Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LE240
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 mei 2016, 17:36
Type auto: GTI LE240

Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bericht door LE240 »

Sinds ongeveer een jaar ben ik de eigenaar van een Limited Edition 240. Een prachtige auto in perfecte staat.
Maar helaas heb ik de auto gekocht zonder emblemen in de grill. Dus zowel het GTI embleem en Limited Edition 240 embleem/plaatje ontbreken. Het GTI embleem is makkelijk bij de dealer te bestellen, echter het Limited Edition 240 niet. Deze emblemen zijn maar beperkt gemaakt. Ik heb het via de garage waar mijn GTI in onderhoud is geprobeerd, maar ook via verschillende VW dealers. Helaas kunnen zij het embleem niet meer bestellen en heeft ook de importeur PON de emblemen niet meer.

Is of kent iemand, iemand die een Limited Edition 240 embleem bezit en wit verkopen? Ik heb er ook een ''gezocht'' advertentie op marktplaats gezet: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... n-240.html Dus reageren mag van mij zowel via het forum en via marktplaats.

Ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen en dat ik mijn Limited Edition 240 weer in ere kan herstellen.

Groet,

LE240
VW Golf 5 GTI Limited Edtion 240
Gebruikersavatar
LE240
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 mei 2016, 17:36
Type auto: GTI LE240

Re: Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bericht door LE240 »

Bij deze nog even een voorbeeld van het Limited Edition embleem waar ik naar opzoek ben:
Afbeelding
VW Golf 5 GTI Limited Edtion 240
Gebruikersavatar
gti240edition
Berichten: 503
Lid geworden op: 27 feb 2013, 22:19
Type auto: Golf 7R reflex

Re: Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bericht door gti240edition »

Mijn vorige Gti was een 240 edition. Dat ik hem kocht was deze ook embleem loos. Bij toen mijn lokale vw dealer (heron koog a/d zaan). Kon hij ze wel bestellen. Het was niet makkelijk voor de magazijn medewerker en ik heb er 3 weken op moeten wachten omdat ze gemaakt werden.
Suc6 met zoeken
Sold: Gti 240 edition
Sold: mk6 Gti
Sold: mk7 R lapiz
Sold: mk7 R reflex 418pk
Roestos
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2016, 20:30
Type auto: golf gti LE240

Re: Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bericht door Roestos »

Ben ook trotse bezitter van een LE240. Helaas is het betreffende embleem een aantal maanden geleden van mijn wagen gestolen. Derhalve ben ik ook al tijdje op zoek naar een embleem. Mocht ik embleems vinden, zal ik dat ook hier laten weten. Andersom verneem ik ook graag wanneer u een bedrijf o.i.d. vind die de embleems kunnen leveren.

Gr. Mark
Gebruikersavatar
NL_MK5 GTI
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 sep 2012, 17:47
Type auto: MK5 GTI DSG
Locatie: Gelderland

Re: Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bericht door NL_MK5 GTI »

Zal eens Ebay afstruinen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gebruikersavatar
Barry141
Berichten: 76
Lid geworden op: 24 dec 2013, 19:33
Type auto: Golf MK5 GTI 240

Re: Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bericht door Barry141 »

vermoed dat je op Ebay ook weinig gaat vinden omdat de 240 Edition alleen in Nederland geleverd is. Heb ze zelf ook bij de vw dealer kunnen bestellen, het onderdeelnummer is: ZR 1K0001 240. Misschien dat je hier nog wat aan hebt?
Gebruikersavatar
LE240
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 mei 2016, 17:36
Type auto: GTI LE240

Re: Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bericht door LE240 »

Ik heb vandaag het embleem na gemaakt. Nagenoeg gelijk aan het origineel. Via een PM wil ik je graag verder helpen. Moet er wel bij zeggen dat het een aantal weken zal duren voor ik weer een embleem of meerdere emblemen beschikbaar heb
VW Golf 5 GTI Limited Edtion 240
Gebruikersavatar
LE240
Berichten: 15
Lid geworden op: 26 mei 2016, 17:36
Type auto: GTI LE240

Re: Embleem Limited Edtion 240 (gezocht)

Bericht door LE240 »

Ik zit nu wel met het volgende. Mijn embleem is enkel een aluminium plaatje en ben erg benieuwd hoe PON dit oorspronkelijk zo netjes heeft gemonteerd. Kan iemand mij daar mee helpen? Eventueel met foto's :D

Heb er ook nog even een nieuw topic over gestart: http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... 12&t=10141
VW Golf 5 GTI Limited Edtion 240
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten