Prachtig om te zien dat je kleine details aanpakt en er geen kermis-auto van maakt!
Succes!
Groet Gerben
kloptbzb schreef:valt me nu pas op maar heeft een rocco nog gewoon een motorkap steuntje? (wel minder gewicht)
Thanks. Ben eerst bij de Dealer langs geweest, goed contact met magazijn daar, helpen me altijd met zaken uit te zoeken. Wat deze trim betreft, het is gewoon niet te achterhalen in de catalogus, daarnaast bleken zaken niet meer leverbaar. Ook dien je de complete unit te kopen incl. schakelaars ipv alleen het zwarte paneeltje. We kwamen er niet uit. Dit is een R- en voor Scirocco R-line part, voornamelijk R voor Golf 5-6 dacht ik. Ben t spoor kwijt iig voor dit onderdeel.ErikGTI schreef:Prachtige stuurinleg...ik denk dat dit alleen te koop is als een extra en niet op de nieuwere modellen....
Evenals de GTI uitvoering op zwarte achtergrond...eveneens te koop maar ondanks dat sommigen zeiden dat het op de nieuwere modellen zit nooit als standaard eerder gezien
Ziet er wel idd naar uit dat men het zelf zwart heeft gemaakt, niet echt strak imo. S kijken als die clip ook straks er is, wat er met dat middenstukje kan/niet kan.ErikGTI schreef:
Deze voor 20 dollar....maar ik vraag me af of ze dat niet zelf zwart gemaakt hebben....kun je zelf ook doen natuurlijk.
Haha iddErikGTI schreef:Gilt om plastidip maar dan met een penseeltje...
Hi ik wil best de "oude" bediening tzt verkopen. Je vraag voor inbouw kun je beter even in een ander topic zetten denk ik.X.M.T schreef:hoi ,
verkoop je je oude stuurbediening ,
weet iemand of ik deze achteraf kan inbouwen , dus heb er nu geen ,
en of deze kan ingeleerd worden met vag com en hoe ?
Dutch Delight schreef:Uiteraard is de telefoonhoes niet vergeten, moet wel combineren met interieur auto natuurlijk![]()
![]()
Hey Erik, thanks voor je link. Ik heb deze inleg/clip nog niet eerder gezien. Als je de clip zelf bekijkt, lijkt mij dat dit niet zo past op onze sturen (golf 6 GTI en rocco stuur zijn idem), want in het stuur zit nog een ander (lederen) gedeelte, die ik dus nog niet eerder heb gezien.ErikGTI schreef:
http://www.aliexpress.com/item-img/Chro ... 26036.html
Zou deze passen op de 2012 GTI...ik vind de standaard plastic stuurinleg met zijn letterjes zo ugly![]()
Ik ben bang voor kleur- en maatverschil oid.
Idd het is een totaal ander stuur. Gaat nooit passen dus.bzb schreef:dit stuur is ook rond van onder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten