Welke alarmsysteem heb ik?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Wnx1212
Type auto: Volkswagen Passat

Welke alarmsysteem heb ik?

Bericht door Wnx1212 »

Hoi iedereen,

Zoals de titel het al zegt, vraag ik mij af welke alarmsysteem in mijn vw passat uit 2006 zit en hoe ik hem kan testen. Twee weken geleden heeft een stelletje heuwmeuws mijn prachtige rns 510 gestolen. Aan de bestuudersportier zit er wel een led lampje te knipperen. Is deze voor de sier of heeft het daadwerkelijk ook een functie..?

Alvast bedankt,

Werner
p78
Type auto: mk5 gti

Re: Welke alarmsysteem heb ik?

Bericht door p78 »

raam opendoen en hand binnesteke

dan gaat bij mij het alarm af (wel op een golf 5)
Renekesgti
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Bericht door Renekesgti »

Dat is een lampje van de startonderbreking, voor zover je die zo tegenwoordig mag noemen..... stelt geen r*k voor.
Dus geen alarm zou kunnen. Bij de Golf VI, weet niet bij de 5, zit er zo'n knopje aan de bestuurderskant onderaan de B-stijl waar je veiligheidsgordel zit. Als die erin zit heb je fabrieksalarm.
Daarmee schakel je namelijk je interieurbewaking uit.
p78

Bericht door p78 »

Renekesgti schreef:Dat is een lampje van de startonderbreking, voor zover je die zo tegenwoordig mag noemen..... stelt geen r*k voor.
Dus geen alarm zou kunnen. Bij de Golf VI, weet niet bij de 5, zit er zo'n knopje aan de bestuurderskant onderaan de B-stijl waar je veiligheidsgordel zit. Als die erin zit heb je fabrieksalarm.
das een interesant weetje

straks is oplette
bzb

Bericht door bzb »

Bij mij gaat tie al af als iemand met woofers zit te beuken, heb ik dan class 3?
73GTI
Type auto: 73MKVR32

Bericht door 73GTI »

p78 schreef:
Renekesgti schreef:Dat is een lampje van de startonderbreking, voor zover je die zo tegenwoordig mag noemen..... stelt geen r*k voor.
das een interesant weetje

straks is oplette
bij mijn auto zit daar ook een knopje, de bovenkant is interieurbewaking, de onderkant wegsleepbeveiliging.
deze 2 dingen kan je daarmee aan/uit zetten

mvg lex
Mvg Lex

I'd rather push my VW than drive an Opel.
p78

Bericht door p78 »

de interieurbewaking heb ik dus, wegsleep niet
Wnx1212
Type auto: Volkswagen Passat

Bericht door Wnx1212 »

zou je misschien een foto kunnen maken..? Ik volg het niet helemaal, een foto zou het wel duidelijk maken :P.

overigens mag je toch wel van Volkswagen verwachten dat al hun modellen na 2005 met een alarm uitrusten.. Geen alarm + een navigatiesysteem (RNS 510) die met 4 schroefjes vast zit.. Zo kan mijn broertje van 5 ook wel een systeem eruit halen bij wijze van spreken. :evil:

En uhm, een alarmsysteem erin laten bouwen, valt dat ook onder de dekking van je verzekering?
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”