Wie zijn wij ;)

Afbeelding
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fine Line Imports
Berichten: 102
Lid geworden op: 21 mar 2012, 19:23
Type auto: Subaru Impreza
Locatie: Almere Buiten
Contacteer:

Wie zijn wij ;)

Bericht door Fine Line Imports »

Fine Line Imports is een bedrijf ontstaan uit Hobby eigenlijk.
Ik (Jamie) werk samen in het bedrijf met een parttimer in dienst voor de administratie en de klantenservice.
Haar naam is Laura en haar zul je waarschijnlijk aan de lijn krijgen mocht je ons bellen.

Sinds 2000 zijn wij aktief bij de Subaru club.
Wij deden ook regelmatig mee met het straatracen in amsterdam en omgeving.
Vanuit daar ben ik bij de organisatie van DoDare gekomen en hebben wij een aantal jaren 1/4 mile sprints op het circuit van zandvoort georganiseerd.
Vanuit deze events zijn wij al remmen gaan leveren van Ferodo en Brembo, voornamelijk aan de subaru's
Aangezien wij ook veel met onze auto bezig waren werden er ook regelmatig onderdelen in het buitenland besteld.
Dat liep dusdanig op dat wij eind 2007 besloten hebben om van onze hobby ons werk te maken met FLI als resultaat.

Wij hebben er voor gekozen om alleen de A-merken te verkopen waarbij de kwaliteit al is bewezen.
Daardoor zijn de klanten tevreden en zijn de garantie afhandelingen minimaal.
Op dit moment hebben wij een aantal importeurschappen en zijn dealer van de meest gangbare merken, onze website word vrijwel maandelijks weer uitgebreid.
Er ligt nog zoveel klaar om toe te voegen maar we komen er gewoonweg niet aan toe, te weinig uren in een dag ;)

Wij richten ons voornamelijk op de Remmen en Onderstel upgrades.

Dit zijn wij in een notendop.
Wij rijden zelfs zoals je verwacht subaru, wij hebben een GTT met 450PK, en een forester met 260PK.
http://www.fineline-imports.nl/onze-pro ... 64-nl.html
(Daarbij nog een Legacy en een kangoo)
Wij zijn op diverse fora's te vinden en af en toe op het circuit, als we de tijd kunnen vinden ;)

Vragen ? Schroom niet om ze te stellen.

Er is wat onduidelijkheid over onze sponsering m.b.t. de GTI club.
Wij zijn al dusdanig scherp geprijst dat we alleen nog marge hebben bij groepsaankopen (lees meerdere sets afname).
Enkele mooie deals die bij ons blijvend scherp zijn geprijst en waarvan reeds de korting is verwerkt op de website:

25% korting op Ferodo DS2500 remblokken
20% korting op Hawk Performance Street en 10% op de motorsport remblokken
20% korting op een voor en achter set DBA remschijven
20% korting op NGK bougies
16% korting op de Brembo High performance remschijven
15% korting op Ferodo DS3000 remblokken
15% op alle silicone slangen en toebehoren
10% korting op de Brembo Big Brake kits (junior/GT/GTR)
Gratis verzending op alle Goodridge remslang set
En nog veel meer mooie deals zoals geen verzendkosten boven de €350,-- ;)
Website: https://www.fineline-imports.nl
Facebook: https://www.facebook.com/FineLineImportsnl/

email: info@fineline-imports.nl
Wij zijn van 09.00 tot 15.00 te bereiken op 036-8447700 of 06-24666645
leverancier van o.a. Ferodo, Brembo, DBA, Whiteline, GFB, Hawk, Invidia, Supersprint, Xforce, Turbosmart, ACL en nog veel meer ;)
Grey Devil
Berichten: 73
Lid geworden op: 17 apr 2011, 05:48
Type auto: GOLF GTI MK6

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door Grey Devil »

Hoi David en Jamie.

WELKOM en leuk dat jullie de weg naar het GTI forum hebben gevonden. (It`s a small world :mrgreen: )

Wanneer doe je ouwe hok nou is een keer de deur uit en ga je wat fatsoenlijks rijden. :twisted:

Nee hoor, niet doen. Ik heb geen spijt dat ik overgestapt ben, maar ik mis de toerritjes, meetings en vooral het geluid wel een beetje.

Maar leuk dat jullie hier ook te vinden zijn.

Aan iedereen die z`n auto wil upgraden, FLI is the place to be!!

Mvg,
Richard.
Niet opzij, rechts er voorbij
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door theo »

Welkom op het forum!

Ik heb een aantal kritische noten bij jullie aanbiedingen gezet. Niet om jullie te pesten, ik ben zelf ondernemer en wens jullie 100 miljoen winst.

Wel ben ik van mening dat je consumenten volledig moet informeren en als zaak moet gaan staan voor je producten.
Dit houdt in dat je geen anti retourbeleid voert, geen productverantwoordelijkheid verschuift naar consumenten of zaken 1 op 1 overneemt van de leverancier zonder inhoudelijk te weten waarom het er staat.
Dit komt bij mij over als snel door willen schuiven zonder verantwoordelijkheid.

Nu geloof ik er geen bal van dat jullie zo opereren maar zo komt het bij mij over.
Wellicht is een tekstuele aanpassing links en rechts voldoende om beter over te komen.

Nogmaals welkom op het forum en ik wens jullie alle goeds.
Excuus als eea erg bot overkomt maar dat is heel lastig bij een forum en zo bedoel ik het absoluut niet.
Gebruikersavatar
Fine Line Imports
Berichten: 102
Lid geworden op: 21 mar 2012, 19:23
Type auto: Subaru Impreza
Locatie: Almere Buiten
Contacteer:

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door Fine Line Imports »

@richard, dat ouwe hok gaat echt nooit meer weg ;) tzt komt er gewoon nog iets "leuks" naast.

@Theo,

Wij kunnen wel wat kritiek hebben hoor, en ook wij leren nog elke dag bij.

Wij proberen onze website juist zo volledig mogelijk te maken om het de klant makkelijker te maken.
Maar in enkele gevallen is er totaal geen informatie beschikbaar en moeten wij het ook doen met de info vanaf de fabriek.
Maar om volledig te zijn plaatsen wij dan toch alle artikelen.
En juist bij artikelen die besteld worden, waarvan bekend is dat het vaak fout besteld word, bellen wij de klanten altijd na.

Wij staan 100% achter onze producten anders verkopen wij het niet.
Wij hebben ook zeker geen anti retour beleid, maar op sommige artikelen kan dit gewoon weg niet anders.
Een aantal van onze producten zijn Racing gerelateerd en zijn dus ook niet voor de gewone rijder.
Maar sommige mensen klikken soms artikelen aan, en kijken niet verder als hun neus lang is.
Dan accepteren wij ins sommige gevallen geen retour, zoals inderdaad bij ARP.
Dit word speciaal in Amerika door ons besteld en wij verlangen daarin dan ook kennis van de klant.
(men kan altijd met ons overleggen uiteraard en wij zoeken dit altijd uit bij twijfel)
Wij zitten niet te wachten op een loods vol artikelen die wij nooit meer verkopen.
Daarom wijzen wij de klanten vooraf op onze "regels" die ook in de algemene voorwaarden staan en ook geaccepteerd zijn door bv de CC maatschappij. (die echt streng is kan ik je melden)

Wij zijn op diverse manier bereikbaar, dus navraag doen bij ons is altijd mogelijk.
Wij zijn ook nog dagelijks bezig met de website om deze op bepaalde punten/teksten duidelijker te maken.
Maar tijd is toch echt een gebrek ;)

Edit: onze product kennis is erg groot, maar er staan meer dan 20.000 producten op de site, daar zitten er heus wel tussen waar wij weinig vanaf weten. Maar wij zijn altijd wel zo eerlijk om dit te vertellen.
Website: https://www.fineline-imports.nl
Facebook: https://www.facebook.com/FineLineImportsnl/

email: info@fineline-imports.nl
Wij zijn van 09.00 tot 15.00 te bereiken op 036-8447700 of 06-24666645
leverancier van o.a. Ferodo, Brembo, DBA, Whiteline, GFB, Hawk, Invidia, Supersprint, Xforce, Turbosmart, ACL en nog veel meer ;)
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door theo »

Daarom wijzen wij de klanten vooraf op onze "regels" die ook in de ALV staan en ook geaccepteerd zijn door bv de CC maatschappij.

Hallo, dank voor de constructieve reactie.

Nogmaals, zoals ook hier beschreven door mij: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... =64&t=1923
je kan en mag niet afwijken van de wet. Leveringsvoorwaarden en creditcard maatschappij acceptaties doen daar niets aan af en hebben geen enkele juridische waarde.
Ik begrijp heel goed dat jullie wildbestellingen willen voorkomen maar dat kan niet door de wet te overtreden of dat als zodanig op te schrijven.
Helaas heet dat ondernemersrisico en ik weet daar helaas te veel van..

Nogmaals veel succes!
Laatst gewijzigd door theo op 26 mar 2012, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Fine Line Imports
Berichten: 102
Lid geworden op: 21 mar 2012, 19:23
Type auto: Subaru Impreza
Locatie: Almere Buiten
Contacteer:

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door Fine Line Imports »

Bij twijfel niet bestellen aub. ;)

Toch is het niet helemaal zoals je zegt Theo, bij dit soort producten worden vaak dit soort uitzonderingen gemaakt en ook geaccepteerd.

Is ook zo bij software, digitale spellen, sommige kleding en zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

Maar wij zijn echt niet zo moeilijk en streng hoor, wij bekijken dit per geval, die overigens spaarzaam zijn.
Website: https://www.fineline-imports.nl
Facebook: https://www.facebook.com/FineLineImportsnl/

email: info@fineline-imports.nl
Wij zijn van 09.00 tot 15.00 te bereiken op 036-8447700 of 06-24666645
leverancier van o.a. Ferodo, Brembo, DBA, Whiteline, GFB, Hawk, Invidia, Supersprint, Xforce, Turbosmart, ACL en nog veel meer ;)
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door theo »

Toch is het niet helemaal zoals je zegt Theo, bij dit soort producten worden vaak dit soort uitzonderingen gemaakt en ook geaccepteerd.
Helaas wel ja omdat de consument haar rechten niet kent.

Er is een juridisch verschil tussen:
- Op maat gemaakt (een speciaal en alleen voor die consument vervaardigd product) => niet retourneerbaar;
- Speciaal besteld (apart besteld zonder dat er wijzigingen worden aangebracht aan het product) => wel retourneerbaar.

Daarover bestaat idd veel verwarring en onwetendheid.
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3555
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door NICO! »

Ik denk dat dit nu wel genoeg besproken is, Theo. De boodschap is duidelijk :mrgreen:

FLI, welkom op het forum.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
theo
Global Moderator
Berichten: 920
Lid geworden op: 25 jun 2011, 18:38
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Locatie: Gelderland

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door theo »

Mee eens Nico.

Nogmaals veel succes gewenst aan de forumsponsor.
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door RobvR »

NICO! schreef:Ik denk dat dit nu wel genoeg besproken is, Theo. De boodschap is duidelijk :mrgreen:

FLI, welkom op het forum.
Ik vond het door beiden een nuttig en netjes gevoerde discussie.
Groet RobvR
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door staffpride »

RobvR schreef:
Ik vond het door beiden een nuttig en netjes gevoerde discussie.
+1
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Luca
Berichten: 283
Lid geworden op: 20 jun 2011, 23:27
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Re: Wie zijn wij ;)

Bericht door Luca »

Welkom David, Jamie en Laura.
Normaal gaat het er hier in het begin wat rustiger aan toe............. maar dan heb je het alvast maar gehad ;)
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
Plaats reactie

Terug naar “Fine Line Imports”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten