Auto meters, hoe wat en waar?
Re: Carbonio of Twintake op een mkV?
Goed idee Wilcoos . Ik ga ook even podi bekijken. Misschien vind ik dat ook wel wat.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Ik ben even kwijt of het on of off topic is, maar ik heb ook interesse in meters in cominatie met een Osir of met een meterhouder op het dashboard.
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Vind van die meters ook wel vet, alleen kan ik dit nooit aansluiten omdat ik daar geen verstand van heb.
Geef me een pc en ik kan er alles mee maar met auto's helaas niet.
ps: mocht je die carbonio zat zijn stuur me even een bericht

geloof dat ik nu al 4 mensen heb dus intressen hebben dus dat zijn al 8 meters. ik ga straks is mailen of ik er wat uit kan slepen.Edition30 schreef:Ik ben even kwijt of het on of off topic is, maar ik heb ook interesse in meters in cominatie met een Osir of met een meterhouder op het dashboard.
kopen is natuurlik wat anders als aansluiten. dat kan je altijd laten doen. zat zijn zal ik um voorlopig nog niet. ik hem hem nog geen eens gemonteerdRoman77 schreef:Vind van die meters ook wel vet, alleen kan ik dit nooit aansluiten omdat ik daar geen verstand van heb.

Auto meters, hoe wat en waar?
Zelf denk ik er over om meters van Podi aan te schaffen. Lees er goede verhalen over, en de kleuren matchen perfect met de originele leds. Voor mij blijft nog wel de vraag, welke meters ik wil hebben, en waar ik ze wil monteren.
De water en olie temperatuur kan ik aflezen via mijn kufatec, dus denk meer aan druk meters. Minimaal turbo druk, misschien ook olie druk maar dan gaan we al naar een houder met 2 meters.
Welke meters/info zijn eigenlijk aan te raden voor een beetje actief straat/track gebruik?
http://www.podi.ca/
De water en olie temperatuur kan ik aflezen via mijn kufatec, dus denk meer aan druk meters. Minimaal turbo druk, misschien ook olie druk maar dan gaan we al naar een houder met 2 meters.
Welke meters/info zijn eigenlijk aan te raden voor een beetje actief straat/track gebruik?
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Re: Auto meters, hoe wat en waar?
Ja ik wil dan ook de turbo-druk en olie druk denk ik of olie temp. maar ik vindt de meters van shadow-pro toch wel iets mooier dan die van podiWilcoos schreef:Zelf denk ik er over om meters van Podi aan te schaffen. Lees er goede verhalen over, en de kleuren matchen perfect met de originele leds. Voor mij blijft nog wel de vraag, welke meters ik wil hebben, en waar ik ze wil monteren.

Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Oke Wilcoos, we gaan hier verder 
Welke meters aan te raden zijn? Turbo druk en olie temp. voor de rest heb je al veel in de auto zelf zitten. oliedruk is ook zeker een optie!
Ik heb net even naar PODI gekeken. ik zie helaas geen Black Face meters er tussen, en dit is wel iets wat ik graag wil. Ik vind ook dat ze best duur zijn als je ziet wat je er voor krijgt. de Shadow pro meters kunnen een stuk meer.
maar goed is maar net wat je zelf wil natuurlijk. je hebt ook leuke meters op ebay voor 40 euro van Depo Racing. die zijn ook wel aardig. maar zijn minder van kwaliteit.

Welke meters aan te raden zijn? Turbo druk en olie temp. voor de rest heb je al veel in de auto zelf zitten. oliedruk is ook zeker een optie!
Ik heb net even naar PODI gekeken. ik zie helaas geen Black Face meters er tussen, en dit is wel iets wat ik graag wil. Ik vind ook dat ze best duur zijn als je ziet wat je er voor krijgt. de Shadow pro meters kunnen een stuk meer.
maar goed is maar net wat je zelf wil natuurlijk. je hebt ook leuke meters op ebay voor 40 euro van Depo Racing. die zijn ook wel aardig. maar zijn minder van kwaliteit.
Ik kan niet echt iets van shadow pro vinden, hebben jullie een linkje?
Olie en water temp zijn voor mij niet boeiend, die heb ik namelijk al vanuit de Kufatec module. Dus vandaar of 1 meter met turbo druk, of ook nog olie druk erbij. (of drie meters...)
Olie en water temp zijn voor mij niet boeiend, die heb ik namelijk al vanuit de Kufatec module. Dus vandaar of 1 meter met turbo druk, of ook nog olie druk erbij. (of drie meters...)
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
http://www.shadowmotor.com.tw/Wilcoos schreef:Ik kan niet echt iets van shadow pro vinden, hebben jullie een linkje?
http://www.youtube.com/results?search_q ... gauge&aq=f
de Knopjes op de meter hoef je overgens niet te installeren. heb ik al gevraagd aan de impoteur. kleur is standaard wit led. ben benieuwd of je het wat vind wilcoos
als je nog vragen hebt over de meters kan ik die misschien ook wel beantwoorden voor je.
om ze aan te sluiten heb ik een Banjo port bout van New South performance voor op de turbo en een forge kit voor bij het inlaat spruit stuk besteld.
Ze zien er netjes uit, maar... 
Zijn de meters elektronisch of mechanisch? En als ik het goed begrijp is de kleur alleen als wit verkrijgbaar en matched het dus niet met je interieur? (in mijn geval MKV)

Zijn de meters elektronisch of mechanisch? En als ik het goed begrijp is de kleur alleen als wit verkrijgbaar en matched het dus niet met je interieur? (in mijn geval MKV)
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Ze zijn voorzien van stepper motoren dus elektronisch. Ze zijn er ook in het blauw als je op YouTube kijkt. Ik ga zelf. Voor wit en rood
Heb net een mail terug gehad. 10 tot 15 meters 10% korting. 15 tot 20 meter 15 % korting
Heb net een mail terug gehad. 10 tot 15 meters 10% korting. 15 tot 20 meter 15 % korting
Boven dien als je ze in je midden console plaatst vind omber persoonlijkheid boeiend of ze nou blauw of wit zijn. Op de OSIR site zijn ze ook wit. Vind ik ook erg mooi. Maar dat is persoonlijk
Ja mijn voorkeur heb je qua shadowpro! maar 10 tot 15, dat halen we nooit volgens mij, moet je minimaal 5 mensen hebben!!
Gr Jimmy.
Van 5 tot 10 meters krijg ik 5 % haha Maarja dat is de moeite niet
Echt misschien kan ik nog onderhandelen. Maar het is misschien handing als ik eerst weet wie er allemaal wil.
Echt misschien kan ik nog onderhandelen. Maar het is misschien handing als ik eerst weet wie er allemaal wil.
Intresse in de ''ShadowPro'' gauges (meters)??
Volt, olie druk, olie temperatuur, uitlaat temperatuur, boost.
Ze zijn er in 52 en 60 mm en in verschillende versies zoals Bar en psi. Celcuis en Fahrenheit
10 tot 15 meters 10% korting & 15 tot 20 meter 15 % korting

Vul de lijst zelf aan:
- JimmyGTI
- Klouxone
- Wilcoos
Volt, olie druk, olie temperatuur, uitlaat temperatuur, boost.
Ze zijn er in 52 en 60 mm en in verschillende versies zoals Bar en psi. Celcuis en Fahrenheit
10 tot 15 meters 10% korting & 15 tot 20 meter 15 % korting

Vul de lijst zelf aan:
- JimmyGTI
- Klouxone
- Wilcoos
Laatst gewijzigd door JimmyGTI op 27 okt 2011, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr Jimmy.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
rare vraag misschien kan iemand even een prijs ergens boven aan plaatsen ? :$ kan hem zo snel niet vinden
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik zal vanaaf even de prijzen posten. Deze zijn wel in dollars.tonnie024 schreef:rare vraag misschien kan iemand even een prijs ergens boven aan plaatsen ? :$ kan hem zo snel niet vinden
Ik zal vanaaf even de prijzen posten. Deze zijn wel in dollars.tonnie024 schreef:rare vraag misschien kan iemand even een prijs ergens boven aan plaatsen ? :$ kan hem zo snel niet vinden
- MkVI Nmgn
Is het ook alleen de water temp meter of heb je ook turbo druk en oli temp ?
Groetjes Tonnie
Nee veel meer. Volt, olie druk, olie temperatuur, uitlaat temperatuur, boost. Ze zijn er in 52 en 60 mm en in verschillende versies zoals Bar en psi. Celcuis en Fahrenheit. Dus genoeg keuzen
- Verlengsnoer
Mooi spul allemaal. Ik zou wel 3 meter willen hebben mits ik weet hoeveel het kost ze werkend in te laten bouwen. Dat lijkt mij geen klus om zelf te doen. Hoe gaan jullie dat doen? Zijn jullie er al uit? Alvast bedankt!
heb zojuist de handleiding doorgelezen maar het is niet zo gek moeilijk, kan zelf best veel maar hier begin ik ook niet aan hoor. laat ik gewoon doen! wil het wel degdelijk weg laten werken, en je moet toch recht door het dashboard!. volgens mij zijn de meters rond de 100/120 dollar, maar dan heb je ook iets, en de montage zal ook rond de 100 euro zitten schat ik..
Gr Jimmy.
Alley Motorsport UK.
link: http://www.alleymotorsport.co.uk/shadow-gauges-59-c.asp
handleiding: http://www.shadowmotor.com.tw/uploads/f ... 011-08.pdf
link: http://www.alleymotorsport.co.uk/shadow-gauges-59-c.asp
handleiding: http://www.shadowmotor.com.tw/uploads/f ... 011-08.pdf
Gr. Wehoo.

- MkVI Nmgn
Hoe werkt dat bij een Gti dan olie druk en temp? omdat we een filter in een huisje moeten leggen ?
Groetjes Tonnie