Meer info over Match Editie?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkII.
Plaats reactie
Kleintje
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2016, 17:41
Type auto: Golf II GTI 16V

Meer info over Match Editie?

Bericht door Kleintje »

Ik ben gisteren gaan kijken naar een Golf 2 GTI 16V, Match Edition. Nu, ik wist op voorhand niet dat het een speciale uitvoering was dus ik was best aangenaam verrast. Maar zoveel weet ik niet over deze uitvoering en als ik er verder over opzoek kom ik alleen op Franstalige websites terecht en vind ik niet zo heel veel informatie. Is er iemand hier op het forum die wat meer weet over deze editie en die me dat graag wil vertellen? :)

Nu, op basis van de info die ik online vond en via mijn goede vriend 'Google Translate' heb ik wel een beetje kunnen verstaan en zijn er wel dingen die overeenkomen met de golf waar ik naar ben gaan kijken. Maar er zijn ook dingen die de golf niet had, dacht ik. Wel, ik heb de golf nog niet bij me. Heb al een voorschot betaald en ga hem deze week halen en dan kan ik verder op mijn gemakje onderzoeken of het daadwerkelijk een speciale uitvoering is of niet. Iemand hier die me kan zeggen waaraan ik het zeker kan te weten komen dan en waar ik zeker op moet letten?
:D
Gebruikersavatar
MK2Dunx
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 aug 2016, 00:09
Type auto: Golf 2 GTI 16vT
Locatie: Amsterdam

Re: Meer info over Match Editie?

Bericht door MK2Dunx »

Op 'Doppel-Wobber' valt er wel aardig wat over te lezen.
http://www.doppel-wobber.de/forum/Model ... Match.html
Plaats reactie

Terug naar “GOLF II GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 20 gasten