Golf VI kettingspanner probleem
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Re: Golf VI kettingspanner probleem
vanaf wanneer hebben de 6 gti's er geen last meer van
dit ivbm eventuele aanschaf van een 6 gti
zoizo word het er eentje met minimaal 6 maanden bovag garantie maar is dat genoeg ?
dit ivbm eventuele aanschaf van een 6 gti
zoizo word het er eentje met minimaal 6 maanden bovag garantie maar is dat genoeg ?
- Frits@Vrolijk
Bij mijn golf was ook alles vernieuwd en had later ook nog gezeur dus koop er een met vw garantie heb je gelijk een jaar zekerheid .
Kost iets meer maar een ketting die het aflaat weten kost je vele malen meer dan die 2000 euro die je bij vw meer moet betalen voor je garantie.
En je weet zeker dat je geen pikker koopt of een afgetrapte schadebak die met gestolen spullen in elkaar is geknutseld
Kost iets meer maar een ketting die het aflaat weten kost je vele malen meer dan die 2000 euro die je bij vw meer moet betalen voor je garantie.
En je weet zeker dat je geen pikker koopt of een afgetrapte schadebak die met gestolen spullen in elkaar is geknutseld
Mvg Frits
eind 2010/2011wjb#222 schreef:vanaf wanneer hebben de 6 gti's er geen last meer van
Update: vandaag naar de dealer geweest en opzich een goed gesprek gehad. De filmpjes laten zien. En het geluid werdt herkent, 'de ketting'. Om het even kort te houden, er wordt aangegeven dat de korte ratel acceptabel is. De ratel kan komen doordat oliedruk is teruggelopen bij een nacht stilstaan. Tevens brand er geen storingslampje, dus zwart/wit gezien functioneert de auto prima en kan er geen beroep worden gedaan op vervanging onder garantie.
Ben me nu serieus aan het afvragen of ik de auto en VW wil blijven rijden, tweede auto met kettingproblemen.
Iemand wat wijze raad wat ik nog kan doen?
Groet Fi
Ben me nu serieus aan het afvragen of ik de auto en VW wil blijven rijden, tweede auto met kettingproblemen.
Groet Fi
- Frits@Vrolijk
Bizarre zaak mijn dealer heeft zonder enig gezeik de boel vernieuwd en er wel alles aan vernieuwd wat nodig was .
En ja heb het blok uitelkaar zien liggen .
Het zou mooi zijn als alle dealers de klanten eens gelijk gingen behandelen stelletje pannenkoeken zijn het .
Blijf gewoon genieten van je Golf mocht het ooit mis gaan is er nog een coulance regeling en zei je in de pb al mijn blok hoor je ook goed deze motoren maken nou eenmaal beetje herrie .
En misschien eens dikkere olie proberen ga ik ook doen tzt 5w40 gaat het worden
Fijn weekend daar
En ja heb het blok uitelkaar zien liggen .
Het zou mooi zijn als alle dealers de klanten eens gelijk gingen behandelen stelletje pannenkoeken zijn het .
Blijf gewoon genieten van je Golf mocht het ooit mis gaan is er nog een coulance regeling en zei je in de pb al mijn blok hoor je ook goed deze motoren maken nou eenmaal beetje herrie .
En misschien eens dikkere olie proberen ga ik ook doen tzt 5w40 gaat het worden
Fijn weekend daar
Mvg Frits
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Lekker naar een andere Vw dealer rijden wat dit is niet acceptabel.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad een bizarre zaak Frits, gaat een beetje moeilijk zo dat genieten maar ik geef het nog niet op
Was ik ook van plan Tonnie dus snel ff een andere dealer opzoeken...
Als iemand een dealer kan voorschrijven in de regio Amsterdam/Amstelveen, hoor ik het graag!!
Groeten Fi
Was ik ook van plan Tonnie dus snel ff een andere dealer opzoeken...
Als iemand een dealer kan voorschrijven in de regio Amsterdam/Amstelveen, hoor ik het graag!!
Groeten Fi
- Frits@Vrolijk
Auto Munstad heeft mij netjes geholpen kan niet anders zeggen
Mvg Frits
- HC1973
- Type auto: Golf VI GTI
Als het goed is kunnen ze bij de dealer uitlezen of de kettingspanner veschoven is. indien dit het geval is, zou dat een voorbode moeten zijn van een uiteindelijke vastloper. De kettingspanner kan namelijk maar een beperkt deel van de rek in de ketting opvangen.Fi... schreef:Update: vandaag naar de dealer geweest en opzich een goed gesprek gehad. De filmpjes laten zien. En het geluid werdt herkent, 'de ketting'. Om het even kort te houden, er wordt aangegeven dat de korte ratel acceptabel is. De ratel kan komen doordat oliedruk is teruggelopen bij een nacht stilstaan. Tevens brand er geen storingslampje, dus zwart/wit gezien functioneert de auto prima en kan er geen beroep worden gedaan op vervanging onder garantie.
Groet Fi
Ik neem aan dat de delaer ook uitgelezen heeft?
Nu:
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
- VW Golf VI GTI DSG, DDC, Deep Black, 18" Detroit&
- Seat Ibiza FR, Magic Black
Hiervoor:
- Audi A4 Avant Proline Business 2.0 TFSI & Audi A4 1.8T
- Peugeot 106 GTI & Peugeot 106 XSI
- Frits@Vrolijk
Uitlezen werkt dus niet altijd mijn auto gaf ook geen enkele melding en ze hebben toch de boel vernieuwd
Bij toppic starter is de boel ook uitgelezen en is alles oke volgens vagcom
Bij toppic starter is de boel ook uitgelezen en is alles oke volgens vagcom
Mvg Frits