B8 Variant

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door PassatB8TDI »

sitechris schreef: 06 feb 2022, 22:00 Fraaie auto zeg, van harte gefeliciteerd. Op de Polo van mijn vriendin zit ook een Bearlock. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je die een keer vergeet op slot te doen en toevallig die avond jatten ze de auto van je erf. Heb je dan een probleem met je verzekering?
Dan haben sie ein Problem.
expor
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 mar 2019, 15:20
Type auto: Golf MK7 R 2016

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door expor »

De verzekering zal daar niet achter kunnen komen tenzij hij wordt terug gevonden :P
JM-Tuning downpipe (200 cell)
VWR600 Intake + intake pipe
CTS Turbo inlet
HF-Series Turbo outlet (incr. diameter)
HF-Series chargepipe
H&R anti-roll bar voor+achter
VAGTechniek stage 2: 420 pk / 538 Nm
Vagbremtechnic 362 mm + TTRS calipers + Tarox Strada pads
BCS Resonator delete
expor
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 mar 2019, 15:20
Type auto: Golf MK7 R 2016

Re: Bearlock + fabrieksgarantie

Bericht door expor »

LL7R schreef: 31 jan 2022, 17:36 Om in te haken op het onderwerp van de Bearlock, zelf heb ik die ook laten plaatsen, maar nu dus de vraag;

Plak je het Bearlock-on-board stickertje wel of niet op?

In mijn geval enige toelichting, ik parkeer de auto namelijk vaak langs een muurtje, waardoor de passagierskant niet toegankelijk is, waardoor men dus ook niet naast de auto kan staan om de Bearlock te zien. Dus ga ik het risco op braakschade voorkomen door wel die (lelijke) sticker op te plakken.... of zijn ze tegenwoordig intelligent genoeg om dit echt te checken?
Ik heb hem in de onderhoek van de ramen van de voorportieren geplakt. Of het nut heeft weet ik niet, het is niet supermooi, maar zo in de hoek is het ook niet echt een doorn in het oog (meer, voor mij).
JM-Tuning downpipe (200 cell)
VWR600 Intake + intake pipe
CTS Turbo inlet
HF-Series Turbo outlet (incr. diameter)
HF-Series chargepipe
H&R anti-roll bar voor+achter
VAGTechniek stage 2: 420 pk / 538 Nm
Vagbremtechnic 362 mm + TTRS calipers + Tarox Strada pads
BCS Resonator delete
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten