golf 6 gti tekoop

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Demisgti6
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:27

golf 6 gti tekoop

Bericht door Demisgti6 »

Hierbij bied ik mijn gti 6 te koop aan.
-8-2009
-Carbon Steal
-5 deurs
-bij 84000km nieuwe 2013 motor erin gegaan met weer 2jr garantie geplaats door VW AutoMaas Nieuwkoop
-86000km
-dsg
-xenon meesturend
-18"detroit+18' dertoit winterbanden
-Pioneer navigatie
-DCC
-Pioneer Avic 3210BT afneembaar scherm (mijn opinie veel fijner dan RNS en veiliger)
-Spiegelpakket
- schuif/kanteldak
-R achterlichten led
-Parkeersensoren
-ABT 260
-Thule dakdragers
-VW onderhouden
-regio Amsterdam/Leiden/Alphen ad Rijn
-prijs op aanvraag


Eenmaal verkocht ga ik voor een dieseltje ivm de vele km die ik nu maak,

Bij interesse stuur mij een pb. Dan stuur ik de vraagprijs.

Groet Dimitri
Laatst gewijzigd door Demisgti6 op 17 jan 2013, 19:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door Dirk »

Niet voor mezelf hoor: maar wellicht is een vraagprijs, regio en eventuele foto's makkelijk?
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door RobvR »

Dirk.. dat is mijn tekst... :mrgreen:
Groet RobvR
Gebruikersavatar
Gti-Mar
Berichten: 701
Lid geworden op: 31 dec 2011, 23:13
Type auto: Golf MK VI ABT
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door Gti-Mar »

Dirk schreef:Niet voor mezelf hoor: maar wellicht is een vraagprijs, regio en eventuele foto's makkelijk?
Kleur? :D
Mvg Marco

Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Gebruikersavatar
Demisgti6
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:27

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door Demisgti6 »

Dirk schreef:Niet voor mezelf hoor: maar wellicht is een vraagprijs, regio en eventuele foto's makkelijk?
Over geld in een openbaar forum praten vind ik niet oké. Dan gaat iedereen hier wat van vinden. Tja foto's. Gewoon een mooie Golf 6 zonder fratsen. Ik zal eens kijken hoe het werkt dat uploaden. Foto's van mijn reisjes staan nog ergens op autoweek forum.
Maar wat zou de dealer er nog voor vragen?
Gebruikersavatar
ED60Letzebuerg
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 jul 2012, 17:12
Type auto: MK5 R32
Locatie: Zuid Holland Zuid

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door ED60Letzebuerg »

Gti-Mar schreef:
Dirk schreef:Niet voor mezelf hoor: maar wellicht is een vraagprijs, regio en eventuele foto's makkelijk?
Kleur? :D
Carbon steel grey ;) .. dat is dat antreciet, donkerblauw/grijzig naar het zwarte toe. Het lijkt wel of dat dat de goedkoopste kleur is van de Golf 6 GTI. Ik zie ze overal :)

Gelukkig heeft iedereen zn eigen smaak.
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door VroemTFSI »

Het is een kleur die je juist alleen op de GTI kan bestellen. En het is ook een mooie kleur.

Ik heb ook nog vragen: 3 of 5-deurs? Stoelverwarming? RNS 310 of 510? Is die nieuwe motor bij een officiële VW -garage geplaatst?

Foto plaatsen doe je als volgt: je maakt een account aan op een site zoals Photobucket. Hier plaats je vervolgens de foto's. Kopieer het adres (de URL) en ga naar het GTI-forum. Klik op de button Img en plak deze tekstregel tussen de haakjes ] en [ (je tekst wordt met plakken vanzelf op de juiste plek gezet)
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Gebruikersavatar
Demisgti6
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:27

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door Demisgti6 »

VroemTFSI schreef:Het is een kleur die je juist alleen op de GTI kan bestellen. En het is ook een mooie kleur.

Ik heb ook nog vragen: 3 of 5-deurs? Stoelverwarming? RNS 310 of 510? Is die nieuwe motor bij een officiële VW -garage geplaatst?

Foto plaatsen doe je als volgt: je maakt een account aan op een site zoals Photobucket. Hier plaats je vervolgens de foto's. Kopieer het adres (de URL) en ga naar het GTI-forum. Klik op de button Img en plak deze tekstregel tussen de haakjes ] en [ (je tekst wordt met plakken vanzelf op de juiste plek gezet)
Hoi,

Geen stoelverwarming
Geen RNS, na diefstal gegaan voor Pioneer Avic 3120BT afneembaar scherm
5 deurs.

Maar even serieus het is een hele fijne toffe auto. Was meer voor hobby en fietsend naar werk. Maar tegenwoordig moet ik veel rijden.

Groet
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door Dirk »

modbreak: Auto nog te koop?
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: golf 6 gti tekoop

Bericht door Dirk »

Dit topic gaat op slot omdat de topicstarter niet meer reageert. Indien het topic opnieuw geopend moet worden, kan dit via een pm geregeld worden.
Audi A4 1.8 TFSI
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten