distributie tuning
Geplaatst: 16 nov 2011, 11:40
Er komt altijd een moment dat je vast loopt met tunen of dat een technische max bereikt is of eigenlijk gewoon omdat het gaaf klinkt om te hebben en thuis in de kast te leggen. Maar heb voor mezelf weer een leuk hebbedingetje gevonden.

Als je de verhalen moet geloven is het haast niet te geloven dat niet iedere auto dit standaard heeft!
Wat zijn de voordelen:
- Kleiner (korter) turbogat
- Meer vermogen (aan de wielen)
- Motor reageert beter op het gaspedaal
Standaardgewicht 2,32 kg deze zijn 0,40 kg. Is best een verschilletje. Daarnaast zijn ze er in standaard formaat. Zodat dynamo en dergelijke attributen op normale snelheid draaien maar er is ook een overmaat waardoor alles op een lagere snelheid draait.
Hoe dan ook een leuk lijstje met voordelen en in theorie zou het best allemaal kunnen en leuk zijn maar ik vraag me toch of het allemaal zo fantastisch is. IIG een setje besteld dus zal het binnenkort laten weten wat de bevindingen zijn.

Als je de verhalen moet geloven is het haast niet te geloven dat niet iedere auto dit standaard heeft!
Wat zijn de voordelen:
- Kleiner (korter) turbogat
- Meer vermogen (aan de wielen)
- Motor reageert beter op het gaspedaal
Standaardgewicht 2,32 kg deze zijn 0,40 kg. Is best een verschilletje. Daarnaast zijn ze er in standaard formaat. Zodat dynamo en dergelijke attributen op normale snelheid draaien maar er is ook een overmaat waardoor alles op een lagere snelheid draait.
Hoe dan ook een leuk lijstje met voordelen en in theorie zou het best allemaal kunnen en leuk zijn maar ik vraag me toch of het allemaal zo fantastisch is. IIG een setje besteld dus zal het binnenkort laten weten wat de bevindingen zijn.