Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
HansR32 schreef:Ze zetten een soort lepel tussen het rubber en glas.
Zeg maar dicht bij de B stijl.
Daarna trekken ze de ruit naar zich toe tot er ruimte genoeg is.
Vervolgens met enige kracht de ruit omhoog trekken en....
Viola ruit verwijderd zonder glasbreuk.
Volgens mij hebben ze inclusief het losschroeven van de navigatie nog geen 4 minuten werk gehad. Ben redelijk geschokt hoe simpel het is om in een vw te komen.
ECHT ongelofelijk !!!
En dat in deze tijd van hoogstaande techniek...
Eigenlijk komt het er op neer dat vw dit doet om de navi als after market optie nog te verkopen. Er zijn ook auto's waarbij het systeem wel degelijk geïntegreerd is in de auto en niet eenvoudig uit te bouwen...... Maar ja, dan wordt achteraf inbouwen ineens onmogelijk.
Ik vind het persoonlijk een dikke afknapper.
Is niet leuk om zoiets mee te maken, Dat de afwikkeling goed is gegaan ben ik blij om.
Wel wil ik eraan toevoegen dat ik afgelopen zomer het zelfde heb meegemaakt navi etc weg, en mijn auto is van 2005 terwijl er een mfd 2 inzat bij mij kreeg ik vergoed voor een rns510 omdat de mfd niet meer te bestellen was ongeveer € 1900,- en ben verzekerd bij Interpolis.
Dus of dat echt zo is met de afschrijving per jaar lijkt me sterk.
Mik schreef:Is niet leuk om zoiets mee te maken, Dat de afwikkeling goed is gegaan ben ik blij om.
Wel wil ik eraan toevoegen dat ik afgelopen zomer het zelfde heb meegemaakt navi etc weg, en mijn auto is van 2005 terwijl er een mfd 2 inzat bij mij kreeg ik vergoed voor een rns510 omdat de mfd niet meer te bestellen was ongeveer € 1900,- en ben verzekerd bij Interpolis.
Dus of dat echt zo is met de afschrijving per jaar lijkt me sterk.
Mvg, Mik
Super voor je dat het zo gegaan is...
Dat je en RNS510 voor een MFD terug hebt gekregen.
Er zijn dus veel verschillende verhalen hoor ik wel.
HansR32 schreef:Ze zetten een soort lepel tussen het rubber en glas.
Zeg maar dicht bij de B stijl.
Daarna trekken ze de ruit naar zich toe tot er ruimte genoeg is.
Vervolgens met enige kracht de ruit omhoog trekken en....
Viola ruit verwijderd zonder glasbreuk.
Volgens mij hebben ze inclusief het losschroeven van de navigatie nog geen 4 minuten werk gehad. Ben redelijk geschokt hoe simpel het is om in een vw te komen.
ECHT ongelofelijk !!!
En dat in deze tijd van hoogstaande techniek...
Eigenlijk komt het er op neer dat vw dit doet om de navi als after market optie nog te verkopen. Er zijn ook auto's waarbij het systeem wel degelijk geïntegreerd is in de auto en niet eenvoudig uit te bouwen...... Maar ja, dan wordt achteraf inbouwen ineens onmogelijk.
Ik vind het persoonlijk een dikke afknapper.
Mik schreef:Is niet leuk om zoiets mee te maken, Dat de afwikkeling goed is gegaan ben ik blij om.
Wel wil ik eraan toevoegen dat ik afgelopen zomer het zelfde heb meegemaakt navi etc weg, en mijn auto is van 2005 terwijl er een mfd 2 inzat bij mij kreeg ik vergoed voor een rns510 omdat de mfd niet meer te bestellen was ongeveer € 1900,- en ben verzekerd bij Interpolis.
Dus of dat echt zo is met de afschrijving per jaar lijkt me sterk.
Mvg, Mik
Super voor je dat het zo gegaan is...
Dat je en RNS510 voor een MFD terug hebt gekregen.
Er zijn dus veel verschillende verhalen hoor ik wel.
Bij mij is er op dezelfde manier ingebroken. Netjes gerepareerd en betaald binnen een 1.5 week. Er was mij al medegedeeld dat de RNS was verzekerd op basis van dagwaarde met een max. van €2000. Vervolgens niets uitgekeerd gekregen. Per mail hun eigen quote aangehaald en vervolgens €500 gekregen. Ze deden totaal niet moeilijk over een bon toen ik de extra verzekering nam. Uiteraard wel toen ik hem claimde. De Rns was niet standaard en inmiddels 4 jaar oud. Ik heb toen ik de GTI kocht €600 moeten bijbetalen. Vond het verder wel goed.
1 week later word er weer ingebroken. Stuur,armsteun en nog wat dingen weg. Wederom binnen 1.5 week alles netjes geregeld. Deze 2 bij elkaar een schadepost van €6500. En geen verhoging van de premie. Top ASR
Marcel,
Heb je de eerste keer niets voor je RNS510 terug gekregen ???
Ze wilden mij eerst afschepen met € 750,-, maar ben toen ontzettend kwaad geworden.
Ze hebben e.e.a. nog eens nagekeken, en uiteindelijk krijg ik € 3.000,- terug voor de RNS510.
De auto is af fabriek geleverd met dit systeem, dit hebben ze nog gecontroleerd.
In combinatie met de overige schade loopt het bedrag behoorlijk op.
Het kan blijkbaar dus gebeuren dat wanneer het een later ingebouwd systeem is, je niet alles vergoed krijgt..
Ik krijg € 1620 + € 200 dvd .. = € 1800 / 1900 excl btw voor de rns .....
Nieuwprijzen bij dealer ....
totale schade was dit + 1800 excl btw .....
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
De RNS is er maar 1 keer uit gestolen. Ik had de auto maar net een weekje terug. Nog geen tijd gehad voor een nieuwe. Bij de 2e inbraak zat er geen radio in. Maar ik kreeg maar €500 omdat ik geen aankoopbon had, de unit 4 jaar oud was en hij niet standaard af fabriek was. Het blijft jammer dat ik er zelf nog om moest vragen. Uiteindelijk heb ik toch 80% vergoed gekregen aangezien ik voor de RNS €600 moest bijbetalen toen ik de GTI kocht.
Nikkor27 schreef:Waarschijnlijk schade aan raam, deurportaal, etc erbij gerekend.
Nee, de totale schade was bijna € 5.000,-
Heb alles geheel vergoed gekregen.
Moest er wel even voor praten.
Cruciaal was het feit dat de navi af fabriek in de auto is geleverd.
Dit toestel is van Kenwood maar wel in VW style ontworpen. De kleuren kan je aanpassen volgens mij. Ik heb dit toestel in een auto zien zitten en vond hem echt netjes bij de rest van het dashboard passen. Ook geschikt voor PDC etc..
Dit toestel is van Kenwood maar wel in VW style ontworpen. De kleuren kan je aanpassen volgens mij. Ik heb dit toestel in een auto zien zitten en vond hem echt netjes bij de rest van het dashboard passen. Ook geschikt voor PDC etc..
Dit toestel is van Kenwood maar wel in VW style ontworpen. De kleuren kan je aanpassen volgens mij. Ik heb dit toestel in een auto zien zitten en vond hem echt netjes bij de rest van het dashboard passen. Ook geschikt voor PDC etc..
Gegarandeerd dat ze dit ook pikken; lekker groot scherm, jazeker, openbreken die handel!!
In mijne golf5 een simpele radio van JVC hebben ze zelfs meegepikt!
Dit toestel is van Kenwood maar wel in VW style ontworpen. De kleuren kan je aanpassen volgens mij. Ik heb dit toestel in een auto zien zitten en vond hem echt netjes bij de rest van het dashboard passen. Ook geschikt voor PDC etc..
Foto ?
Klik maar op de link
Er zijn worden ook met regelmaat RNS 310/315 gestolen hoor. Dan heb ik liever een deze Kenwood dan een RNS 310/315. Ik heb nu een 510 en in mijn vorige auto had ik in het begin een 315 maar dat is wel ff behoorlijk wat stappen terug. En om nu alles te laten voor een paar van die klootzakken. De prijs van de Kenwood vind ik best interessant.
Persoonlijk vind ik een kenwood 3x niks want ik vind de bediening niet lekker en niet duidelijk.
De RNS 510 vind ik wat dat opzicht echt supergoed, mooi intuitief werken, ook onder t rijden blind bedienen. Compatibiliteit met originele systemen is uiteraard perfect. Gewoon duidelijk system.
Dit is natuurlijk slechts een persoonlijke mening. Mijn GTI heb ik nu alarm op (achteraf ingebouwd en staat geparkeerd in de randstad) en heb tot dusver geen last meer gehad. Maatje van me zelfde verhaal, ook geen last meer.
Navilock is echter ook een uitkomst en goedkoper en ik denk misschien ook wel beter maarja.