GO FAST BITS DV+ Divertervalve upgrade (T9359) voor onderstaande VAG modellen
VW Mk7 Golf R 2013-on 5G1, BE1 221kw Petrol Engine AWD Hatchback 11/13-on
VW Mk7 Golf R 2013-on 5G1, BE1 206kw Petrol Engine AWD Hatchback 11/13-on
AUDI S3 8V (2013-on) 2.0TFSI 8V1 206kw Petrol Engine AWD Hatchback 02/13-on
AUDI S3 8V (2013-on) 2.0TFSI 8VS 206kw Petrol Engine AWD Sedan 10/13-on
AUDI S3 8V (2013-on) 2.0TFSI 8VS 221kw Petrol Engine AWD Sedan 10/13-on
AUDI S3 8V (2013-on) 2.0TFSI 8V1 210kw Petrol Engine AWD Hatchback 05/14-on
AUDI S3 8V (2013-on) 2.0TFSI 8V7 210kw Petrol Engine AWD Convertible 03/14-on
Op verzoek is montage in onze werkplaats mogelijk. informeer naar de prijzen!
http://link.marktplaats.nl/m1052641605
Forumprijs op aanvraag!
Go Fast Bits DV+ voor de golf7R / audi S3 8V
- EM Services
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 19 mei 2016, 19:52
- Type auto: Golf MK6
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
- bluetiger
- Berichten: 1224
- Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
- Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
- Locatie: Lansingerland
Re: Go Fast Bits DV+ voor de golf7R / audi S3 8V
Komt op de wishlist naast de fmic en fiscon
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: Go Fast Bits DV+ voor de golf7R / audi S3 8V
Die is wel stuk duurde als voor de type 6. Eigenlijk zoals met alles voor de 7.
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Go Fast Bits DV+ voor de golf7R / audi S3 8V
Op de golf 7 gti past de "normale" die ook op o.a. de golf 5 en 6 gaat.
Omdat de turbo op de R groter is past de normale er niet op (omdat hij door de GFB DV+ hoher wordt in totaal), daarom
is deze haakse variant ontworpen. De werking is hetzelfde.
Als je van plan bent om in de toekomst een grotere turbo te plaatsen, dan zou je daar dus even rekening mee moeten houden.
De "normale" versie hebben we uiteraard ook.
Omdat de turbo op de R groter is past de normale er niet op (omdat hij door de GFB DV+ hoher wordt in totaal), daarom
is deze haakse variant ontworpen. De werking is hetzelfde.
Als je van plan bent om in de toekomst een grotere turbo te plaatsen, dan zou je daar dus even rekening mee moeten houden.
De "normale" versie hebben we uiteraard ook.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten