Staffpride | P15 EM Services K04 ombouw |P16 HGP Koppeling

Forum voor projecten van leden. Hier kunnen leden die hun aanpassingen aan hun auto maken ze tonen. Uiteraard kan je er ook voor kiezen om je aanpassingen gewoon in je voorsteltopic bij te houden.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *remmen update*

Bericht door staffpride »

Verlengsnoer schreef:Ben je nog aan het rijden in je nieuwe wagen? #jdkuur
Ben inmiddels al thuis haha

Alleen was de wagen van de tnt in de sloot gereden of zo, want de milltek was niet gekomen, dus ik moet nog een keer terug om het af te maken.
Laatst gewijzigd door staffpride op 14 jan 2013, 10:10, 2 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Staffpride's MKVI GTI *remmen update*

Bericht door KlouxOne »

ziet er netjes uit! zonde dat je systeem nog neit kompleet is en terug moet :( maar on the brite side! ik kan volgende week wel mee :D haha. Fijn dat alles netjes word opgelost. Volgende keer met een nog grotere SMILE naar huis!

Merk je nu al veel verschil trouwens ;)
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *remmen update*

Bericht door staffpride »

Ja merk zeker al goed het verschil :D
Laatst gewijzigd door staffpride op 14 jan 2013, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Crokko »

Zo das wel balen dat je het niet af kon maken.
Maar heb je nu nog niet op de bank gestaan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door staffpride »

@ Crokko, Nee hij is nog niet op de bank geweest.
Laatst gewijzigd door staffpride op 14 jan 2013, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 apr 2011, 22:25
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Raamsdonksveer
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Dirk »

ja was goed balen voor je gister. Maar idd dat maken ze vast volgende week weer goed als het eindstuk er is. Hoop dat je net over de 300 grens gaat! Ik ben iig zwaar benieuwd :)
Audi A4 1.8 TFSI
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Race Eend »

en vanmorgen 10.00 uur kwam de rest vd uitlaat... bummer :|
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
xavier gti
Berichten: 314
Lid geworden op: 02 apr 2012, 17:49
Type auto: golf 6 gti dsg
Locatie: ghent

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door xavier gti »

@ race eend ; kunnen jullie die ook leveren met goca attest voor de keuring in belgie ?

gr
Golf Gti mk 6 // Carbon Steel // Dsg //Full Milltek // Carbonio // Stage 2 + By DVX @ 292 pk 444 NM // 18" detroit -yokohama //eibach sportsline //
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door staffpride »

Ach ja mark, shit happens :mrgreen:
Laatst gewijzigd door staffpride op 14 jan 2013, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Renekesgti »

@Staffpride, maar hoe kan dat dan? Hadden ze van JD niet even gebeld of je vandaag kon komen omdat de uitlaat er dan zeker zou zijn?
Dit soort last minutes via DHL DPD of wie dan ook gaan vaak niet goed. Ik zou wel redelijk pissed zijn, moet namelijk vanuit Breda daarheen 200+km.

Zal wel gecommuniceerd zijn, maar je heb nu iig al 290+ pk om weer terug naar Lochem te rijden. Nog wat finetunen en dan over de 300 ;)
Succes!
René
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Race Eend »

Renekesgti schreef:@Staffpride, maar hoe kan dat dan? Hadden ze van JD niet even gebeld of je vandaag kon komen omdat de uitlaat er dan zeker zou zijn?
Dit soort last minutes via DHL DPD of wie dan ook gaan vaak niet goed. Ik zou wel redelijk pissed zijn, moet namelijk vanuit Breda daarheen 200+km.

Zal wel gecommuniceerd zijn, maar je heb nu iig al 290+ pk om weer terug naar Lochem te rijden. Nog wat finetunen en dan over de 300 ;)
Succes!
René
Het is zo dat de uitlaat al dik een maand besteld is. Er is geen datum afgesproken voor de tuning omdat de uitlaat er nog altijd niet was. Uiteraard is er toen regelmatig contact geweest tussen Staffpride en JD en tussen JD en de milltek leveranciers.

Toen kwam de vakantie van Staffpride er aan en wilde hij toch wel graag de uitlaat en de stage2 tuning erop.

Martijn van JD heeft toen ruimte tussendoor in de agenda proberen te maken om alsnog de uitlaat 1 dag voor de vakantie erop te krijgen (uit klantvriendelijkheid). De uitlaat kon echter pas op zijn vroegst de dag zelf geleverd worden... het was of die dag, of na de vakantie. Gegokt en verloren zullen we maar zeggen...


Achteraf gezien ben ik het overigens niet geheel eens met deze gang van zaken (economisch voor JD gewoon erg slecht op deze manier).
1. Allereerst, de afspraak moet niet gemaakt worden als de delen niet op voorraad zijn, of een klant nu bij wijs van spreken op zijn kop gaat staan of niet. Uiteraard is het jammer dat je de tuning niet hebt op je vakantie, maar goed, zonder de stage II is het ook geen straf in de golf 6 gti.

2. Een regeling treffen wbt de betaling omdat wij nu 2 maal werk moeten verrichten en een hoop extra werk hebben en straks ook nog extra kosten maken aan een connecting pipe die verzaagd is om hem op het originele systeem aan te sluiten, is economisch gezien een slechte deal voor JD.
De ervaring leert simpelweg als je een ander een gunst wilt doen (terwijl het eigenlijk niet kan) je er zelf vaak slecht van af komt.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Edition30 »

Race Eend schreef:
Renekesgti schreef:@Staffpride, maar hoe kan dat dan? Hadden ze van JD niet even gebeld of je vandaag kon komen omdat de uitlaat er dan zeker zou zijn?
Dit soort last minutes via DHL DPD of wie dan ook gaan vaak niet goed. Ik zou wel redelijk pissed zijn, moet namelijk vanuit Breda daarheen 200+km.

Zal wel gecommuniceerd zijn, maar je heb nu iig al 290+ pk om weer terug naar Lochem te rijden. Nog wat finetunen en dan over de 300 ;)
Succes!
René
Het is zo dat de uitlaat al dik een maand besteld is. Er is geen datum afgesproken voor de tuning omdat de uitlaat er nog altijd niet was. Uiteraard is er toen regelmatig contact geweest tussen Staffpride en JD en tussen JD en de milltek leveranciers.

Toen kwam de vakantie van Staffpride er aan en wilde hij toch wel graag de uitlaat en de stage2 tuning erop.

Martijn van JD heeft toen ruimte tussendoor in de agenda proberen te maken om alsnog de uitlaat 1 dag voor de vakantie erop te krijgen (uit klantvriendelijkheid). De uitlaat kon echter pas op zijn vroegst de dag zelf geleverd worden... het was of die dag, of na de vakantie. Gegokt en verloren zullen we maar zeggen...

De reactie hierboven had ik persoonlijk wat netter gevonden (dus zonder het door mij weggehaalde laatste stuk).
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Race Eend »

Edition30 schreef: De reactie hierboven had ik persoonlijk wat netter gevonden (dus zonder het door mij weggehaalde laatste stuk).
Ik vind dat ik best eerlijk mag zijn over hoe ik er over denk en dat er best wat meer begrip mag zijn voor de JD kant. De track and trace vd was aanwezig en de status was die avond ervoor, zending in distributie (dus wordt de volgende dag afgeleverd), de tnt heeft zijn zaakjes niet goed voor elkaar (en milltek ook niet natuurlijk).

Renekesgti schreef:Dit soort last minutes via DHL DPD of wie dan ook gaan vaak niet goed. Ik zou wel redelijk pissed zijn, moet namelijk vanuit Breda daarheen 200+km.

Pissig zijn op JD dat je km-ers moet rijden en dat je wat langer moet wachten, terwijl íedereen uiteindelijk pech heeft en je behoorlijk gematst bent, is in mijn ogen onterecht. Je moet je realiseren dat er ook simpelweg gezegd had kunnen worden, helaas gaat niet lukken, geen tijd, punt, na de vakantie ben je de eerste.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door wehoo »

Race Eend schreef:Achteraf gezien ben ik het overigens niet geheel eens met deze gang van zaken (economisch voor JD gewoon erg slecht op deze manier).
De ervaring leert simpelweg als je een ander een gunst wilt doen (terwijl het eigenlijk niet kan) je er zelf vaak slecht van af komt.
Nou..... dit is bedrijfsrisico en ondernemersgeest. ;) Een risico dat zelf is aangegaan en vanuit ondernemersgeest goed te keuren is. Op dit forum wordt toch veel positieve gratis reklame gemaakt. En dit levert zo te lezen veel klandizie op.
(een paginagrote full colour advertentie in NRC Handelsblad kost 35.000 euro)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Race Eend »

Oh wat dat betreft hoef je je geen zorgen te maken Wehoo, genoeg (positieve) reclame op het forum en ook dit verhaal zal gewoon positief uitkomen. Na de vakantie gaat de uitlaat er mooi onder, wagen op de bank en dan komt het vast goed.

Het irriteerde me wat dat men 'pissed' zou zijn, pissed op milltek en de TNT kan ik me voorstellen, maar op JD lijkt me niet correct, vanuit Lochem is alle mogelijke medewerking geleverd.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Gebruikersavatar
Renekesgti
Berichten: 1185
Lid geworden op: 08 jun 2011, 15:54
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Renekesgti »

@Race eend, daarom gaf ik ook aan 'Dit soort last minutes via DHL DPD of wie dan ook gaan vaak niet goed' en dat het vast goed gecommuniceerd zou zijn.
Pissed op Mr. TNT dus.
Gebruikersavatar
Race Eend
Berichten: 1327
Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI *JD stage 2*

Bericht door Race Eend »

Renekesgti schreef:@Race eend, daarom gaf ik ook aan 'Dit soort last minutes via DHL DPD of wie dan ook gaan vaak niet goed' en dat het vast goed gecommuniceerd zou zijn.
Pissed op Mr. TNT dus.
Helemaal goed! ;)
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI * Milltek race 3'' JD stage 2*

Bericht door staffpride »

Alles hangt :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door staffpride op 14 jan 2013, 10:13, 2 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Staffpride's MKVI GTI * Milltek race 3'' JD stage 2*

Bericht door MkVI Nmgn »

Dikke shit!
En die uitlaat is zeker het wachten waard geweest! Nondeju wat een pijp (Y)
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
RobvR
Berichten: 1684
Lid geworden op: 16 apr 2011, 23:32
Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Locatie: Noord Limburg

Re: Staffpride's MKVI GTI * Milltek race 3'' JD stage 2*

Bericht door RobvR »

Vette kokers... HEBBEN!
Groet RobvR
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI * Milltek race 3'' JD stage 2*

Bericht door staffpride »

Vette sound ook als je op het gas gaat :shock:
Ga morgen maar eens wat tunneltjes pakken haha :mrgreen:
Laatst gewijzigd door staffpride op 14 jan 2013, 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
MkVI Nmgn
Berichten: 5037
Lid geworden op: 11 jul 2011, 21:24
Type auto: Golf7R
Locatie: Gelderland zuid

Re: Staffpride's MKVI GTI * Milltek race 3'' JD stage 2*

Bericht door MkVI Nmgn »

staffpride schreef:
RobvR schreef:Vette kokers... HEBBEN!
Vette sound ook als je op het gas gaat :shock:
Ga morgen maar eens wat tunneltjes pakken haha :mrgreen:
Neem even de kleine mee met film camera als je toch bezig ben :mrgreen:
Voor dat ik je weer zie wil ik toch wel even weten hoe die piep brult :twisted:
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Staffpride's MKVI GTI * Milltek race 3'' JD stage 2*

Bericht door Chris5gti »

mooie eindemper !! Zou onder mijn 5 ook niet slecht staan ;-) Hoeveel mm zijn de eindstukjes 90/95 ?? Zo komt de achterkant van een 6 tot zijn recht vind ik . Omdat origineel de eindstukjes erg mager zijn .
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Staffpride's MKVI GTI * Milltek race 3'' JD stage 2*

Bericht door staffpride »

Vult idd een stuk beter
Laatst gewijzigd door staffpride op 14 jan 2013, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG EMServices

Afbeelding
Gebruikersavatar
Chris5gti
Berichten: 1837
Lid geworden op: 22 sep 2011, 19:19
Type auto: Golf 5 GTI
Locatie: zuid limburg

Re: Staffpride's MKVI GTI * Milltek race 3'' JD stage 2*

Bericht door Chris5gti »

dat geloof ik graag ! 100 is perfect !
Plaats reactie

Terug naar “Projecten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten