Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gaan jullie nou nog naar Lynx of hoe zit dat
Het topic loopt al sinds december... Lekker nuttige bijdrage van mijn kan sorry, maar ik moest het ff kwijt.
@renekesgti: als je de laatste pagina's had gelezen dan had je gezien dat definitief de eerste groep aankomende zaterdag gaat. De tweede groep gaat zodra onderdelen binnen zijn en datum geprikt is.
Van de eerste groep valt Schippers alleen nu helaas af. Hopelijk niet meer... Ik heb nml nu alles besproken/geregeld en ook Raymond van Lynx gaat nu van deze lijst uit!
@ Meik: Wat vreselijk om te horen!! Bizar hoe veel GTI's (nu vooral mk6'en) er de laatste weken worden gejat. Heel veel sterkte.
Echter kijkende naar de groupbuy, verwacht ik dat er nu dus drie mensen afvallen (sowieso twee, maar denk dat de auto van ED60Letzebuerg ook niet op tijd terug is).
Jongens het is kort dag, maar zullen we de dag verzetten!!!???
Want met maar drie katmods is het ook voor Raymond minder aantrekkelijk en moet er alsnog een derde dag ingepland gaan worden.
Ik ga er vanuit dat het gewoon door gaat,heb alles op alles gezet om vrij te zijn hiervoor...denk dat het voor Raymond ook niet leuk is...hij heeft tenslotte geen ander werk aangenomen voor die dag....
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Heren de dag lijkt ons niet gegund. Ik schaam me stuk maar lig sinds gisteren met non stop koorts en overgeven compleet gevloerd op bed. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld...
Het spijt me heel erg.
Wil de rest nog gaan? Want dan laat ik Raymond de definitieve keus weten.
Wat in het vat zit verzuurd niet, maar ik baal echt heel erg.
(Niet zo erg als Meik, want een gejatte auto is uiteraard veel zuurder dan mijn griep)
Timvgti schreef:Heren de dag lijkt ons niet gegund. Ik schaam me stuk maar lig sinds gisteren met non stop koorts en overgeven compleet gevloerd op bed. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld...
Het spijt me heel erg.
(Niet zo erg als Meik, want een gejatte auto is uiteraard veel zuurder dan mijn griep)
Timvgti schreef:Heren de dag lijkt ons niet gegund. Ik schaam me stuk maar lig sinds gisteren met non stop koorts en overgeven compleet gevloerd op bed. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld...
Het spijt me heel erg.
Beterschap
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Het spijt me heel erg.
Beterschap! En na een paar dagen in bed liggen doet vaak erg goed.
Thanks mannen!
Wil de rest nog gaan (gti-mar, lay en misschien ed60letzebuerg)? Of zal ik Raymond emailen en prikken we een nieuwe datum waar we allemaal (minstens 5 man) kunnen?
Net in het donker wezen kijken bij de spuiterij, aangezien dat ik van die mensen die daar werken ook niet echt duidelijk verhaal krijg van hoe de Golf er voor staat. Maar hij is helemaal opgebouwd, dus ik verwacht dat hij morgen terug is maar je weet het nooit bij die gasten.
Ik ga er vanuit dat we Zaterdag gewoon compleet(op Meike na dan) aan de start kunnen verschijnen hoor....
Dus wat mij betreft doorgang,denk dat Raymond hier ook rekeniing heeft gehouden!!! tenzij jij(Tim) met Raymond contact hebt gehad over een evt andere data?
Mvg Marco