Shadow Pro meters GROUPBUY

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

boven in de houder zitten 2 gaatjes voor schroeven. maar ik denk zelf dat je hembeter met een stuk plat dubbelzijdig tape kan bevestigen. gaatjes boren en de boel vast schroeven word lastig denk ik. zal vast wel goed komen
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Glenne »

ik ben ook geïnteresseerd en ben even wat info aan het googelen.

dit demofilmpje met de onderlinge verschillen wou ik jullie niet onthouden:


Golf VI GTI
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

Hier zie je duidelijk de functionaliteit en kwaliteit van de meter. leuk dat je geinteresseerd bent! en bedankt voor het posten van het filmpje
Gebruikersavatar
mr_leadpump
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2011, 22:06

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door mr_leadpump »

Hebben jullie de volgende gauge wel eens overwogen? Vind ik mooier omdat je geen gaugemount hoeft te installeren. Ze kunnen eventueel een vent met gauge leveren, plug and play.

http://p3cars.com/

Afbeelding
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

Ziet er gaaf uit. Alleen is hij digitaal. daar word je helemaal gek van. plus dat hij niet alles uitleest zoals olie temp. het is een beetje afwegen wat je wel en niet wilt. hij leest wel weer leuke dingen uit zoals inlaad temperatuur. maar goed. als je een smartphone hebt kan je die voor een fractie voor de prijs ook doen. koop een adapter op ebay en download een App.

Wel leuk dat je dit even post! erg gaaf. alleen jammer dat het digitaal is. daarom zou ik hem niet willen
Gebruikersavatar
Glenne
Berichten: 586
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:09
Type auto: Golf VI GTI
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Glenne »

ik vind em super.
ok hij is digitaal, maar lees toch ook makkelijk af?
prijs is dan weer niet zo super...
zijn de waardes via vagcom exact juist of is dit bij benadering?
gr
Golf VI GTI
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

leest wel makkelijk. maar je word gek van de getallen die continu veranderen. waardes die uit vagcom komen moeten wel exact zijn. daarvoor gebruikt de VW dealer ze ook :)
Ralliart
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 nov 2011, 14:08
Type auto: Mitsu Colt Ralliart
Locatie: Utrecht

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Ralliart »

Er moeten natuurlijk wel wat mensen worden gepaaid voor die meters, anders wordt het niks met die korting :lol:

Dus iedereen z'n salespitch paraat en op naar de 40% korting :twisted:

Kannie wachten tot die krengen er zijn, wil ze hebben.

Het zijn gewoon voor deze bedragen de mooiste meters die momenteel op de markt zijn.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

Ik hoop ook dat er nog wat mensen zich aan melden. Weet wel dat er een paar twijfel gevalletjes zijn. We zien het wel
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Verlengsnoer »

Al aan gedacht de "aanbieding" ook op bijvoorbeeld het vwforum.nl te plaatsen? of daar geen zin in?
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

heb je gelijk in. niet gedaan. Ik ben daar geen lid. vind de resultaten niet tegen vallen hoor. had wel gehoopt op 1 of 2 meer maarja. zijn nog 2 mensen die twijfelen geloof ik. dus misschien halen we de 15% korting wel. zou leuk zijn natuurlijk
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Verlengsnoer »

Is natuurlijk ook niet nodig. Is er al bekend hoe snel er geleverd kan worden? Niet dat ik hem meteen laat inbouwen. Moet in de tussen tijd maar opzoek naar wat inbouw stations + de houder bestellen.
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

geen idee. ik hoop dat alles gewoon op voorraad is natuurlijk. ik ga volgende week de verkoper maar alvast inlichten. hoop dat er nog 2 meters bij komen. anders is het jammer.

ik ga trouwerns voor een Orsir houder. wil jij deze ook? of had je wat anders in gedachten? misschien samen bestellen ;) als ik toch je meters naar je ga versturen kan ik ze gelijk mee sturen. of als je wilt een keer mini meten? kan allemaal
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Verlengsnoer »

Jij gaat voor de Osir houder (die bij je 12v aansluiting zit, asbak etc?). Ik wil de houder hebben die links voor bij de raam zit. Ik vind dat namelijk een betere plek voor de meters. Een meeting ben ik wel voor in als ik niet al te ver hoef te rijden. Ik kom zelf uit de omgeving van Amsterdam.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Verlengsnoer »

Nog 11 dagen :-)! Leuk! Hoop echt komende week de houder te bestellen....
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

haha :) ik bestel mijn houder ook binnekort.

@verlengsnoer. heb jij al spul om het aan te sluiten op je motorblok etc?
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Verlengsnoer »

Uhhh ik dacht dat het bij de set meter geleverd werd. Ik heb namelijk meerdere meters bekeken (ook goedkopere via ebay) en hier werd alles erbij geleverd....

Bij deze meters niet dus? Wat zou ik nodig hebben en is de schade? indien mogelijk dit dan ook samen bestellen... :|
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

gedeeltelijk wel natuurlijk. sensoren en alles zit erbij. maar voor de olie druk heb je bijv een verlengstukje nodig etc. en turbodruk heb je van forge weer een mooi setje voor om het netjes aan te sluiten. vacuum slang etc zit er gewoon bij natuurlijk.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Verlengsnoer »

KlouxOne schreef:voor de olie druk heb je bijv een verlengstukje nodig etc. en turbodruk heb je van forge weer een mooi setje voor om het netjes aan te sluiten..
Zou jij een link willen plaatsen naar de spullen waar jij naar refereert? Moet jij deze spullen ook bestellen of heb jij ze al liggen?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door JimmyGTI »

hey mannen hoe ver zijn we met de meters, wil ze wel hebben onderhand haha heb de meterhouder al 3 weken in de wagen liggen :) ?
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

Zojuist de verkoper gemaild.

Ik heb hem verteld dat er 8 meters verkocht zijn! en gevraagd hoe nu verder. Ik heb voorgesteld dat iedereen een Paypal invoice krijgt en dat de verzendkosten worden verdeeld door het aantal personen die mee doen.

de meters worden dan naar mijn adres gestuurd. vanuit hier kan ik ze weer naar jullie sturen. wel moeten er dan aan mij nog verzendkosten betaald worden. ik kan ook regelen dat het direct vanuit de UK naar jullie komt. maar dan ben je veel duurder uit. vandaar dat ik het zo voorstel.

Ophalen is uitraad ook gewoon mogelijk! dat is geen probleem.

ik hoor graag jullie mening.
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Verlengsnoer »

Ophalen of verzending van jou naar mij geniet mijn voorkeur.

Indien makkelijker wil ik ook wel de kosten + deel verzending van mijn meters naar jouw bankrekening overmaken.

Ik ben redelijk flexibel...
Gebruikersavatar
JimmyGTI
Berichten: 472
Lid geworden op: 18 mei 2011, 13:55
Type auto: Golf VI GTI

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door JimmyGTI »

Ik denk dat ik ze bij je ophaal, aangezien je in Papendrecht woont :)
Gr Jimmy.

GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
Gebruikersavatar
Verlengsnoer
Berichten: 1814
Lid geworden op: 29 jun 2011, 14:19

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door Verlengsnoer »

Hi KlouxOne, zou jij nog een link willen plaatsen naar de spullen waar jij het over hebt? alvast bedankt!!!
Verlengsnoer schreef:
KlouxOne schreef:voor de olie druk heb je bijv een verlengstukje nodig etc. en turbodruk heb je van forge weer een mooi setje voor om het netjes aan te sluiten..
Zou jij een link willen plaatsen naar de spullen waar jij naar refereert? Moet jij deze spullen ook bestellen of heb jij ze al liggen?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
KlouxOne
Berichten: 1502
Lid geworden op: 02 aug 2011, 21:05

Re: Shadow Pro meters GROUPBUY

Bericht door KlouxOne »

ja zeker.

voor het netjes aansluiten van de boost meter.
http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMBGFK2

Oildruk/Temp

http://www.newsouthperformance.com/fitting.htm
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten