discover media pixel probleem

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr_krikri
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2016, 11:17
Type auto: Golf VII Tdi
Locatie: België

discover media pixel probleem

Bericht door Mr_krikri »

hoi mijn navi discover media geeft sinds de wagen een 2 tal maand oud was een pixelprobleem

Afbeelding
EX Golf III VR6, EX Golf IV Tdi, EX Golf V Gti
Gebruikersavatar
Mr_krikri
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2016, 11:17
Type auto: Golf VII Tdi
Locatie: België

Re: discover media pixel probleem

Bericht door Mr_krikri »

op deze foto is te merken dat er een wit streepje links en 1 streepje rechts van het klokje is.
Dit heb ik doorgemailt aan de garage waar is de auto heb gekocht, een 2 tal weken later werd ik opgebeld over dit probleem en of ik met de wagen eens langs kon komen. Zoals gevraagd deed ik dit, daar aangekomen heeft de meneer vd dienst naverkoop me verteld dat hij dit ging voorleggen aan de invoerder.
2 maand later kreeg ik eindelijk telefoon met de vraag of deze radio nog steeds dit probleem had en indien ja ik een afspraak mocht regelen met hun om de wagen binnen te brengen met vervangwagen omdat dit de hele dag in beslag ging nemen.

Verleden week donderdag de wagen smorgens binnengebracht, kreeg als uitleg dat ze deze gingen updaten en wanneer dit geen oplossing gaf een nieuw toestel gingen plaatsen. 10min later telefoon gekregen met de vraag wat er juist het probleem was met het toestel, mijne uitleg nogmaals gegeven en ze gingen er eens naar kijken. Een dag later kreeg ik telefoon om te zeggen is auto is klaar, dus ik blij en direct naar de garage. Daar aangekomen kreeg ik het verhaal de dezelfde meneer vd naverkoop, deze wist me te vertellen dat ze een update hadden uitgevoerd maar dat deze niets uithaalde en daardoor een nieuw toestel hadden geprobeert en dat die net hetzelfde probleem gaf, zodus hebben ze mijn oude teruggeplaatst.
Ik was toch een beetje gefrustreed aan het raken en antwoorde van dit kan toch niet mijn radio vertoonde in het begin deze strepen niet. toen kreeg ik het antwoord het zal wss aan uw wagen liggen en niet aan de radio want de nieuwe gaf net hetzelfde maar enkel bij mijn wagen want de wagen in de showroom met dezelfde discover media verttonde deze strepen niet maar dat hij terug contact ging opnemen met de invoerder.
5 min later kreeg ik al telefoon met de vraag of ik terug wilde komen want dat hij al contact had gehad.
Hij moest van de invoerder een update krijgen om het probleem op te lossen. hoe antwoorde ik hij is toch net geupdate ??? Dit heeft zo een uur in beslag genomen met als resultaat nog steeds dezelfde strepen en dat ik de maandag ( vandaag dus ) opnieuw ging gecontacteerd worden.
Zoals beloofde kreeg ik het verwachte telefoontje nu ging het gesprek over dat de invoerder beweerd dat dit volkomen normaal is bij alle systemen vd discover pro ??? hoezo ik heb totaal gene pro maar de media was mijn antwoord, alsook dat ik verschillende mensen ken die dit systeem in hun Golf VII hebben en die hebben helemaal geen strepen. Maar blijkbaar komt dit doordat ik de R-line uitvoering heb en de mensen die ik ken hebben een gewone uitvoering. Te belachelijk voor woorden deze uitleg.
De garage gaat nu opnieuw contact nemen met de invoerder, intussen is de wagen al 6 maand en is er nog steeds niets duidelijk wat de invoerder hieraan WIL doen of is het de Garage die me aan het lijntje houdt en denkt dat ik een simpele ziel ben.
EX Golf III VR6, EX Golf IV Tdi, EX Golf V Gti
Gebruikersavatar
Mr_krikri
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 mar 2016, 11:17
Type auto: Golf VII Tdi
Locatie: België

Re: discover media pixel probleem

Bericht door Mr_krikri »

Vandaag dus opnieuw een telefoontje v/d garage gekregen ivm mijn strepen in display, volgens d'Ieteren is dit te wijten aan de r-line uitvoering van mijn wagen????
Wil een gesprek voeren met een deskundige van d'Ieteren hierover, maar mijn garage kan geen namen noemen dat hier verantwoordelijk zijn. enkel dat ik hun een mailtje hierover mag sturen op een algemeen e-mail adres.
Zijn er hier nog mensen die dit voor hebben en/of al opgemerkt.
EX Golf III VR6, EX Golf IV Tdi, EX Golf V Gti
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten