Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
Bassievdpoel
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2020, 00:37
Type auto: Golf 7

Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door Bassievdpoel »

Hallo allemaal,

Ik ben Bastiaan en nieuw op dit forum. Ik heb verschillende auto’s gehad: Seat Leon; Astra GTC, BMW 1-serie en momenteel een DS3 uit 2015 met 165pk. Erg leuk en net autootje maar ik ben toch op zoek naar iets groters. Mijn oog viel op onderstaande advertentie. Niet zozeer omdat ik per se een GTI wil (vind het zeker mooie auto’s) maar meer vanwege de prijs en de km-stand. Ook de ervaringen op internet van dit bedrijf zijn goed lees ik. Wat is jullie gevoel bij deze advertentie. Heen en weer mailen met de verkoper met vragen leidt tot: “kom maar even kijken”. Volgens mij is de auto geïmporteerd. Niet dat dit per se slecht is. Maar ik zie ook dat dat begin 2020 was en diezelfde persoon nu alweer wil verkopen. Wat voor versie is dit, 211pk kan ik niet terugvinden. Wat denken jullie?

https://www.a27autos.nl/occasions/volks ... k-22541070
Gebruikersavatar
StephanV
Berichten: 67
Lid geworden op: 18 sep 2019, 19:49
Type auto: Golf 7 GTI

Re: Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door StephanV »

Hallo.

Ik snap je twijfels. De prijs is erg laag als je kijkt naar het bouwjaar en de km-stand. Daarnaast ken ik de basis golf 7 GTI met minimaal 220 pk. De golf 6 GTI had wel 211pk.

Op het eerste oog vertrouw ik het niet. Maar misschien zit ik er helemaal naast en is het gewoon een mooie aanbieding. Maar vaak is het zo: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat het meestal ook zo.

Misschien moet je maar gewoon langs gaan, de auto bekijken en het gesprek aangaan. Vergeet niet naar de 'onderhouds' historie te kijken. Ik ben benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Bassievdpoel
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2020, 00:37
Type auto: Golf 7

Re: Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door Bassievdpoel »

Dank voor je reactie. Dat was inderdaad ook mijn plan. Heb twijfels of de onderhoudshistorie compleet is, vaak zie je bij importauto’s dat die ontbreekt. En ik ga gewoon veel vragen stellen. Ben erg benieuwd of er schade is geweest oid. Die 211pk kan een foutje zijn in de advertentietekst? Of misschien andere versies in het buitenland?
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door Maarten »

Het is een USA import. Als je kijkt naar de climate control en de boekjes op de foto kan je het zien.

Ik zelf zou deze laten staan, prijs en kilometers is mooi maar hij is wel heel erg kaal ik de op opties.

Serviced by EM Services.

Serviced by EMServices.
Bassievdpoel
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2020, 00:37
Type auto: Golf 7

Re: Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door Bassievdpoel »

Qua opties redelijk leeg inderdaad helaas. Kans dat die km ook miles zijn?
Gebruikersavatar
Gtd1999
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 okt 2019, 17:34
Type auto: Golf 7 GTD

Re: Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door Gtd1999 »

Handgeschakelde gti lijk me echt niet fijn. Voor de rest is het inderdaad een amerikaanse gti. Zou ik zelf niet doen eerlijk gezegd. Mijn gti was iets duurder en leek ook "te mooi om waar te zijn" achteraf blijkt het gewoon een hele nette gti zonder gekke kwaaltjes. Maar 27k op de teller is wel heeeeel erg weinig. Ik zou deze overslaan. Als ik jou was zou ik doorsparen. Voor 18/19k kan je prima een gti performance vinden met full options met onder de 100k op de teller.

Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Gebruikersavatar
MARC V
Berichten: 397
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Type auto: Golf mk7 facelift
Locatie: Limburg (Belgie)

Re: Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door MARC V »

Ik zou ook nog even verder zoeken als ik jou was,
je zal vast wel een andere tegen komen.
Vanaf welk bouwjaar zoek je ?
Succes met je zoektocht...
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door ChielED35 »

Zou m lekker laten staan. Tellerbak in miles, geen climate control maar alleen airco, usa handrem ipv elektronische, geen start/stop, halogeen achterlichten, handbak (maar dat is smaak, heb zelf liever dsg). Doe vooral waar je zelf blij van wordt natuurlijk.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Bassievdpoel
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2020, 00:37
Type auto: Golf 7

Re: Aankoopadvies Golf 7 GTI

Bericht door Bassievdpoel »

Thanks mensen voor jullie mening. Ik weet genoeg ;)
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google Adsense [Bot], tinusmk1gti en 47 gasten