Vakantie auto gezocht

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Vince82

Vakantie auto gezocht

Bericht door Vince82 »

Voor een vakantietrip ben ik op zoek naar een vakantie auto. Maximumprijs is 3000 euro.
Voorwaarden: Diesel, geen ernstige gebreken (auto moet ongeveer 4000km moeten kunnen overleven ;) ), werkende airco + geldige apk. En de auto moet een beetje voorruit komen, dus wel over een paar pktjes beschikken.

Type auto waar ik ongeveer naar op zoek ben: Audi A4/A6 2.5tdi, Volvo v70, BMW 525/530D etc. Kortom een lekker grote comfortabele reisauto.

Dus heb je iets te koop staan of weet je iets te staan? Laat maar weten, mag ook via PB.
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Re: Vakantie auto gezocht

Bericht door MkVI Nmgn »

Kan je niet beter een auto huren ?
Kost je een stuk minder als €3000.- en als die het begeeft heb je binnen 2 uur een andere auto.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Timvgti

Bericht door Timvgti »

Dat lijkt mij ook. Heb je nul zorgen en ook geen extra kosten voor verzekering en wegenbelasting.
Ik zou geen 'ellende van een ander' kopen voor 3000,- en als hij in elkaar loopt je hele vakantie laten verpesten.
Voor minder kan je zeker wat fatsoenlijks huren lijkt me:
http://www.hertz.nl/rentacar/vehiclegui ... meView.jsp
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Hertz is duur,
Pm maar voor een mooie auto voor een mooie prijs ;)
Ik werk bij een verhuur bedrijf..
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Vince82

Bericht door Vince82 »

Dat valt allemaal wel mee hoor. 3 jaar lang aan de Carbagerun meegedaan, met een auto door Europa voor max 500 euro en die 3x geen enkel probleem gehad met die wrakken. Nu zelfs nog een beetje hoger budget, dus dat moet geen probleem zijn.

De reden waarom geen huur is dat we richting Oost Europa gaan en verhuur bedrijven doen daar moeilijk over. In ieder geval gaan we naar Polen, Slowakije en Hongarije.

Terug naar “ARCHIEF”