Navi Lock break test

Alle gerelateerde Foto's Video's en andere Media items
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TheDGM
Berichten: 491
Lid geworden op: 24 nov 2011, 20:30
Type auto: Golf MK5 GTI

Navi Lock break test

Bericht door TheDGM »

Kwam zojuist het volgend filmpje tegen en het leek me wel aardig om dit met het forum te delen:




Over de werking van een navi lock twijfel ik in ieder geval niet meer over :lol:
MK5 GTI 60 edition | 18" Detroit Summer | 17" Denver Winter | Full Leather | OEM Xenon | Sonnyboy | RNS510 | Non Modified Engine |

Afbeelding

Gr. Dave
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Navi Lock break test

Bericht door KnuffelTurk »

Haha het werkt wel indd :mrgreen:
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Navi Lock break test

Bericht door yal »

In het echt komen dieven er nog lastiger bij met de koevoet , de voorruit en het stuur zitten dan in de weg.
Als de dieven zo te werk gaan dan is de navigatie niets meer waard en blijft de eigenaar v/d auto zitten met een kapot dashboard,navigatie en navilock :shock: .

Ik overwoog een navilock te monteren alleen hebben 2 dealers mij dit afgeraden omdat een dief dan een ravage zou kunnen aanrichten die vele malen erger is dan het verlies van de navi.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
KnuffelTurk
Berichten: 1181
Lid geworden op: 28 jan 2013, 22:32
Locatie: Uit de Buurt

Re: Navi Lock break test

Bericht door KnuffelTurk »

Naja het kan zo zijn dat ze uit frustratie je bekleding/dashboard of je lak beschadigen. Maar meestal laten ze hem wel als ze een navilock zien ;)
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk


____________________________________________________


''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Navi Lock break test

Bericht door Schippersss »

Burak schreef:Naja het kan zo zijn dat ze uit frustratie je bekleding/dashboard of je lak beschadigen. Maar meestal laten ze hem wel als ze een navilock zien ;)
Daar geef ik je gelijk in, dan heb je net zoveel schade en misschien nog wel meer. Maar het idee erachter is dat ze jouw auto overslaan als ze zo nailock zien zitten.
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Navi Lock break test

Bericht door yal »

Schippersss schreef:
Burak schreef:Naja het kan zo zijn dat ze uit frustratie je bekleding/dashboard of je lak beschadigen. Maar meestal laten ze hem wel als ze een navilock zien ;)
Daar geef ik je gelijk in, dan heb je net zoveel schade en misschi
en nog wel meer. Maar het idee erachter is dat ze jouw auto overslaan als ze zo nailock zien zitten.

Ja dat leek mij ook , maar blijkbaar denkt het dievenvolk anders en gaat toch proberen de navilock eruit te slopen.
Ik zou denken (als niet dief) , 'loop door en zoek een makkelijkere prooi'.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Re: Navi Lock break test

Bericht door Bootje_Ronald »

Goede post...

Een dealer die een navi-lock afraadt? Die is niet lekker in z'n bovenkamer! Mss vaart 'ie (te) wel bij het vervangen van RNS'en.

De bedoeling is dat je ze auto overslaan en de navilock blijkt z'n werk goed te doen. Liever m'n interieur aan gort dan dat ik toegeef aan het 'gilde'! Mijn RNS krijgen ze niet zonder slag of stoot... :mrgreen:
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Navi Lock break test

Bericht door Gengar »

Een navi lock heeft positieve werking. De geposte film laat het zien. Volgens een monteur die ik ken bij de plaatselijk VW dealer, slopen de dievengilde de dashboard om toch de RNS 510 te bemachtigen. Maar concludeerde hij dat sinds de Navi lock op de markt is, wel een positive daaling heeft, betreft het stelen van de RNS 510.
yal
Berichten: 1477
Lid geworden op: 20 nov 2011, 20:20
Type auto: mk1gti-mk2gti16v

Re: Navi Lock break test

Bericht door yal »

Bootje_Ronald schreef:Goede post...

Een dealer die een navi-lock afraadt? Die is niet lekker in z'n bovenkamer! Mss vaart 'ie (te) wel bij het vervangen van RNS'en.

De bedoeling is dat je ze auto overslaan en de navilock blijkt z'n werk goed te doen. Liever m'n interieur aan gort dan dat ik toegeef aan het 'gilde'! Mijn RNS krijgen ze niet zonder slag of stoot... :mrgreen:
Dat zou ik ook denken , maar niet bij deze dealer. Weet wel zeker dat ze nog meer verdienen aan een nieuw dashboard.
De dealer zei nog dat je beter kan investeren in een goed alarm systeem :mrgreen:
Toegeven aan de gilde doe ik ook zeker niet , daarom overweeg ik de beste oplossing.

Grt Yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Re: Navi Lock break test

Bericht door Bootje_Ronald »

Tuurlijk verdient een herstelbedrijf meer als er meer schade is. Persoonlijk heb ik liever meer schade, dan dat mijn navi ongewild van eigenaar wisselt. Maar helaas is helemaal geen preventie treffen bijna garantie voor een keer de spreekwoordelijke Sjaak zijn. 80% van het gilde laat een auto met navi-lock met rust, er zijn er immers zat zonder. Dus werkt het voor het gros van de gevallen. Voor mij is dat voldoende.

Een goed/beter/best alarmsysteem zie je niet aan de buitenkant. Dus wellicht dat er toch een poging wordt gedaan om 'ns een kijkje te nemen...

Maar terug naar de basis: het is te idioot voor woorden dat VW de rns zo lang als melkkoe heeft gebruikt (is dat met het nieuwe systeem trouwens opgelost?). Er zijn legio mogelijkheden voor de fabrikant of leverancier een gestolen systeem nagenoeg onverkoopbaar te maken. Te idioot voor woorden 2: diefstal wordt veel te slap bestraft. Alles kan en mag hier maar... :evil:
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Gebruikersavatar
Girlzdad
Berichten: 393
Lid geworden op: 27 jul 2012, 19:58
Type auto: Trabant

Re: Navi Lock break test

Bericht door Girlzdad »

Ikke benne heel blij met de navilock :)
Plaats reactie

Terug naar “Foto / Video / Media Album”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast