Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kwam vandaag een twintigtal wiesmannetjes tegen. Bij de eerste 15 was ik nog in delirium, daarna bedacht ik me dat ik met mijn gare Samsung Galaxy nog wel filmpje kon schieten. Was waarschijnlijk een clubdag oid. Van die club zou ik best lid willen zijn . Wat een fantastische auto's zijn dit toch!
Edition30 schreef:Misschien zijn er ook mensen die dat zeggen als wij met de GTI`s langs komen.
In de Eifel moeten wij het, met onze GTI's, niet van de exclusiviteit hebben, maar vooral van de kwantiteit. Als we de groep bij elkaar kunnen houden. (en ons profileren als GolfGTIforum)
Wiesmann:
Laatst gewijzigd door wehoo op 08 jul 2012, 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.
sitechris schreef:Kwam vandaag een twintigtal wiesmannetjes tegen. Bij de eerste 15 was ik nog in delirium, daarna bedacht ik me dat ik met mijn gare Samsung Galaxy nog wel filmpje kon schieten.
ps....geluidskwaliteit is net niet optimaal, blame Samsung.
Gare samsung of niet .... lekker filmpje, zonder muziek eronder! (zoals het hoort)
Vo week komt er weer een nieuwe bij. Heb vandaag wat tunnelruns gefilmd, om de Milltek even eer en glorie te geven. Gaat volgens mij wel aardig worden, alleen ben ik hier USB aansluiting vergeten . Van het weekend maar even knutselen.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl