Zwarte Detroits
- ExXx
- Type auto: Golf VII GTI Perf
Zwarte Detroits
Goedemiddag Heren,
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn velgen zwart zal laten maken. Ik kan alleen nergens op internet een voorbeeld vinden.
Iemand toevallig een plaatje van een GTI 6 met zwarte detroits?
bedankt!
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn velgen zwart zal laten maken. Ik kan alleen nergens op internet een voorbeeld vinden.
Iemand toevallig een plaatje van een GTI 6 met zwarte detroits?
bedankt!
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Re: Zwarte Detroits
Misschien moet je BARTVW een pbs sturen. Hij heeft zwarte detroits onder zijn GTI 6.
Ter info.
René
Ter info.
René
Zoiets?

- Golf VI GTI Adidas
- Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Ik weet niet of je nu de gewone detroits onder je auto hebt zitten, maar misschien is plasti-dip een optie voor je?
Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
- ExXx
Ja heb gewoon die er standaard onder zaten. Is dat goed spul?Golf VI GTI Adidas schreef:Ik weet niet of je nu de gewone detroits onder je auto hebt zitten, maar misschien is plasti-dip een optie voor je?
Was even vergeten te vermelden dat het gaat om een zwarte GTI en graag van de volledige auto een plaatje zie, maar toch bedankt Hagar

Deze dan...ExXx schreef:Was even vergeten te vermelden dat het gaat om een zwarte GTI en graag van de volledige auto een plaatje zie, maar toch bedankt Hagar

- Golf VI GTI Adidas
- Type auto: Golf 6 GTI Adidas
Ik heb zelf geen ervaring met plasti-dip, maar wil het zeker een keer proberen... Ik heb er tot nu toe alleen maar positieve verhalen over gelezen. Met een paar spuitbussen ben je dan klaar voor minder dan 100 euro... Bevalt het niet, kan je het er zo weer afhalen 

Golf VI GTI DSG DCC Adidas Edition - JD Chip op Maat/Lege Kat/Carbonio --> 298Pk en 425 Nm
- ExXx
Bedankt! Dat zocht ik, weet niet echt of ik het mooi vind 

- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Ik zou ze in ieder geval glanzend zwart maken ziet toch wat exclusiever uit . (smaken verschillen natuurlijk ) Sommige combineren dit ook met een gepolijst randje of een rood randje wat afhankelijk van de auto ook niet verkeerd uitziet natuurlijk .