Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
LucaGTI
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 apr 2011, 15:14
Type auto: Golf GTI VII

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door LucaGTI »

Gezien de rekening vd velgen eerder op de mat lag dan de velgen, de velgen opgehaald.

Bij het ophalen was 1 velg Thv een naafkapje al redelijk beschadigd. Deze dus achtergelaten. Daar zou een nieuwe voor komen. De velgen waren een beetje vies (de randen dan) door bandenvet wat was achtergebleven bij de montage bij Conti.

Thuis de velgen schoongemaakt. De bedoeling was om de set op te bergen tot aan de winter.

Resultaat naar een goede controle......... Alle velgen blijken beschadigd te zijn :evil:

Nog even voor de goede orde: het is een geheel nieuwe set!!!

Meteen gebeld. Set (3 die ik had meegenomen) worden weer opgehaald.

Ik heb zo,n gevoel dat dit niet meer goed komt. Ik hou me hart vast als ze wederom een "nieuwe" set leveren....... Heb nu gevraagd om een financiële compensatie. Dan koop ik zelf wel de banden en velgen..............

Had gehoopt alles nu af te kunnen sluiten. Niet dus...... :?


Ps: ik vond het wel een mooie set. :geek:
Nick87
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jun 2013, 14:26
Type auto: Golf 7 GTI PFM

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door Nick87 »

LucaGTI schreef:Gezien de rekening vd velgen eerder op de mat lag dan de velgen, de velgen opgehaald.

Bij het ophalen was 1 velg Thv een naafkapje al redelijk beschadigd. Deze dus achtergelaten. Daar zou een nieuwe voor komen. De velgen waren een beetje vies (de randen dan) door bandenvet wat was achtergebleven bij de montage bij Conti.

Thuis de velgen schoongemaakt. De bedoeling was om de set op te bergen tot aan de winter.

Resultaat naar een goede controle......... Alle velgen blijken beschadigd te zijn :evil:

Nog even voor de goede orde: het is een geheel nieuwe set!!!

Meteen gebeld. Set (3 die ik had meegenomen) worden weer opgehaald.

Ik heb zo,n gevoel dat dit niet meer goed komt. Ik hou me hart vast als ze wederom een "nieuwe" set leveren....... Heb nu gevraagd om een financiële compensatie. Dan koop ik zelf wel de banden en velgen..............

Had gehoopt alles nu af te kunnen sluiten. Niet dus...... :?


Ps: ik vond het wel een mooie set. :geek:
Lijkt erop alsof ze een restje uit het magazijn hebben meegegeven. Zo van "hij krijgt ze toch met korting" (of was het gratis?)

Ja, zo ben je op de duur wel helemaal klaar met je dealer/invoerder
Konjo
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:29
Type auto: Golf GTI MK6

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door Konjo »

LucaGTI schreef:Gezien de rekening vd velgen eerder op de mat lag dan de velgen, de velgen opgehaald.

Bij het ophalen was 1 velg Thv een naafkapje al redelijk beschadigd. Deze dus achtergelaten. Daar zou een nieuwe voor komen. De velgen waren een beetje vies (de randen dan) door bandenvet wat was achtergebleven bij de montage bij Conti.

Thuis de velgen schoongemaakt. De bedoeling was om de set op te bergen tot aan de winter.

Resultaat naar een goede controle......... Alle velgen blijken beschadigd te zijn :evil:

Nog even voor de goede orde: het is een geheel nieuwe set!!!

Meteen gebeld. Set (3 die ik had meegenomen) worden weer opgehaald.

Ik heb zo,n gevoel dat dit niet meer goed komt. Ik hou me hart vast als ze wederom een "nieuwe" set leveren....... Heb nu gevraagd om een financiële compensatie. Dan koop ik zelf wel de banden en velgen..............

Had gehoopt alles nu af te kunnen sluiten. Niet dus...... :?


Ps: ik vond het wel een mooie set. :geek:
Dan ga je je toch afvragen of het financieel wel goed gaat met deze dealer... Ik bedoel als ze al op dit soort dingen gaan beknibbelen dan is het einde vaak zoek. Je hebt duidelijk geen nieuwe set meegekregen en voor de dealer zou het prijsverschil toch minimaal moeten zijn. Roept meer vragen op dan antwoorden..
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door Schippersss »

Zoals ik lees is het wel een nieuwe set, zijn alleen beschadigd door de bandenmachiene.
LucaGTI
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 apr 2011, 15:14
Type auto: Golf GTI VII

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door LucaGTI »

Schippersss schreef:Zoals ik lees is het wel een nieuwe set, zijn alleen beschadigd door de bandenmachiene.
Dat denkt ik ook. Maar dan toch! Gezien de gehele situatie bekijk je zo,n set extra goed en maak je hem in iedergeval schoon!?

Nu alleen weer gezeik...... :evil:
Konjo
Berichten: 139
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:29
Type auto: Golf GTI MK6

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door Konjo »

Schippersss schreef:Zoals ik lees is het wel een nieuwe set, zijn alleen beschadigd door de bandenmachiene.
Als hij beschadigd is voor de aflevering is hij duidelijk niet nieuw wat er zit schade aan, maar ik snap wat je bedoelt.
Elmo
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jan 2013, 15:14
Type auto: Golf V gti

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door Elmo »

Hier word je echt niet vrolijk van als ik dit zo lees!

Ik zou d'r echt gek van worden,

Hopelijk houd het gezeik een keer op, geen fijn begin van je gti!
Gebruikersavatar
Frits@Vrolijk
Berichten: 705
Lid geworden op: 31 jul 2013, 22:50
Type auto: golf 6 Gti

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door Frits@Vrolijk »

En nu maar hopen dat het alleen bij deze Golf 7 Gti blijft
Mvg Frits
LucaGTI
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 apr 2011, 15:14
Type auto: Golf GTI VII

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door LucaGTI »

Ze hebben vandaag de overige 3 velgen opgehaald ondanks dat ik dit afgelopen vrijdag reeds had aangegeven........

Ze willen het eerst zelf de velgen beoordelen om te kijken of ze überhaupt nog de set willen leveren gezien de "kwaliteit".

Alleen komen ze er pas vrijdag op terug....... In totaal moet het weer een week duren.

Ik vind dat ze gewoon direct met iets anders hadden moeten komen. Het lijkt net of ze me niet geloven :evil:
bzb
Berichten: 3161
Lid geworden op: 16 apr 2012, 20:42

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door bzb »

als dit is opgelost, ooit, zou ik er nooit meer komen, maar dat is eigenlijk logisch
LucaGTI
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 apr 2011, 15:14
Type auto: Golf GTI VII

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door LucaGTI »

Reactie dealer:

Wij hebben uitvoerig de kwestie intern besproken en de velgen minutieus bekeken. Conclusie is eigenlijk dat de oplossing in de velgen,waarschijnlijk ook bij levering van een nieuwe set, alleen maar tot meer frustratie gaat leiden bij beide partijen.

Wij hebben dan ook besloten u een andere vorm van compensatie aan te bieden in de vorm van tegoedsaldo voor het onderhoud. Concreet voor u betekent het dat u de kosten van onderhoud voor de 1e  en voor de 2e onderhoudsbeurt vergoed krijgt (exclusief eventueel meerwerk ). Uiteraard zullen wij dan het onderhoud uitvoeren in een vestiging van uw keuze.

Of

U kiest voor een originele accessoire, welke u kunt vinden op de site van www.volkswagen.nl. Aan de hand van die keuze kunnen we dan samen bezien welke vergoeding u hiervoor krijgt.

Wij vernemen graag van u of u hiermee akkoord gaat en horen van u welke keuze uw voorkeur geniet zodat wij dit voor u kunnen vastleggen.

-----------------------------------------------------

Gezien ik voor de eerste beurt een auto reeds heb verkocht is optie 1 zeker GEEN optie...... Mbt accesoiresses........ De auto is zoals ik hem wil hebben. Zou niks weten.

Heb dus aangegeven dat ik alleen wel de velgen wil hebben zonder banden en dus ook zonder bijbetaling.

Heb een aantal mogelijkheden doorgegeven. De Oxxo vapor gaat hem niet meer worden.
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Na 25 dagen de gti retour. Ben nog niet tevreden.

Bericht door bluetiger »

Pfff wat een drama zeg. Hopelijk kan je nog een mooi setje velgen vinden voor je auto.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten