Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De foto's zijn mooi, maar dat komt niet door de auto. Smaken verschillen gelukkig, maar ik vind het een lelijk ding. Net of ze bij de designafdeling het "wasmodel" te dicht bij de verwarming hebben gezet
Edition30 schreef:De foto's zijn mooi, maar dat komt niet door de auto. Smaken verschillen gelukkig, maar ik vind het een lelijk ding. Net of ze bij de designafdeling het "wasmodel" te dicht bij de verwarming hebben gezet
Ieder zijn/haar smaak. Ik vind het een prachtige auto! Bedankt voor je compliment over de foto's.
Polarisatiefilter Dit filter haalt de spiegeling weg in de ruit, zie de voorruit bij deze foto. Ook geeft het meer contrast aan de lucht (maar die zie je hier niet). Verder krijg je een soort olievlekje bij de koplamp.
Nikkor27 schreef:oh, haha, ik dacht op die ruit van de GTI, dat het een soort doorschijnende folie was
edit: wat voor een body en lens gebruik je?
Hahaha nee overigens kan ik de filter er altijd tussen uit halen, mocht ik de bestuurder er niet op willen, zoals bij rijdende shots.
Ik gebruik;
Canon 70D
24-105mm f/4 L IS USM
16-35mm f/4 L IS USM
50mm f/1.8 binnenkort upgraden naar 50mm f/1.4 USM
Deze foto is met de 24-105 gemaakt.
Ben niet zo bekend met de Canon apparatuur. Maar weet wel van Nikon, als je van F-stop 1.8 naar 1.4 gaat dat je makkelijk 200 euro meer betaalt ( 50mm lens) voor de lens. De vraag is dan alleen, heb je die ene stop werkelijk nodig, schiet je echt in zo'n donkere buurt?
Nikkor27 schreef:oh, haha, ik dacht op die ruit van de GTI, dat het een soort doorschijnende folie was
edit: wat voor een body en lens gebruik je?
Hahaha nee overigens kan ik de filter er altijd tussen uit halen, mocht ik de bestuurder er niet op willen, zoals bij rijdende shots.
Ik gebruik;
Canon 70D
24-105mm f/4 L IS USM
16-35mm f/4 L IS USM
50mm f/1.8 binnenkort upgraden naar 50mm f/1.4 USM
Deze foto is met de 24-105 gemaakt.
Ben niet zo bekend met de Canon apparatuur. Maar weet wel van Nikon, als je van F-stop 1.8 naar 1.4 gaat dat je makkelijk 200 euro meer betaalt ( 50mm lens) voor de lens. De vraag is dan alleen, heb je die ene stop werkelijk nodig, schiet je echt in zo'n donkere buurt?
Is bij Canon net zo. Gaat mij om de usm. Die stelt beter en uiteraard sneller scherp. Film ook nog wel eens en dan is usm zeker een uitkomst. Maar heel erg nodig is het niet nee