Zo dus
Hoe ziet een achterbalg eruit?
Hoe ziet een achterbalg eruit?
Filmpje gemaakt omdat ik de balg ga verkopen (wil een ander type). Maar ik dacht, misschien zijn sommige wel nieuwsgierig hoe het nou precies zit. Dus een luchtbalg in plaats van een veer.
Zo dus
Zo dus
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: Hoe ziet een achterbalg eruit?
Crush je nou bijna je camera ? 
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
Schippersss
- Type auto: Passat CC TSI
Vanwaar andere balgen? Dit is toch mooi setje BG.
@Tonnie, nee hoor!
Heb ik wel naar gekeken haha!
@Schippers, Klopt het is een prachtsetje! Maar het is een tapered sleeve balg. Ik wil graag een double bellow bag.
Een tapered sleeve bag is veel gevoeliger voor gewichtsveranderingen. En hij is minder accuraat doordat hij taps is, het werkt geweldig met een hoogtegebaseerd management systeem (dus met sensoren), of analoog (gewoon met een knop). En ik heb een drukgebaseerd management systeem (kijk naar de druk en niet hoogte) en dit luisterd best nauw(presets).
Een double bellow balg is precies het tegenovergestelde: accurater, minder gevoelig voor gewicht.
@Schippers, Klopt het is een prachtsetje! Maar het is een tapered sleeve balg. Ik wil graag een double bellow bag.
Een tapered sleeve bag is veel gevoeliger voor gewichtsveranderingen. En hij is minder accuraat doordat hij taps is, het werkt geweldig met een hoogtegebaseerd management systeem (dus met sensoren), of analoog (gewoon met een knop). En ik heb een drukgebaseerd management systeem (kijk naar de druk en niet hoogte) en dit luisterd best nauw(presets).
Een double bellow balg is precies het tegenovergestelde: accurater, minder gevoelig voor gewicht.
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
-
Schippersss
- Type auto: Passat CC TSI
Oke duidelijk