Ipod Video op RNS 510

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Pedro

Re: Ipod Video op RNS 510

Bericht door Pedro »

Thanks allebei!
Verlengsnoer

Bericht door Verlengsnoer »

Beste allen,

Is dit niet DE oplossing om je Ipod Video (scherm door hackelen) op de RNS scherm te krijgen?
http://www.kufatec.de/shop/product_info ... ation.html

Mijn Duits is belabberd maar ik denk dat dit hem is. Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik had de BlackBerry op mijn VW premium BT systeem zitten en dit werkte perfect, smsje kwamen op mijn scherm, ik had mijn adressen boek erop, etc. Nu zou ik het zelfde met mijn Iphone 4S willen. Deze wordt niet herkend door de VW Premium BT... Kan bovenstaande MultimediaAdapter ook mijn gesprekken naar de boxen doorzetten of heb ik hier een andere oplossing voor nodig? Alvast bedankt!
wehoo

Bericht door wehoo »

Verlengsnoer schreef:Beste allen,

Is dit niet DE oplossing om je Ipod Video (scherm door hackelen) op de RNS scherm te krijgen?
http://www.kufatec.de/shop/product_info ... ation.html

Mijn Duits is belabberd maar ik denk dat dit hem is. Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik had de BlackBerry op mijn VW premium BT systeem zitten en dit werkte perfect, smsje kwamen op mijn scherm, ik had mijn adressen boek erop, etc. Nu zou ik het zelfde met mijn Iphone 4S willen. Deze wordt niet herkend door de VW Premium BT... Kan bovenstaande MultimediaAdapter ook mijn gesprekken naar de boxen doorzetten of heb ik hier een andere oplossing voor nodig? Alvast bedankt!
Deze Kufatec adapter zal voor het geluid en video gedeelte gaan, maar niet voor het telefoon/spraak gedeelte. De telefoon wordt bij deze adapter in silent mode/vliegtuigmode geschakeld. Dat je Iphone 4S net met de VW Premium BT werkt heeft met het rsap-protocol te maken. Daar schijnt bij de 4S iets in veranderd te zijn t.o.v. de 4.
(p.s. bij Kufatec rechtsboven in het scherm op de Engelse vlak klikken. ;) )
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Verlengsnoer

Bericht door Verlengsnoer »

hahaha! Knopje rechtboven is de tip van de dag! :-)
Ok audio en video dus. Ook apps op de RNS als het de apple iphone in mirror mode staat? Dit zou een mooi oplossing zijn om de meters via een app op de 4s te krijgen en vervolgens te mirroren naar het RNS scherm

Begrijp ik uit jou antwoord dat de 4s dient te werken met de VW premium BT? Ik krijg de melding dat de telefoon niet compatible is. Ik ben dus opzoek naar een oplossing om de 4s aan te sluiten op de RNS510...
wehoo

Bericht door wehoo »

Verlengsnoer schreef:hahaha! Knopje rechtboven is de tip van de dag! :-)
Ok audio en video dus. Ook apps op de RNS als het de apple iphone in mirror mode staat? Dit zou een mooi oplossing zijn om de meters via een app op de 4s te krijgen en vervolgens te mirroren naar het RNS scherm

Begrijp ik uit jou antwoord dat de 4s dient te werken met de VW premium BT? Ik krijg de melding dat de telefoon niet compatible is. Ik ben dus opzoek naar een oplossing om de 4s aan te sluiten op de RNS510...
Google maar eens op de BT van de 4S, daar schijnen meer problemen mee te zijn. Ook dat die niet zondermeer met de Kufatec Fiscon BP samenwerkt, hetgeen bij de 4 (no S) wel zonder problemen kan.

Connectiviteit
iPhone 4: Bluetooth 2.1 + EDR, enkele antenne.
iPhone 4S: Bluetooth 4.0, dubbele antenne
Verbeteringen: De iPhone 4S beschikt over een vernieuwde bluetoothchip en de dubbele antenne zorgt voor een betere gesprekskwaliteit.

t.a.v. je eerste vraag, heb ik een mail gestuurd naar Kufatec, mede om te vragen of die module (audio video) samenwerkt met de Fiscon BP. (silentmode etc...) Tot op heden nog geen antwoord. (niet gewend van Kufatec, ze antwoorden meestal meteen, misschien kerstdrukte in Duitsland)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”