Pagina 10 van 11
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 27 jan 2013, 20:10
door yal
Luca schreef:Schippersss schreef:Bij vw vertellen ze je dood leuk dat je die auto kan nemen voor de prijs die erop staat, want verkopen doen ze hem toch wel.
??? van de week kreeg ik nog 7% korting aangeboden.
Indien je niet inruilt kun je zeker 7% en meer korting krijgen , feitelijk betaal je dus je eigen inruil.
Grt Yal
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 02 feb 2013, 15:26
door wehoo
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 02 feb 2013, 23:18
door Arno
wehoo schreef:
Kan iemand eens samenvatten? Mijn duits is niet goed genoeg

Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 03 feb 2013, 09:47
door WimGTI
Hele korte samenvatting is dat meerdere fabrikanten, o.a. BMW, VW en Opel modellen hebben waarin de distributieketting het begeeft. Er staat een moooi verhaal over brandstof besparing en nieuwe materialen waardoor een distributieriem tegenwoordig een autoleven mee kan gaan. Een gegeven voorbeeld is een Mercedes/Renault motor waarin de riem 200.000 km of 10 jaar mee gaat. In plaats van kettingen gaat VW dus weer riemen gaat gebruiken voor de distributie.
Wat niet in het stukje staat is dat volgens mij de nieuwe Leon en nieuwe Jetta al met zo'n nieuw TSI blok op de markt komen/zijn.
Lijkt mij dat de nieuwe Golf 7 (GTI) ook weer een riem moet krijgen, maar dat kan ik nog nergens terugvinden.
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 16 feb 2013, 19:12
door wehoo
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 19 feb 2013, 19:45
door ron.vandijk
Zo, dit is de "entgültige Serienversion"; vw heeft de reclamespot opgenomen in los angeles; kijk zelf maar:
http://www.vwvortex.com/news/volkswagen ... l-filming/
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 21 feb 2013, 19:17
door wehoo
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 21 feb 2013, 20:15
door yal
Ziet er goed , voor het verbeteren v/h 'performance pakket' kunnen ze beter JD inschakelen , 10 pk erbij tssss

.
Dat de besturing is aangepast is niet overbodig , mijn VI vind ik niet messcherp/communicatief sturen.
Grt Yal
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 21 feb 2013, 20:24
door bzb
schroefset! ik zit er zelf ook naar te zoeken
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 22 feb 2013, 07:48
door Gengar
Misschien kan JD de Performance pakket nog beter aanpassen

Maar de nieuwe GTI ziet er goed uit

Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 25 feb 2013, 16:13
door Konjo
10 pk boeit idd helemaal niets alleen de betere remmen en de elektromechanisch sper is natuurlijk super.
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 25 feb 2013, 19:14
door airride6n
denk dat hier de performance remmen opzitten
detail foto

Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 25 feb 2013, 19:57
door gerben302JD
Als je vluchtig de zijkant bekijkt denk je dat er een golf VI staat
Gr. Gerben
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 25 feb 2013, 21:00
door golfruud
gerben302JD schreef:Als je vluchtig de zijkant bekijkt denk je dat er een golf VI staat
Gr. Gerben
Ik vind de 7 toch een stuk strakker dan de 6.
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 25 feb 2013, 21:53
door RobvR
airride6n schreef:denk dat hier de performance remmen opzitten
Ik denk het ook. De voorste heeft ook een rood gti-logo op z'n scherm. Zo te zien de achterste niet (of valt het net niet te zien). Een onderscheid tussen de gewone en de Performance GTI?
Niet echt sterke naam trouwens "Performance", net of de 220pk niet zou presteren!
GTI-plus zou beter geweest zijn. ......................... grapje.
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 27 feb 2013, 00:17
door ripa
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 27 feb 2013, 07:26
door ron.vandijk
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 27 feb 2013, 07:36
door Doohie
Hoe komt eigenlijk dat DSG meer verbruikt ?
Handbak => 6L/100km
DSG => 6,4L/100km
Enige wat ze voor mij mochten weg laten was die rode bies in de koplampen,
ben geen fan ervan...misschien mooier in het echt.
Maar het mag gezegt worden deze Gti is wederom knap
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 27 feb 2013, 08:09
door Gengar
De prijs valt op zich wel mee. Ik ben eerder benieuwd hoeveel de performance gaat kosten.
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 27 feb 2013, 14:07
door Dirk
Doohie schreef:Hoe komt eigenlijk dat DSG meer verbruikt ?
Handbak => 6L/100km
DSG => 6,4L/100km
Enige wat ze voor mij mochten weg laten was die rode bies in de koplampen,
ben geen fan ervan...misschien mooier in het echt.
Maar het mag gezegt worden deze Gti is wederom knap
Ik denk door het start/stop systeem. Dit lijkt me niet mogelijk bij een dsg?
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 27 feb 2013, 18:34
door golfruud
Volgens de foto's die voorbij zijn gekomen zit er op de GTI 7 met dsg gewoon een start/stop systeem.
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 02 mar 2013, 12:56
door wehoo
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 03 mar 2013, 10:58
door GTI_MaRsS-72
Mag van mij wel wat dikker (sideskirts e.d.). De achterlichten vind ik maar niks, waarom bv. niet een aangepaste versie van de "R20" achterlichten?
Voor de rest vind ik hem wel aardig goed gelukt (zo op de foto's), moet hem natuurlijk eerst in het echt zien........
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 03 mar 2013, 16:47
door ripa
Heel mooi maar mist toch echt zijskirts. Is nu net een standaard Golf met grote wielen.
Wat me ook opvalt is dat de stoelen wel erg braaf zijn. Golf 6 en 5 Stoelen zijn toch stuk mooier met die grote zijwangen.
Re: Hoe gaat ie worden: De GTI mk7
Geplaatst: 03 mar 2013, 17:12
door sitechris
Hoe meer ik hem zie, de mooier ik hem vind. Een gelukte evolutie van de Golf 6. Ik ben wel benieuwd hoe de Performance versie met mechanische sper rijdt.