Zei het straks tochGolfL schreef:Wil mij hierbij ook opgeven!

Zei het straks tochGolfL schreef:Wil mij hierbij ook opgeven!
Kijk! Hehe het duurde ff maar hij is er hoorGolfL schreef:Wil mij hierbij ook opgeven!
Omdat de RNS510 een apparaat is dat routes niet kan importeren en routes alleen via tussendoelen gecreëerd kunnen worden, is dit een "hels" karwei. Zeker omdat deze 2012 route meer waypoints bevat dan die van vorig jaar.JimmyGTI schreef:@ Wehoo, komt er ook nog een route voor in de RNS net als vorig jaar? Die staat er bij mij nog in maar we rijden nu een andere route
Dat zou zomaar kunnen; we zullen niet de enigen zijn.GolfL schreef:Geen probleem, als je uitstapt en luistert hoor je vast wel een gti in de omgeving blazen![]()
Zal hem zo spoedig mogelijk online zetten, maar wil hem nog eens rijden voor eventuele aanpassingen. Om misverstanden te voorkomen wil ik niet (steeds) met wijzigingen in de route komen.WesleyGTI schreef:wanneer kunnen wij de route voor in de tomtom verwachten ?
Garmin?wehoo schreef:Zal hem zo spoedig mogelijk online zetten, maar wil hem nog eens rijden voor eventuele aanpassingen. Om misverstanden te voorkomen wil ik niet (steeds) met wijzigingen in de route komen.WesleyGTI schreef:wanneer kunnen wij de route voor in de tomtom verwachten ?
Hetzelfde..... ik kan hem omzetten naar Garmin GPS Exchange bestanden (*.gpx)Sciroccofrank schreef:Garmin?wehoo schreef:Zal hem zo spoedig mogelijk online zetten, maar wil hem nog eens rijden voor eventuele aanpassingen. Om misverstanden te voorkomen wil ik niet (steeds) met wijzigingen in de route komen.WesleyGTI schreef:wanneer kunnen wij de route voor in de tomtom verwachten ?
Spot the MKI.theo schreef:Blijft leuk de ring. Afgelopen weekend bij de eifelrennen geweest.
Ehh...aangepast!RonnyR20 schreef:Vergeet alleen Blauw niet
Kan ik wel voor je doenWesleyGTI schreef:even een klein vraagje aan mensen met vagcom
ik weet niet of er iemand is die mee gaat en die in het bezit is van vagcom
ik zou graag mijn alarm (wacht)tijd uit willen laten schakelen
mvg wesley
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten