Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jacovn schreef:Zitten er meer usb conections in het handschoenen kastje.
Ik zoek er 1 voor laden dashcam, 12 volt mag ook, maar als die vanonder de armsteun moet komen moet hij een heel eind naar de spiegel.
Met een niet roker wagen zit de 12V stekker net onder de armsteun zoals meestal tegenwoordig lijkt me.
De USB poort zit onder het klepje (samen met een AUX aansluiting) en kan je een USB stick insteken met muziek maar evengoed toestellen met opladen zoals je Smartphone, Coyote,...
In het handschoenenkastje heb je enkel het SD kaart slotje en een CD lader voor 1 cd.
En heel wat slotjes om SD kaartjes in te bewaren, en 2 bankkaarten
Op zich wel handig gedaan.
De USB poort zit onder het klepje (samen met een AUX aansluiting) en kan je een USB stick insteken met muziek maar evengoed toestellen met opladen zoals je Smartphone, Coyote,...
In het handschoenenkastje heb je enkel het SD kaart slotje en een CD lader voor 1 cd.
En heel wat slotjes om SD kaartjes in te bewaren, en 2 bankkaarten
Op zich wel handig gedaan.
Vandaag nogmaals getest, het smartphone opladen kan niet, de smartphone draait door(icoontje van de batterij gaat aan/uit snel achterelkaar). is niet de juiste sterkte voor een smartphone op te laden, 't is dus echt enkel bedoeld om USB stick met muziek af te spelen! Coyote vereist zijn eigen usb kabel om te herladen, ook niet eender welke kabel!
Er zit vrees ik niets anders op dan een 12V => USB kabel voor smartphone te trekken en op te hangen indien je zo'n gsmhouder hebt (Tetrax X-way)
In mijn 7 zit bij de media in een iphone kabel. Iphone eraan en hoppa
Zie nergens een usb trouwens. Daarvoor zou de kabel moeten worden verwisseld van de iphone denk ik zo maar
Er waren 2 opties bij mij, of je koos voor USB/aux of voor apple interface. Maar ik had duidelijk tegen de dealer gezegd, geen Apple connecties voor mij, vandaar de USB.
Zelfde aansluiting media-in als bij de 6. Kabel met aansluiting voor iphone of kabel voor aansluiting usb. Kwestie van kabeltje verwisselen welke je wil hebben als je media in hebt
Mooi, dan neem ik de mdi apple kabel uit de polo mee, ik heb destijds de usb en de apple gekregen. Maar hopen dat er een usb bij de auto komt, dan heb ik beide.
bluetiger schreef:Heeft iemand trouwens al die irritante veiligheidssticker op de passagiers zonneklep weten te verwijderen? Of misschien tips hiervoor?
Oei die is lelijk.
Tip van duits forum zal ik vanavond posten, je moet een zonneklep voor de Engelse markt bestellen, die hebben de stickers aan de andere kant zitten
Weet niet of je dealer hier die kan bestellen, als je maar het juiste onderdeel nummer hebt wellicht.
bluetiger schreef:Heeft iemand trouwens al die irritante veiligheidssticker op de passagiers zonneklep weten te verwijderen? Of misschien tips hiervoor?
Oei die is lelijk.
Tip van duits forum zal ik vanavond posten, je moet een zonneklep voor de Engelse markt bestellen, die hebben de stickers aan de andere kant zitten
Weet niet of je dealer hier die kan bestellen, als je maar het juiste onderdeel nummer hebt wellicht.
Ik spring er even laat in: kan je nog steeds de auto zelf afhalen in Wolfsburg? Ik heb dat in 2008 gedaan met mijn GTI, kostte toen iets van €250 en was elke cent waard, ook als het dubbele zou kosten.
Als dat nog steeds kan, waarom doet niemand het meer? Ik weet dat mijn dealer destijds ook zei dat niemand het deed, terwijl je het bij wijze van spreken op een Polo 1.2 ook kon bestellen/doen.
De aflevering is een ceremonie op zich, de auto wordt beter gepoetst dan bij de dealer en wordt minder vaak vervoerd/bereden. Ik kreeg mijn GTI op Pirelli's en niet op Conti's omdat Pon er niet tussen zit. Je krijgt een rondleiding, perfecte hotel overnachting op het terrein en je kan de auto in een rit naar huis "inrijden". Autostadt op zich is al een bezoekje waard.... Ik kreeg ook nog een slipcursus, maar je kon ook bijvoorbeeld voor een Touareg training in het terrein kiezen....
feddomw schreef:Ik spring er even laat in: kan je nog steeds de auto zelf afhalen in Wolfsburg? Ik heb dat in 2008 gedaan met mijn GTI, kostte toen iets van €250 en was elke cent waard, ook als het dubbele zou kosten.
Als dat nog steeds kan, waarom doet niemand het meer? Ik weet dat mijn dealer destijds ook zei dat niemand het deed, terwijl je het bij wijze van spreken op een Polo 1.2 ook kon bestellen/doen.
De aflevering is een ceremonie op zich, de auto wordt beter gepoetst dan bij de dealer en wordt minder vaak vervoerd/bereden. Ik kreeg mijn GTI op Pirelli's en niet op Conti's omdat Pon er niet tussen zit. Je krijgt een rondleiding, perfecte hotel overnachting op het terrein en je kan de auto in een rit naar huis "inrijden". Autostadt op zich is al een bezoekje waard.... Ik kreeg ook nog een slipcursus, maar je kon ook bijvoorbeeld voor een Touareg training in het terrein kiezen....
Heb het laatst gevraagd bij de dealer, die zijn dat PON dat niet meer deed. Het kan nog wel gewoon in Duitsland.
feddomw schreef:Ik spring er even laat in: kan je nog steeds de auto zelf afhalen in Wolfsburg? Ik heb dat in 2008 gedaan met mijn GTI, kostte toen iets van €250 en was elke cent waard, ook als het dubbele zou kosten.
Als dat nog steeds kan, waarom doet niemand het meer? Ik weet dat mijn dealer destijds ook zei dat niemand het deed, terwijl je het bij wijze van spreken op een Polo 1.2 ook kon bestellen/doen.
De aflevering is een ceremonie op zich, de auto wordt beter gepoetst dan bij de dealer en wordt minder vaak vervoerd/bereden. Ik kreeg mijn GTI op Pirelli's en niet op Conti's omdat Pon er niet tussen zit. Je krijgt een rondleiding, perfecte hotel overnachting op het terrein en je kan de auto in een rit naar huis "inrijden". Autostadt op zich is al een bezoekje waard.... Ik kreeg ook nog een slipcursus, maar je kon ook bijvoorbeeld voor een Touareg training in het terrein kiezen....
Heb het laatst gevraagd bij de dealer, die zijn dat PON dat niet meer deed. Het kan nog wel gewoon in Duitsland.
Jammer. Je zou bijna overwegen een auto nieuw in DE te kopen en dan in te voeren, ben je in de praktijk net zo duur uit als in NL maar wel met een betere service... Garantie is hetzelfde namelijk.
feddomw schreef:Ik spring er even laat in: kan je nog steeds de auto zelf afhalen in Wolfsburg? Ik heb dat in 2008 gedaan met mijn GTI, kostte toen iets van €250 en was elke cent waard, ook als het dubbele zou kosten.
Jammer. Je zou bijna overwegen een auto nieuw in DE te kopen en dan in te voeren, ben je in de praktijk net zo duur uit als in NL maar wel met een betere service... Garantie is hetzelfde namelijk.
Xenon en Led achterlichten ook standaard in Dld. Vroeger was juist de auto in Nld. standaard completer.
1997: Honda Civic VTI, 2000: Seat Leon 20VT, 2003: Seat Leon Topsport, 2006: Seat Leon FR, 2010 Golf GTI 6, eind januari 2014: Golf GTI 7 PP.
Mij werd verteld dat dit alleen in de zomer gebeurd, omdat de fabriek standaard op zomerbanden afleverd (voor nl kopers wellicht) en je verplicht winterbanden in Duitsland moet hebben. Je zou dan niet verzekerd zijn mocht je wat krijgen, en daarom in de winter niet aangeboden.
Het kan een broodje aap verhaal zijn, maar het klinkt logisch.
jacovn schreef:Mij werd verteld dat dit alleen in de zomer gebeurd, omdat de fabriek standaard op zomerbanden afleverd (voor nl kopers wellicht) en je verplicht winterbanden in Duitsland moet hebben. Je zou dan niet verzekerd zijn mocht je wat krijgen, en daarom in de winter niet aangeboden.
Het kan een broodje aap verhaal zijn, maar het klinkt logisch.
Klinkt inderdaad logisch, maar dan zouden auto's die nu besteld worden dus wel moeten kunnen. Want na half maart (uiterlijk) rijdt niemand meer op winterbanden.
Ik vind het dom/gek dat het Pon het niet meer doet. Strikt genomen hoeft Pon er helemaal niet tussen te zitten, en het levert een enorme binding met de klant en het merk op. Ook voor Audi en Seat en Skoda en Porsche, want die hebben op Autostadt ook hun eigen paviljoen (niet voor aflevering van die merken). Bentley paviljoen en Lambo zijn er ook trouwens. Rondleiding door de fabriek kan ook trouwens. En je auto in de toren zien kan ook.
Hotel ter plaatse is een Ritz Carlton, luxer ga je niet vinden.