Gisteren de gti laten tunen en een heel mooi resultaat bekomen.
338/501
Aanpassingen:
Vwr turbo inlet
Vwr silicone slang
Vwr panel filter
IS38 turbo
Nu zal de volgende aanpassing de koppeling worden
Op 4000rpm / koppel piek schuift de koppeling klein beetje door.
Wat zijn de aanbevolen goede vervangers ?
Sachs performance 550nm met drukgroep?
Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?
Re: Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?
Niet verkeerd; waar heb je 'm laten helpen? Dit is een stage 1+ denk ik?
RICK_GTI @ Instagram
Re: Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?
Ja kan zijn inderdaad, heb niet zoveel koek gegeten hoe de stages bekeken worden.
Ze noemde het stage 2 software.
Apec deinze heeft de tune gedaan
Ze noemde het stage 2 software.
Apec deinze heeft de tune gedaan
Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?
Lekker vermogen! Als je met deze turbo de juiste downpipe en Intake pakt rij je gewoon met 400pk rond en 540nm koppel.
Wat zijn de beweegredenen geweest om wel een IS38 turbo te nemen en niet een downpipe en Intake aan te passen?
Wat zijn de beweegredenen geweest om wel een IS38 turbo te nemen en niet een downpipe en Intake aan te passen?
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Re: Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?
Hog ja, mijn originele turbo was van het type model die snel zou stuk vliegen, ergens eind 2013.
Wou eigenlijk gewoon een stage 1 op men is20.
Maar dan toch voor een veiliger vermogen gekozen op de is38.
We zien wel wat de toekomst brengt
Voor de Downpipe moeten er dingen weggeschreven worden in de software wss van de katalizator?
Tuner zij het ook, verder gaan heeft geen zin zonder Downpipe, maakt alleen maar meer warmte nu.
Intake is deels aangepast, juist nog geen cold air.
Heb ook de mods gedaan aan de originele behuizing zodat er rechtstreekser koude lucht binnen komt.
De dyno resultaten
https://www.dropbox.com/s/hpqvwwwlwwuo6 ... 7.jpg?dl=0
Wou eigenlijk gewoon een stage 1 op men is20.
Maar dan toch voor een veiliger vermogen gekozen op de is38.
We zien wel wat de toekomst brengt
Voor de Downpipe moeten er dingen weggeschreven worden in de software wss van de katalizator?
Tuner zij het ook, verder gaan heeft geen zin zonder Downpipe, maakt alleen maar meer warmte nu.
Intake is deels aangepast, juist nog geen cold air.
Heb ook de mods gedaan aan de originele behuizing zodat er rechtstreekser koude lucht binnen komt.
De dyno resultaten
https://www.dropbox.com/s/hpqvwwwlwwuo6 ... 7.jpg?dl=0
Re: Mk7 gti pp is38 stage2 koppeling ?
Hoi, vraagje....nu een jaar verder, heb je nog wat met je koppeling gedaan en heb je nog andere mods gedaan? btw is 339pk met IS38 niet aan de lage kant? thanks!Supernova schreef: ↑12 jan 2020, 12:07 Hog ja, mijn originele turbo was van het type model die snel zou stuk vliegen, ergens eind 2013.
Wou eigenlijk gewoon een stage 1 op men is20.
Maar dan toch voor een veiliger vermogen gekozen op de is38.
We zien wel wat de toekomst brengt
Voor de Downpipe moeten er dingen weggeschreven worden in de software wss van de katalizator?
Tuner zij het ook, verder gaan heeft geen zin zonder Downpipe, maakt alleen maar meer warmte nu.
Intake is deels aangepast, juist nog geen cold air.
Heb ook de mods gedaan aan de originele behuizing zodat er rechtstreekser koude lucht binnen komt.
De dyno resultaten
https://www.dropbox.com/s/hpqvwwwlwwuo6 ... 7.jpg?dl=0
- PassatB8TDI
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 18 nov 2020, 01:43
- Type auto: Passat B8 Variant
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten