knopjes dakconsole
knopjes dakconsole
Stomme vraag; die knopjes in mijn dakconsole, waar zijn die voor ? Noodoproep ofzo schat ik in ? En die ster ?

GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
Re: knopjes dakconsole
Ik dacht een Volk-L bluetooth systeem voor de N.A.- markt. Schijnt op dezelfde wijze te werken als de knoppen op je stuur, t.a.v. de telefoonbediening.M USA schreef:Stomme vraag; die knopjes in mijn dakconsole, waar zijn die voor ? Noodoproep ofzo schat ik in ? En die ster ?
Gr. Wehoo.

Re: knopjes dakconsole
Hmm blijken knopjes te zijn om een infonummer (???) te bellen, een "noodoproep" bij pech (wie wordt er dan gebeld?) en voor spraakbesturing van de telefoon. De knopjes zitten ook allemaal op de telefoonhouder dus overbodig maar vooral dat knopje voor spraakbesturing zit natuurlijk op een gigantisch rare plaats zo tegen je dak. Onder het rijden zou je moeten zoeken of je het goede knopje hebt. Die spraakbesturing werkt trouwens wel verrassend goed qua herkenning. Enfin, opgelost en overbodig.
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)