Probleem met verlichting OSRAM LED

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
GTIMK72014
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 okt 2020, 17:34
Type auto: Golf MK7 GTI 2014

Probleem met verlichting OSRAM LED

Bericht door GTIMK72014 »

Goedemiddag,

Ik heb een golf 7 GTI uit 2014, standaard voorzien van halogeen stadslicht en xenon dimlicht. Naar mijn idee was de GTI altijd uitgevoerd met de ULED koplampen, maar helaas dus niet op de die van mij. Een GTI zonder LED dagrijverlichting vind ik niks en daarom heb ik afgelopen week de OSRAM Full LED koplampen gekocht en vandaag laten monteren. Helaas is dit niet naar mijn verwachting en wel om het volgende;

Blijkbaar heb ik standaard geen dagrijverlichting op mijn auto. Ik heb dit geprobeerd te laten coderen, maar deze staat standaard uit. Ik heb 3 mogelijkheden bij de schakelaar van mijn lamp en dat is: 1: uit, 2: stadslicht en 3: dimlicht. Dit was ook al zo met mijn oude koplampen en alleen stadslicht en dimlicht geven dus ook echt verlichting af. Wanneer ik hem op 1 heb staan dan zijn alle lampen uit. Wanneer ik nu de schakelaar op 1 zet zie ik een hele lichte streep van de LED verlichten en bij stand 3 de LED dagrijverlichting met LED Bi-led. Nou hoort het normaal zo te zijn dat wanneer je de schakelaar op automaat hebt staan, de dagrijverlichting FEL licht geeft. bij stadslicht wordt deze dan gedimd en bij stand 3 gedimd + LED bi-led.

Hieronder een aantal foto's zoals het hoort:

Daytime running lights:
Afbeelding

stadslicht:
Afbeelding

dimlicht:
Afbeelding

Echter, bij mij is hij enkel stadslicht en dimlicht zoals op bovenstaande foto's afgebeeld. Ik wil dus dat hij in 0 of stadslicht modus fel van kleur is.

HELP HELP HELP, ik kom er niet meer uit.

hieronder de link van een collega die het gewoon heeft zoals het hoort:

https://golfgtiforum.nl/portal/viewtopic.php?t=13161
GTIMK72014
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 okt 2020, 17:34
Type auto: Golf MK7 GTI 2014

Re: Probleem met verlichting OSRAM LED

Bericht door GTIMK72014 »

probleem opgelost door: @valk

Codering stond verkeerd van de auto. één of andere beunhaas heeft alle instellingen ooit aangepast. Dagrijverlichting is nu weer geactiveerd.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 988
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Probleem met verlichting OSRAM LED

Bericht door Maarten »

Mooi dat het opgelost is. Foto van eindresultaat?

Serviced by EM Services.

Serviced by EMServices.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten