Xenon + DLA, AFS fout en defect, golf 7 gti performance bj2013

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Ringlife for life
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 sep 2022, 23:15
Type auto: Golf 7gtiperformancs

Xenon + DLA, AFS fout en defect, golf 7 gti performance bj2013

Bericht door Ringlife for life »

Beste leden,

Ik heb een probleem met de koplampen van mijn gti performance bj 2013.
Nu mijn verhaal is begonnen met tijdens het rijden begon de linkse xenon te pinken/flashen.
Uiteindelijk is de xenon gesprongen omdat deze geen tijd had voor op te warmen door het aan/uit gaan van de xenon.
Ik heb deze dan vervangen door led met Canbus van xenonlamp.be zonder foutcodes of dergelijke.
De lamp brand terug en er was geen probleem meer.
2 dagen later begon die het zelfde te doen als met de xenon erin en schakelde die na het pinken/flashen ook uit maar was echter niet kapot omdat het led is en niet moet opwarmen.
Dan heb ik besloten voor de balast te vervangen.
De lamp werkte weer en ik had geen problemen meer.
Echter het verhaal stopt hier nog niet, een 2 tal weken later werkt mijn dynamisch light assist niet meer en krijg ik de melding AFS storing.
Heb deze dan uitgezet in mijn scherm dus de lampen gingen niet meer mee in de bocht.
De lamp bleef wel branden tot nu weer het zelfde probleem hem voordeed dat de linkse lamp uitvalt met de volgende foutcodes

Ps: bij opstarten van de motor gaat de auto beginnen met automatisch regelen van de lichten en ze gaan naar beneden en ook nog eens links naar links en rechts naar rechts.

Centrale elektronica ZE4.0
B121715 lamp dimlicht links onderbreking/plussluiting

&

Dynamische licht assist (DLA) 4.1
B121700 lamp dimlicht links
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 23 gasten