Handsfree bellen rns 510

Bespreek hier alles met betrekking tot de GOLF in alle uitvoeringen, behalve de uitvoeringen die een eigen subforum hebben zoals de GTI.
Denk aan de cabrio, de GTD, etc.....
Plaats reactie
Thijssie17
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2016, 19:34
Type auto: Golf 6 TDI

Handsfree bellen rns 510

Bericht door Thijssie17 »

Forumleden,

Met m'n rns 510 kon ik voorheen altijd handsfree bellen, tot op heden lukt dit niet meer.
In m'n boordcomputer staat wel dat ik een nummer bel maar hoor niet de toon dat de telefoon over gaat. Als ik hem tijdens het bellen op het geluid van m'n telefoon zelf zet gaat ie wel over.

Muziek afspelen via Bluetooth werkt wel gewoon.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Groet, Thijs
Groovejunk
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 sep 2015, 09:23
Type auto: Golf MKVI GTi

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door Groovejunk »

Is alles nog hetzelfde? Geen instellingen aangepast, geen andere telefoon? Stekkertje los aan de achterkant van je RNS?
Thijssie17
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2016, 19:34
Type auto: Golf 6 TDI

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door Thijssie17 »

Groovejunk schreef:Is alles nog hetzelfde? Geen instellingen aangepast, geen andere telefoon? Stekkertje los aan de achterkant van je RNS?
Ja, alles is nog hetzelfde. Heb de radio er niet uit gehaald, niets aangepast in m'n telefoon/radio.

Heb het idee dat het is gekomen doordat ik bellend in m'n auto ben gestapt, bellend de auto gestart en toen automatisch overschakelde op de radio van m'n auto.
Sinds dien werkt het niet meer.
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door staffpride »

zet je tel volume op de rns eens aan/harder
MVG EMServices

Afbeelding
Thijssie17
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2016, 19:34
Type auto: Golf 6 TDI

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door Thijssie17 »

staffpride schreef:zet je tel volume op de rns eens aan/harder
Had dat al geprobeerd, volume op telefoon/radio harder. Hoort dan ook helemaal niets...
Groovejunk
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 sep 2015, 09:23
Type auto: Golf MKVI GTi

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door Groovejunk »

Gooi het telefoon profiel/user eens weg uit je bluetooth instellingen en maak hem eens opnieuw aan?
Gebruikersavatar
staffpride
Berichten: 2711
Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Locatie: Alblasserdam
Contacteer:

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door staffpride »

Thijssie17 schreef:
staffpride schreef:zet je tel volume op de rns eens aan/harder
Had dat al geprobeerd, volume op telefoon/radio harder. Hoort dan ook helemaal niets...
even voor de zekerheid:

Geluid van de telefoon op de rns is alleen harder te zetten als de telefoon in werking is (groene volume balk krijg je dan in beeld)

radio is rode volume balk en navi is blauwe volume balk
MVG EMServices

Afbeelding
Thijssie17
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2016, 19:34
Type auto: Golf 6 TDI

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door Thijssie17 »

Groovejunk schreef:Gooi het telefoon profiel/user eens weg uit je bluetooth instellingen en maak hem eens opnieuw aan?
Net geprobeerd, ook geen gehoor :(
Thijssie17
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2016, 19:34
Type auto: Golf 6 TDI

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door Thijssie17 »

staffpride schreef:
Thijssie17 schreef:
staffpride schreef:zet je tel volume op de rns eens aan/harder
Had dat al geprobeerd, volume op telefoon/radio harder. Hoort dan ook helemaal niets...
even voor de zekerheid:

Geluid van de telefoon op de rns is alleen harder te zetten als de telefoon in werking is (groene volume balk krijg je dan in beeld)

radio is rode volume balk en navi is blauwe volume balk
Zodra ik aan de volume knop van de navigatie draai komt er een groene balk die aangeeft hoe hard het volume staat.
Groovejunk
Berichten: 45
Lid geworden op: 29 sep 2015, 09:23
Type auto: Golf MKVI GTi

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door Groovejunk »

Thijssie17 schreef:
Groovejunk schreef:Gooi het telefoon profiel/user eens weg uit je bluetooth instellingen en maak hem eens opnieuw aan?
Net geprobeerd, ook geen gehoor :(
Doe hetzelfde ook eens op je telefoon.. Ik denk dat je telefoon de boosdoener is en niet je RNS.
jacob.wijbenga
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 sep 2017, 20:45

Re: Handsfree bellen rns 510

Bericht door jacob.wijbenga »

Ik zoek wat hulp bij een bluetooth probleem. Sinds kort een VI 1.2 tsi uit 2012. Ingebouwd zit een rns310 en stuurwielbedining. Ik krijg met de beste wil van de wereld geen verbinding met mijn telefoon. Ook kan ik in het menu op mijn display tussen toerenteller en snelheidsmeter geen mogelijkheid vinden om een telefoon te verbinden. Daarnaast dacht ik dat het mogelijk zou zijn om via de display van de rns310 mijn telefoon te kunnen bedienen. Dat lukt ook niet, want overal lees ik dat er dan een telefoonmodule onder de passagiersstoel moet worden ingebouwd. Die zijn tweedehands wel verkrijgbaar, maar daar moet apart weer een kabelboom bij worden gekocht. Misscien een domme vraag, maar kan ik dan niet veel betere een andere rns510 kopen of moet ik dan alsnog een module onder de stoel plaatsen?
Plaats reactie

Terug naar “GOLF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten