Golf 7 stoelen?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Nadim
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2024, 15:02
Type auto: Golf MK7 GTI

Golf 7 stoelen?

Bericht door Nadim »

Hi, kort geleden een golf 7 gti gekocht alleen vind de standaard stoelen er lelijk uitzien (verder is het een top auto)... Nu vroeg ik mij af, heeft iemand ervaring met een stoelhoes of een vervanging (niet de volledig stoel) die er goed op past?


Voorbeeld van de stoelen die ik heb (random linkje)
https://fznparts.nl/product/vw-golf-7-g ... chterbank/
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 991
Lid geworden op: 06 okt 2012, 01:10
Type auto: Seat Leon ST FR 2016

Re: Golf 7 stoelen?

Bericht door Maarten »

Als je het er echt mooi uit wil laten zien zou ik persoonlijk voor een vervangend interieur gaan. Er worden regelmatig complete sets aangeboden voor een redelijke prijs.

Gelijk een mooie upgrade en hogere waarde voor je auto.

Serviced by EM Services

Serviced by EMServices.
Gebruikersavatar
LL7R
Berichten: 260
Lid geworden op: 17 jan 2022, 22:09
Type auto: Golf 7R

Re: Golf 7 stoelen?

Bericht door LL7R »

Ja? De iconische ruit van de GTI vervangen door een "standaard" stoel een hogere waarde voor je auto? Tenzij je voor een upgrade gaat a la schaalstoelen misschien wel, maar als ik op zoek was naar een GTI zou ik afhaken als het interieur bepaalde kenmerkende elementen niet heeft. Maar goed, dat is persoonlijk.
Nadim
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2024, 15:02
Type auto: Golf MK7 GTI

Re: Golf 7 stoelen?

Bericht door Nadim »

LL7R schreef: 07 mar 2024, 08:39 Ja? De iconische ruit van de GTI vervangen door een "standaard" stoel een hogere waarde voor je auto? Tenzij je voor een upgrade gaat a la schaalstoelen misschien wel, maar als ik op zoek was naar een GTI zou ik afhaken als het interieur bepaalde kenmerkende elementen niet heeft. Maar goed, dat is persoonlijk.
is dat zo belangrijk voor de mensen hier? een hoes oid kan je altijd verwijderen indien nodig, volledig veranderen wordt lastiger.

ik zit totaal niet in de gti wereld maar ik zie dit patroon inderdaad in bijna elk jaar wel voorbij komen maar persoonlijk vind ik het niks
Gebruikersavatar
LL7R
Berichten: 260
Lid geworden op: 17 jan 2022, 22:09
Type auto: Golf 7R

Re: Golf 7 stoelen?

Bericht door LL7R »

Uiteindelijk moet je doen waar je zelf blij van wordt natuurlijk! Maar het is sinds 1975 een kenmerkend onderdeel van de GTI, naast de golfbal op de pook. Nu lijkt het erop dat de nieuwere modellen met de Alcantara stoelen dit patroon een beetje los laten, maar toch... Het zijn dat soort dingen die je eraan doen herinneren dat je in iets speciaals zit.... Persoonlijk vind ik het tof, ondanks dat de Schotse ruit ook niet mijn dagelijkse kleding is zeg maar.

https://www.vw.com/en/newsroom/lifestyl ... plaid.html
Plaats reactie

Terug naar “Interieur problemen / vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten