Welke alarmsysteem heb ik?
Welke alarmsysteem heb ik?
Hoi iedereen,
Zoals de titel het al zegt, vraag ik mij af welke alarmsysteem in mijn vw passat uit 2006 zit en hoe ik hem kan testen. Twee weken geleden heeft een stelletje heuwmeuws mijn prachtige rns 510 gestolen. Aan de bestuudersportier zit er wel een led lampje te knipperen. Is deze voor de sier of heeft het daadwerkelijk ook een functie..?
Alvast bedankt,
Werner
Zoals de titel het al zegt, vraag ik mij af welke alarmsysteem in mijn vw passat uit 2006 zit en hoe ik hem kan testen. Twee weken geleden heeft een stelletje heuwmeuws mijn prachtige rns 510 gestolen. Aan de bestuudersportier zit er wel een led lampje te knipperen. Is deze voor de sier of heeft het daadwerkelijk ook een functie..?
Alvast bedankt,
Werner
Re: Welke alarmsysteem heb ik?
raam opendoen en hand binnesteke
dan gaat bij mij het alarm af (wel op een golf 5)
dan gaat bij mij het alarm af (wel op een golf 5)
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Dat is een lampje van de startonderbreking, voor zover je die zo tegenwoordig mag noemen..... stelt geen r*k voor.
Dus geen alarm zou kunnen. Bij de Golf VI, weet niet bij de 5, zit er zo'n knopje aan de bestuurderskant onderaan de B-stijl waar je veiligheidsgordel zit. Als die erin zit heb je fabrieksalarm.
Daarmee schakel je namelijk je interieurbewaking uit.
Dus geen alarm zou kunnen. Bij de Golf VI, weet niet bij de 5, zit er zo'n knopje aan de bestuurderskant onderaan de B-stijl waar je veiligheidsgordel zit. Als die erin zit heb je fabrieksalarm.
das een interesant weetjeRenekesgti schreef:Dat is een lampje van de startonderbreking, voor zover je die zo tegenwoordig mag noemen..... stelt geen r*k voor.
straks is oplette
Bij mij gaat tie al af als iemand met woofers zit te beuken, heb ik dan class 3?
bij mijn auto zit daar ook een knopje, de bovenkant is interieurbewaking, de onderkant wegsleepbeveiliging.p78 schreef:das een interesant weetjeRenekesgti schreef:Dat is een lampje van de startonderbreking, voor zover je die zo tegenwoordig mag noemen..... stelt geen r*k voor.
straks is oplette
deze 2 dingen kan je daarmee aan/uit zetten
mvg lex
Mvg Lex
I'd rather push my VW than drive an Opel.
I'd rather push my VW than drive an Opel.
de interieurbewaking heb ik dus, wegsleep niet
zou je misschien een foto kunnen maken..? Ik volg het niet helemaal, een foto zou het wel duidelijk maken
.
overigens mag je toch wel van Volkswagen verwachten dat al hun modellen na 2005 met een alarm uitrusten.. Geen alarm + een navigatiesysteem (RNS 510) die met 4 schroefjes vast zit.. Zo kan mijn broertje van 5 ook wel een systeem eruit halen bij wijze van spreken.
En uhm, een alarmsysteem erin laten bouwen, valt dat ook onder de dekking van je verzekering?

overigens mag je toch wel van Volkswagen verwachten dat al hun modellen na 2005 met een alarm uitrusten.. Geen alarm + een navigatiesysteem (RNS 510) die met 4 schroefjes vast zit.. Zo kan mijn broertje van 5 ook wel een systeem eruit halen bij wijze van spreken.

En uhm, een alarmsysteem erin laten bouwen, valt dat ook onder de dekking van je verzekering?