Pagina 24 van 48
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 17:57
				door kevin78
				Hehe zelfde hier.. Moet jammer genoeg iets te ver ryden om dagelijks met de GTI te rijden.. Dus vrouwtje rijdt vol trots met de GTI.. En van haar was die al snel zat voor het tunen !! Hehe. Maar als ik de auto dan eindelijk weer is mee hebt is het wel genieten elke keer weer..
			 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 18:03
				door Floppie
				Toch netjes hoor Tonnie en idd, het went snel.
Keep your drivers license!  

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 18:07
				door MkVI Nmgn
				kevin78 schreef:Hehe zelfde hier.. Moet jammer genoeg iets te ver ryden om dagelijks met de GTI te rijden.. Dus vrouwtje rijdt vol trots met de GTI.. En van haar was die al snel zat voor het tunen !! Hehe. Maar als ik de auto dan eindelijk weer is mee hebt is het wel genieten elke keer weer..
Zei werkt 20km van ons huis en ikke 2 dus daarom rijd ik niet in de auto  
 
 
En alle mannen zijn het zelfde allemaal poets slaven en de vrouwen maar vies maken en trappen,
En het gaat zeker genieten worden elke keer weer als ik in de auto stap  

 A50 ging erg lekker op de terug weg snap ook niet waarom ze een rood kruis op de matrixborden zetten als ze weten dat ik net de auto gechipt heb 3 Baans en 1 compleet voor me zelf 
 
Floppie schreef:Toch netjes hoor Tonnie en idd, het went snel.
Keep your drivers license!  

 
Zal me best doen kan niets beloven  

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 18:29
				door Chris5gti
				Netjes !! Je had ook een AXX toch ? Zijn dan goede waardes en zou er ook niet veel meer uitpersen vanwege de houdbaarheid . Is je auto ingevoerd ? Zag net het kenteken op de uitdraai van JD die je er denk ik nog effe uit moet halen 

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 18:37
				door schaef
				Nette waarden toch, gaat het verbruik nu ook meer worden of valt dat nog allemaal wel mee.
			 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 18:47
				door MkVI Nmgn
				Chris5gti schreef:Netjes !! Je had ook een AXX toch ? Zijn dan goede waardes en zou er ook niet veel meer uitpersen vanwege de houdbaarheid . Is je auto ingevoerd ? Zag net het kenteken op de uitdraai van JD die je er denk ik nog effe uit moet halen 

 
Je hebt het 2x goed haha Heb een Axx en de auto is ingevoerd,
En kenteken staat ook op Pagina 1 op me foto's dus het weghalen heeft niet veel zin.
De auto staat toch nergens in het Vw systeem dus ze hebben weinig aan het kenteken 
 
schaef schreef:Nette waarden toch, gaat het verbruik nu ook meer worden of valt dat nog allemaal wel mee.
De waardes zijn zeker netjes het is geen auto met 50.000km maar met 110.000 op de teller dus hier en daar zal die wel vervuild zijn, 
En zoals ik vandaag gereden heb word het verbruik 2x zoveel haha
Maar in het algemeen word je auto zuiniger na het chippen dus dat moet ik nog even achterwegen laten om er duidelijk antwoord op te kunnen geven.
 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 20:29
				door NICO!
				Netjes hoor!
			 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 21:18
				door GolfL
				Mooi! Veel rijplezier hè Tonnie, kijk uit voor je rijbewijs 

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 21:21
				door RonnyR20
				Mooie waarde's hoor Tonnie! En nu maar genieten 

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 21:34
				door staffpride
				goed bezig maatje  

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 22:04
				door sitechris
				Mooie grafiek, ook qua opbouw erg fijn! Geniet er van !
			 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 22:07
				door Ron_VAG
				Op zich netjes hoor, toch?
Ik had 262.8pk en 414nm. Maar dat was met BP98 60% en Gulf Challenger 40%. Ik dacht dat Gulf Challenger officieel euro 100 was, maar dat is niet zo. Slechte benzine en je betaalt er best veel voor per liter. Nu heb ik de combinatie BP98 (volle tank) + 5liter ethanol + Twintake, dus ben benieuwd wat deze setup nu doet...
			 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 22:29
				door MkVI Nmgn
				NICO! schreef:Netjes hoor!
Thnx Nico ben er ook te vrede mee  
 
 
GolfL schreef:Mooi! Veel rijplezier hè Tonnie, kijk uit voor je rijbewijs 

 
Welk Rijbewijs ?  
 
 
RonnyR20 schreef:Mooie waarde's hoor Tonnie! En nu maar genieten 

 
Geniet op volle toeren! Zie je zondag  
 
 
staffpride schreef:goed bezig maatje  

 
Ben benieuwd na jouw auto  
 
 
sitechris schreef:Mooie grafiek, ook qua opbouw erg fijn! Geniet er van !
Ja vind de grafiek zelf ook heel netjes en strak lopen,
En het gevoel die ik nu gekregen heb is echt verslavend.  
 
 
Massari schreef:Op zich netjes hoor, toch?
Ik had 262.8pk en 414nm. Maar dat was met BP98 60% en Gulf Challenger 40%. Ik dacht dat Gulf Challenger officieel euro 100 was, maar dat is niet zo. Slechte benzine en je betaalt er best veel voor per liter. Nu heb ik de combinatie BP98 (volle tank) + 5liter ethanol + Twintake, dus ben benieuwd wat deze setup nu doet...
Ik denk dat je zelfde als dit ongeveer gaat halen.
of iets meer maar de feeling is wel erg lekker nu moet ik zeggen,
Alleen de waste-Gate nog een tikje geven volgens mark en dat moet die bij mij goed zijn.
 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 22:53
				door Mackdennis
				Net resultaat man... Maar wou je niet eerst je komplete inlaat reinigen had je vast nog wel hoger uitgekomen en kan zo ie zo geen.kwaad gtote reiniging 

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 22:54
				door Dirk
				lekker tonnie 

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 22:54
				door staffpride
				MKV Nmgn schreef:
staffpride schreef:goed bezig maatje  

 
Ben benieuwd na jouw auto  
 
  
Me to, keep you posted  

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 22:55
				door staffpride
				Dirk schreef:lekker tonnie 

 
Was jij morgen nou ook in lochem?
 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 11 jul 2012, 23:16
				door RobvR
				Lekker Tonnie. Ik zou ver van huis gaan solliciteren...
			 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 12 jul 2012, 08:57
				door KlouxOne
				mooie waardes hoor. koppel lijn is lekker strak! heel netjes 

 geniet er van
 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 12 jul 2012, 12:47
				door Dirk
				staffpride schreef:Dirk schreef:lekker tonnie 

 
Was jij morgen nou ook in lochem?
 
Haha de tamtam gaat snel. Maar ja ga zo naar lochem  

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 12 jul 2012, 13:00
				door MkVI Nmgn
				Mackdennis schreef:Net resultaat man... Maar wou je niet eerst je komplete inlaat reinigen had je vast nog wel hoger uitgekomen en kan zo ie zo geen.kwaad gtote reiniging 

 
Was gister ook nog even langs Hans geweest 
Ik dacht zelf als ik toch de ketting spanner moet vervangen dat ik meteen de kop laat reviseren dan is die als nieuw,
Alleen wat erbij komt kijken word nogal erg prijzig dus ga even kijken wat ik het beste kan doen of dat ik zelf de complete kop demonteer en weg breng of dat ik het toch uit ga besteden.  
 
 
KlouxOne schreef:mooie waardes hoor. koppel lijn is lekker strak! heel netjes 

 geniet er van
 
De lijnen lopen zeker lekker. 
En hij blijft nu ook geleidelijk lekker door trekken en niet zoals ervoor met een dipje
RobvR schreef:Lekker Tonnie. Ik zou ver van huis gaan solliciteren...
Dan komt er een auto bij denk ik Rob haha want ik krijg me vriendin nu niet meer uit de GTI
Dirk schreef:staffpride schreef:Dirk schreef:lekker tonnie 

 
Was jij morgen nou ook in lochem?
 
Haha de tamtam gaat snel. Maar ja ga zo naar lochem  

 
Ik ben benieuwd Dirk! 
En neem maar gewoon die Downpipe erbij  

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 12 jul 2012, 13:04
				door Timvgti
				GeFeLiCiTeeRd kerel!
Nette waardes hoor, mooie vloeiende lijnen en een keurige uitkomst voor een 2005 AXX met 110.000km denk ik zo.
Heb je nog een bepaalde korting gekregen voor de op maat tuning bij JD?
Geniet ervan en doe voorzichtig.
(Ook leuk om te zien dat 'standaard' met Turboback en inlaat je ook al nette waardes haalde)
			 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 12 jul 2012, 13:30
				door MkVI Nmgn
				Timvgti schreef:GeFeLiCiTeeRd kerel!
Nette waardes hoor, mooie vloeiende lijnen en een keurige uitkomst voor een 2005 AXX met 110.000km denk ik zo.
Heb je nog een bepaalde korting gekregen voor de op maat tuning bij JD?
Geniet ervan en doe voorzichtig.
(Ook leuk om te zien dat 'standaard' met Turboback en inlaat je ook al nette waardes haalde)
Ik had zelf ook niet verwacht dat ik die pk's zal halen met alleen de TurboBack en de Twintake hoor.
Als die uit de fabriek komt heeft die 200pk plus 110.000km rijden verlies je een aantal paarden dan zie je maar weer door een uitlaat en inlaat dat die het toch weer wat goed maken.v 

 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 12 jul 2012, 14:58
				door Ron_VAG
				Wat vraagt Hans dan voor de revisie etc?
			 
			
					
				Re: MkV Nmgn Page 31: Stage 2 Jd Engineering
				Geplaatst: 12 jul 2012, 17:01
				door MkVI Nmgn
				Heb het niet over een Exacte prijs gehad maar weet wel dat je onder de €500/750 niet klaar ben.