Pagina 5 van 11

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 26 sep 2011, 17:37
door Spuugemmer
.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 26 sep 2011, 21:14
door Back@GTI
Jeehaa!

Goed bezig Chris! Heb je al een stukje gereden of alleen gestart?
Het ziet er allemaal weer TOP uit! :D

Ik hoop dat het vermogen en driveability ook een beetje naar je zin zijn. Je hebt er
in ieder geval weer een hoop werk aan gehad.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 26 sep 2011, 23:22
door Spuugemmer
.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 26 sep 2011, 23:32
door Mackdennis
Tja zo'n kanon moet wel een beetje pittig klinken.
Maar ben er wel achter dat het best moeilijk is,
Om het geluid mooi te krijgen zonder dat het op lange afstanden te wordt.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 27 sep 2011, 09:51
door Spuugemmer
.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 27 sep 2011, 11:19
door Mackdennis
Chris@XT Motorsport schreef:Even een mini foto update:

Het mag duidelijk zijn dat de "verleng" buis een tijdelijke oplossing is....

Afbeelding
Waar diend die dikke blauwe slang eigelijk voor die links zit?
Waar normaal een gedeellte van de noise pipe zit?

(als je een noise pipe wil delete, is dat bij een ed30 motor dan het zelfde als bij een "gewone" gti motor?)

Tja maar dat is toch juist niet wat je wil die "herrie" die je had bij je honda?
Anders is het niet moeilijk 1 demper eronder en het klinkt als onweer :)

Alleen na 10minuten denk ik dat je denkt zo en nu gaan er dempers tussen ;)

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 27 sep 2011, 11:30
door MkVI Nmgn
Die slang gaat naar zijn Valve die van mij zit onder bij de turbo bij een e30 zit die voor aan bij de motor

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 27 sep 2011, 11:38
door Mackdennis
tonnie024 schreef:Die slang gaat naar zijn Valve die van mij zit onder bij de turbo bij een e30 zit die voor aan bij de motor
Oke maar hoe zit dat met de noise pipe dan of staat dat traject hier los van?
Vraag dit omdat ik zelf een ed30 heb. (en die noise pipe wil delete)

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 28 sep 2011, 10:45
door Spuugemmer
.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 28 sep 2011, 16:31
door Mackdennis
Pfff ben blij dat je het ff meld dat bij een ed30 die inderdaad links ligt achter zit.
Dacht al ben ik nou gek?!?
Ik zie geen dv bij of naast me gasklep..
Maar nu rijst wel de vraag..
Waarom plaatst xt deze dan weer wel naast de gasklep?

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 28 sep 2011, 17:49
door Spuugemmer
Je wil zo dicht mogelijk tegen je gasklep aan druk dumpen. Deze druk wordt opgebouwd doordat de gasklepdicht gaat...

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 07 okt 2011, 12:15
door Spuugemmer
.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 07 okt 2011, 12:20
door Wilcoos
Dat lijkt een net resultaat! ;)

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 07 okt 2011, 12:33
door MkVI Nmgn
Dat ziet er verrekt snel uit

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 07 okt 2011, 13:18
door Mackdennis
Netjes hoor mannen! Ziet er echt mooi uit!
Zou daar eens een rondje mee willen stoeie ;)

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 07 okt 2011, 16:02
door Dirk
anders ik wel :D

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 07 okt 2011, 20:16
door Back@GTI
Heel mooi resultaat Chris!

Een dikke 55 pk erbij, bij de toch al niet misselijke 375pk.
En wat te denken van het koppel van 500nm! Top :!:

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 07 okt 2011, 23:29
door Spuugemmer
.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 07 okt 2011, 23:41
door Mackdennis
Chris@XT Motorsport schreef:Koppel is de schuld van de dsg bak.

En verder zijn er wat probleempjes met de toevoer van brandstof, vooral de hoeveelheid en iets meer koeling zou ook prettig zijn. Dus ik kan weer verder dingen uitdenken, uitzoeken en oplossen.
Hoezo koppel is de schuld van de dsg? Leg eens uit?

Jullie hebben toch een speciale brandstof pomp? Is die niet genoeg?
Of zit de orginele ee nog op?

Tja koeling.. Grotere radiatur. Olie koeler appart? Tropen roosters.
Mischien een electro water pomp! Scheelt ook weer draaiende delen aan je motor.

Leuk mee brainstormen :)

Ik vind het nu al erg indrukwekkend!

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 08 okt 2011, 11:28
door Renekesgti
@dennis, ik denk dat Chris bedoeld, dat zonder DSG het koppel nog een stuk hoger had kunnen liggen. Tenminste zo lees ik het.

Rene

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 08 okt 2011, 11:32
door GolfL
Wat RenekesGTI zegt, bedoelt chris inderdaad.

Dit zijn nog je originele platen chris? Je had me toen verteld dat je andere (versterkte) platen had geprobeerd. Alleen daar werd het schakelen/rijden niet fijner op. Dus wat kan je nu dan nog doen aan de DSG om de koppel wel te kunnen verdragen?

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 08 okt 2011, 19:51
door Spuugemmer
.

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 09 okt 2011, 01:17
door Mackdennis
Nou ja uhh blaas jij je carter ventilatie nog terug je inlaat traject in?
Dat zijn ook hete gassen.

Heb ook nog ergens een iemand gezien.
Die zijn aanzuigbuis heel MOOI met isolatie tape had gedaan?
Zijn allemaal kleine beetjes maar toch.

Water koeler op je interkoeler?

Mischien een lucht kanaal van je gril Of tropen rooster.
Naar de bovenkant van je uitlaatsruitstuk maken.. Zodat die door die lucht de warmte van ne uitlaat wegblaast.

Probeer met je mee te denken 

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 11 okt 2011, 15:57
door Luca
Dik 400pk :shock: :shock: :shock:

Kan je nog wel normaal rijden dan of is het zo'n zenuwe bak/auto geworden :?:

Wel heel veel respect voor je :!: :!: :!:

Re: Chris leest voor uit eigenwerk

Geplaatst: 12 okt 2011, 00:16
door Mackdennis
@ chris

Kan niet slapen... Wanneer lees je weer eens voor? ;)