Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je de aankondigingen vinden evenementen en meetings die niet door dit forum georganiseerd zijn. Tevens kan je hier de verslagen vinden van die bijeenkomsten.
Het staat iedereen vrij hier evenementen en meetings te plaatsen.
he gasten
meschien een overbodige vraag maar hoe gaan we het nou afspreken
om met ze alle te gelijk maar binnen te gaan en een mooie plek te krijgen om te staat .
en wie gaan er allemaal zou dat er een lijst van mensen komen die gaan
Gezellig
Dennis en ik rijden de a4 af tot en met Leiden. Wij komen vanaf Schiphol. Ik weet niet waar jij vandaan komt Bascollin. Ik zie MackDennis zondag en zal hem dan een tijdstip met hem afspreken welke ik hier zal plaatsen. Afhankelijk van waar je woont kun je aanhaken met MackDennis en mij of Its John. Ik denk dat ik in de buurt van Leiden (tankstation) afspreek met Its John. Wordt vervolgd.
1. Verlengsnoer (5 GTI)
2. MackDennis (5 GTI)
3. Its John (5GTI)
4. Bascollin (v gti USA )
Dag Lex en bascolin. Kunnen jullie aangeven waar jullie vandaan komen? Als t niet anders is rijden we jullie tegemoet in de buurt van leiden. Het ziet ernaar uit dat John mijn kant op rijdt en we van Uithoorn richting de oprit van de A4 op rijden bij Hoofddorp. MackDennis haakt bij Hoofddorp aan... Ik zal zondag tijd afspreken met MackDennis en plaats het dan hier.
Verlengsnoer schreef:Dag Lex en bascolin. Kunnen jullie aangeven waar jullie vandaan komen? Als t niet anders is rijden we jullie tegemoet in de buurt van leiden. Het ziet ernaar uit dat John mijn kant op rijdt en we van Uithoorn richting de oprit van de A4 op rijden bij Hoofddorp. MackDennis haakt bij Hoofddorp aan... Ik zal zondag tijd afspreken met MackDennis en plaats het dan hier.
ik kom uit amsterdam dus ik let wel ff op waar en hoe laat jullie afspreken dan zorg ik dat ik er ben.
Gezellig ik ga met MackDennis bij de Mac donalds afspreken bij de afslag Hoofddorp. Dit zou ook een mooie plek zijn om jou te ontmoeten. Ik zal proberen om op een schappelijke tijdstip af te spreken waarin wij ons allen kunnen vinden
Dennis en ik hebben in gedachte 1130 af te spreken/weg te rijden bij de Mac Donalds. Ik heb al een bericht naar itsjohn gestuurd met de vraag of hij zich hierin kan vinden. Lex kan hier kan ook aansluiten om 1130 als hij dat wilt. Vanaf Hoofddorp naar mivw is iets meer dan een half uur rijden.
Misschien dat jullie een mooie locatie weten voor de aansluiting van Nico en Bascolin? Wij gaan de A4 af en dan de n206 op (europaweg) richting mivw, Katwijk. Het is een kleine 20 minuten rijden vanaf Hoofddorp naar de afslag welke ons op de n206 brengt. Kan de rest zich ook hierin vinden?
NICO! schreef:Wacht, bij de afslag van de A4 ligt direct de McDonalds waar iedere vrijdagavond een grote meeting is, misschien daar op deparkeerplaats afspreken?
Hoe meer mensen hoe gezelliger lijkt mij. Voordeel is dat je de wagens naast elkaar kwijt kunt. Iedereen kan daar zijn gang gaan. Pb voor mobiele nummers lijkt mij wel handig. Er kan altijd wat tussen komen en het zou jammer zijn als we gaan wachten op iemand die niet komt opdagen...
Its John schreef:Kijk en ook kinderfeestjes mogelijk die maar doen dan?