Nou idd, ff wachten waar ruud mee op de proppen komt danO2RS schreef:Hahahaha...dat is juist ideaal kunnen we naast de mogelijkheid tot lunch ook diner toevoegen aan het programma van die dag..

Nou idd, ff wachten waar ruud mee op de proppen komt danO2RS schreef:Hahahaha...dat is juist ideaal kunnen we naast de mogelijkheid tot lunch ook diner toevoegen aan het programma van die dag..
Ik heb binnenkort wel een diner, maar die is in besloten kring.staffpride schreef:Nou idd, ff wachten waar ruud mee op de proppen komt danO2RS schreef:Hahahaha...dat is juist ideaal kunnen we naast de mogelijkheid tot lunch ook diner toevoegen aan het programma van die dag..
Eet smakelijk alvastgolfruud schreef:Ik heb binnenkort wel een diner, maar die is in besloten kring.staffpride schreef:Nou idd, ff wachten waar ruud mee op de proppen komt danO2RS schreef:Hahahaha...dat is juist ideaal kunnen we naast de mogelijkheid tot lunch ook diner toevoegen aan het programma van die dag..
Wist niet dat er ook vrachtwagens mee gingen..73GTI schreef:@bzb
Een maat van me wil ook mee,met een Touareg 5.0 V10 TDI.
2 pers met lunch.
mvg lex
Als het niet kan, geen punt bij karweibzb schreef:ik weet ook niet meer wat ik er mee aan moet. een hoop nieuwkomers met allerlei auto's met verschillende vermogens en nog maar een paar oud gedienden al dan niet voorzien van de goede navigatie, ik weet niet of ik dit nog kan organiseren zo. al houd het voor mij niet meer in dan wat info opsommen en het restaurant bellen. 1 ding is zeker als we zo op pad gaan wordt het een heel ander avontuur als vorig jaar.
Waarom voel jij je niet welkom? Je bent toch al een tijd lid hier?Lay schreef:Haal mij maar eraf dan. Voel me niet erg welkom, nogmaals ik begrijp het wel en het is natuurlijk een golf (GTI) forum . Veel plezier voor degene die gaan.
Mez schreef:n
en ik weet dat ik als nieuwe achteraan moet rijden....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten