Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
en die renekesgti laat zien is dus alleen voor de golf 6 gti (tsi)
en die had apr ook al, ze waren opzoek naar een stage 2 voor een gti 5 en de edition30.
de aansluitkng van de lmm zit namelijk vlak voor die bocht bij een 5 en die zit hier niet.
maar als je een beetje handig bent staan er tegenwordig "stage2" aanzuigbuizen zat op ebay met een goedkoop filtertje zaag de buis op maat vervang die filter voor bv die carbinio en klaar is kees.
Mackdennis schreef:en die renekesgti laat zien is dus alleen voor de golf 6 gti (tsi)
en die had apr ook al, ze waren opzoek naar een stage 2 voor een gti 5 en de edition30.
de aansluitkng van de lmm zit namelijk vlak voor die bocht bij een 5 en die zit hier niet.
maar als je een beetje handig bent staan er tegenwordig "stage2" aanzuigbuizen zat op ebay met een goedkoop filtertje zaag de buis op maat vervang die filter voor bv die carbinio en klaar is kees.
Is dit dan ook voor de Ed30, want die moet ook een aansluiting hebben voor de retour van de DV (de V GTI heeft dit niet).
nee de goedkope buisen zijn inderdaad niet speciaal voor de edition30 daar zal je dan een aansluiting moeten maken voor de retour dv slang.
maar dat is wel makkelijker te maken dan de aansluiting van de lmm.
maar daarom wou ik dus eens gaan rijden zonder retour slang van de dv.
kijken of dat merkbaar verschil geeft..
geeft die namelijk geen verschil dan is het een optie om de lucht gewoon weg te blazen "bov" als het waren.
en kan je gewoon een intake buis van een gti 5 kunnen nemen zonder aan te passen
Mackdennis schreef:nee de goedkope buisen zijn inderdaad niet speciaal voor de edition30 daar zal je dan een aansluiting moeten maken voor de retour dv slang.
maar dat is wel makkelijker te maken dan de aansluiting van de lmm.
maar daarom wou ik dus eens gaan rijden zonder retour slang van de dv.
kijken of dat merkbaar verschil geeft..
geeft die namelijk geen verschil dan is het een optie om de lucht gewoon weg te blazen "bov" als het waren.
en kan je gewoon een intake buis van een gti 5 kunnen nemen zonder aan te passen
Bij mijn auto is de retour niet aangesloten (kan ook niet, want er zit geen aansluiting op de inlaatbuis).
De auto sssst bij gasloslaten en geeft verder geen foutmeldingen/storingen (zou wel kunnen, maar dus niet bij mijn auto). Overigens is het geluid wel netjes en niet overdreven hard. Maar het is niet standaard en dat wil ik eigenlijk wel, dus ben ik opzoek om de retour toch aan te kunnen sluiten op een (T)wintake van Forge b.v. of een ander systeem die een buis met aansluiting levert.
heb je dan niet het orginele luchtfilter op je auto nu?
als je zo'n aftermarket aanzuigbuis heb zonder aansluiting voor je dv
maak je die aansluiting toch?
kwestie van een hol pijpje erop lassen, lijmen of schroeven
en dan de retour van de dv daar op aan te sluiten met een slang
heb je dan niet het orginele luchtfilter op je auto nu?
als je zo'n aftermarket aanzuigbuis heb zonder aansluiting voor je dv
maak je die aansluiting toch?
kwestie van een hol pijpje erop lassen, lijmen of schroeven
en dan de retour van de dv daar op aan te sluiten met een slang
Op de auto zit de standaard buis van een "gewone" GTI en dus geen aansluiting. Een "ed30 buis" kost een paar tientjes, dus die optie valt wel mee. Eigenlijk wil ik af van die plaat op de motorkap waarin ook het luchtfilter zit. Dus een mooie stage II inlaat heeft wel mijn voorkeur.