Staffpride | P15 EM Services K04 ombouw |P16 HGP Koppeling
Re: Staffpride's MKVI GTI * fresh pictures pg 7 :)*
Je geduld mag XT weleens gaan belonen met wat tegemoetkoming. En dan bedoel ik niet alleen het leveren van je pijp.

- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Crokko schreef:Je geduld mag XT weleens gaan belonen met wat tegemoetkoming. En dan bedoel ik niet alleen het leveren van je pijp.
een nachtje met zijn vrouw?

- staffpride
- Contacteer:
- Race Eend
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Contacteer:
Dat is wel lastig natuurlijk.Crokko schreef:Je geduld mag XT weleens gaan belonen met wat tegemoetkoming. En dan bedoel ik niet alleen het leveren van je pijp.
XT levert gewoon een service, je hebt geen poot om op te staan als klant, want je hebt niets van hem gekocht.
Wat niet wil zeggen dat dit soepel verloopt natuurlijk, hij heeft zelf aangeboden om deze service te verleden, hij had ook kunnen weigeren (maar als je A zegt moet je ook B zeggen).
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Maar zou als bedrijf (XT) niet blij zijn met dit soort reclame.. Dus was verstandiger geweest als ze het wat soepeler hadden laten verlopen.. Dit kost ze toch toekomstige klanten denk ik.. Ik zou hier iedergeval nooit meer naar toe gaan.
-
- Type auto: golf 6 gti dsg
heel duidelijk nu !
het is een probleem in feite die enkel te wijten is aan milltek zelf ,en/ of slechte service van xt ,
maar het feit dat u zegt dat het bij het inbranden enkel erger is geworden,
doet mij en nog anderen vermoeden dat dit niet aan de dp ligt , maar je kan een probleem maar
oplossen door stapsgewijs te handelen , dus eerst de dp en mocht t aanhouden , verder kijken naar de midden of einddempers ,
maar hopelijk stopt t na de dp
gr
het is een probleem in feite die enkel te wijten is aan milltek zelf ,en/ of slechte service van xt ,
doet mij en nog anderen vermoeden dat dit niet aan de dp ligt , maar je kan een probleem maar
oplossen door stapsgewijs te handelen , dus eerst de dp en mocht t aanhouden , verder kijken naar de midden of einddempers ,
gr
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
- staffpride
- Contacteer:
X.M.T schreef:heel duidelijk nu !
gr
Ja ondanks dat "iedereen" aan de dp twijfelt als oorzaak, gaat hij er toch onder op advies van milltek.
Dus hoop op een wondertje

staffpride schreef:een nachtje met zijn vrouw?Crokko schreef:Je geduld mag XT weleens gaan belonen met wat tegemoetkoming. En dan bedoel ik niet alleen het leveren van je pijp.
![]()
Ik zou maar voor de whiskey gaan.staffpride schreef:Of een fles whisky

- staffpride
- Contacteer:
Hoezo? Ken jij zijn vrouw alCrokko schreef:staffpride schreef:een nachtje met zijn vrouw?Crokko schreef:Je geduld mag XT weleens gaan belonen met wat tegemoetkoming. En dan bedoel ik niet alleen het leveren van je pijp.
Ik zou maar voor de whiskey gaan.staffpride schreef:Of een fles whisky

Maar de whisky heeft ook mijn voorkeur hoor

Als XT dit als service doet, zou het juist goed moeten verlopen.Race Eend schreef:Dat is wel lastig natuurlijk.Crokko schreef:Je geduld mag XT weleens gaan belonen met wat tegemoetkoming. En dan bedoel ik niet alleen het leveren van je pijp.
XT levert gewoon een service, je hebt geen poot om op te staan als klant, want je hebt niets van hem gekocht.
Wat niet wil zeggen dat dit soepel verloopt natuurlijk, hij heeft zelf aangeboden om deze service te verleden, hij had ook kunnen weigeren (maar als je A zegt moet je ook B zeggen).
Dat doet het helaas niet, daarmee geven ze toch een (negatief) visitekaartje af.
Dus misschien heb je geen poot om op te staan, daar gaat het ook niet om en is niet belangrijkste.
Meer een gevalletje van: kies je voor gelijk of voor geluk.
Als ik in hun positie zou staan (wat zeker niet zo is) zou ik inderdaad bijvoorbeeld zo'n flesje whiskey cadeau doen. Daarmee geef je een beter visitekaartje af dan "niet aan de telefoon willen komen".
Het is de toon die de muziek maakt.

Van die whiskey weet je zeker dat het lekker is.staffpride schreef:Hoezo? Ken jij zijn vrouw al![]()
![]()
Maar de whisky heeft ook mijn voorkeur hoor
Het eerste glas kan tegenvallen, maar daarna gaan ze steeds beter smaken.

- staffpride
- Contacteer:
Wil je zijn nummer hebben?, dan kan je ff een lekkere doorgeven.Crokko schreef: Als ik in hun positie zou staan (wat zeker niet zo is) zou ik inderdaad bijvoorbeeld zo'n flesje whiskey cadeau doen. Daarmee geef je een beter visitekaartje af dan "niet aan de telefoon willen komen".
Het is de toon die de muziek maakt.![]()
Zuipen we hem samen op

Hij wil toch niet aan de telefoon komen.staffpride schreef:Wil je zijn nummer hebben?, dan kan je ff een lekkere doorgeven.Crokko schreef: Als ik in hun positie zou staan (wat zeker niet zo is) zou ik inderdaad bijvoorbeeld zo'n flesje whiskey cadeau doen. Daarmee geef je een beter visitekaartje af dan "niet aan de telefoon willen komen".
Zuipen we hem samen op![]()

Ik heb hier lekkere whiskey's staan dus kom maar eens met Kloux mee.

Nou Erwin, wat een kl''e zootje zo!
Hoop dat je er binnekort vanaf bent :s
Succes:)
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
- staffpride
- Contacteer:
Als je het heel "vriendelijk" vraagt komt hij wel hahahaCrokko schreef:Hij wil toch niet aan de telefoon komen.staffpride schreef:Wil je zijn nummer hebben?, dan kan je ff een lekkere doorgeven.Crokko schreef: Als ik in hun positie zou staan (wat zeker niet zo is) zou ik inderdaad bijvoorbeeld zo'n flesje whiskey cadeau doen. Daarmee geef je een beter visitekaartje af dan "niet aan de telefoon willen komen".
Zuipen we hem samen op![]()
![]()
Ik heb hier lekkere whiskey's staan dus kom maar eens met Kloux mee.
Kijk aan, dat moeten we dan maar eens een x doen. helemaal super

- staffpride
- Contacteer:
Ja Jim schiet niet op zo hè.JimmyGTI schreef:Nou Erwin, wat een kl''e zootje zo!
Hoop ook dat het snel afgerond kan worden.
We blijven geduldig

Die staat.staffpride schreef: Als je het heel "vriendelijk" vraagt komt hij wel hahaha

- staffpride
- Contacteer:
das zekerCrokko schreef:Die staat.staffpride schreef: Als je het heel "vriendelijk" vraagt komt hij wel hahaha

Tje zeg wel griezelig dat GTI rijders dezelfde interesses hebben....
Hou je whisky dagen id gaten bij Gall....een Glennrothes en Endradour gescored met 25proc per flesje korting...dan kan de rest van het geld naar mijn auto
Hou je whisky dagen id gaten bij Gall....een Glennrothes en Endradour gescored met 25proc per flesje korting...dan kan de rest van het geld naar mijn auto

- staffpride
- Contacteer:
Dan weet jij iig wat je mee kan nemen voor bij de broodjes knakworst als je langskomt hahaErikGTI schreef:Tje zeg wel griezelig dat GTI rijders dezelfde interesses hebben....

hier is er nog een
wanneer was dieWhiskey proeverij/Led inbouw/drechtsteden toerrit meeting ook al weer?

wanneer was dieWhiskey proeverij/Led inbouw/drechtsteden toerrit meeting ook al weer?

Vanochtend nog gechecked maar nog niet eens een chassisnummer......moet wel eerst een auto hebben om mijn kratje in te doen...o nee bij whiskey spreek je van een "case" 

Vat toch? Met een rietje.ErikGTI schreef:Vanochtend nog gechecked maar nog niet eens een chassisnummer......moet wel eerst een auto hebben om mijn kratje in te doen...o nee bij whiskey spreek je van een "case"

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
+1 voor de knakworsten & ze waren lekkerstaffpride schreef:Dan weet jij iig wat je mee kan nemen voor bij de broodjes knakworst als je langskomt hahaErikGTI schreef:Tje zeg wel griezelig dat GTI rijders dezelfde interesses hebben....

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------