Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JDean
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2017, 08:44
Type auto: Golf Mk6 GTD

Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door JDean »

Ik heb bij een volkswagen dealer R32 LED Achterlichten besteld want ik was het zoeken naar originele ondertussen wel een beetje zat.
Deze zijn natuurlijk dan wel net wat prijziger dan als je lang doorzoekt maarja daar had ik geen zin meer in.
Nu heb ik wel is ergens gehoord dat je deze moet inleren voordat je ze kan gebruiken.

Hier kwam ik pas achter nadat ik besloten had geen 60 euro extra te betalen om ze te laten installeren.
Nu kan ik de lampen wel zelf doen en heb ik wel bekende met uitlezings apparatuur maar moet dat nog specifiek VAGCOM zijn of kan ik dit alles nog zonder aan de stekker te hangen voor elkaar krijgen?
Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
Golf88
Berichten: 2209
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:47

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door Golf88 »

Ik kan je helaas niet met je probleem verder helpen, maar ben wel benieuwd naar wat foto's van deze achterlichten.
Gebruikersavatar
JDean
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2017, 08:44
Type auto: Golf Mk6 GTD

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door JDean »

Golf88 schreef:Ik kan je helaas niet met je probleem verder helpen, maar ben wel benieuwd naar wat foto's van deze achterlichten.
Foto's volgen zodra ze er in zitten. Misschien vanavond nog als ze een beetje optijd binnen zijn.
Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
Gebruikersavatar
MK5GTI08
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 nov 2016, 21:05
Type auto: Golf MK5 GTI 08

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door MK5GTI08 »

Daar kom je op 1 manier achter, inbouwen en kijken of het werkt. Ik ben ook benieuwd naar de foto's !
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl

Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
welp gti
Berichten: 290
Lid geworden op: 09 dec 2015, 17:02
Type auto: golf 5 gti

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door welp gti »

Als ze origineel van valeo zijn dan is inleren niet nodig.
je kan ze wel aanpasssen met vagcom bijv, de buitenste ring alleen laten branden.
Als je dan je normale achterlichten terug zou plaatsen heb je een halve cirkel die brand.
Golf mk v gti wide - cts turbo intake - jd stage 1 - gfb dv - rotiform (sold) - milltek R32 style - maintenance by xt motorsport.
Gebruikersavatar
MaartenBielen
Berichten: 124
Lid geworden op: 09 feb 2017, 15:28
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Genk, België

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door MaartenBielen »

JDean schreef:Ik heb bij een volkswagen dealer R32 LED Achterlichten besteld want ik was het zoeken naar originele ondertussen wel een beetje zat.
Deze zijn natuurlijk dan wel net wat prijziger dan als je lang doorzoekt maarja daar had ik geen zin meer in.
Nu heb ik wel is ergens gehoord dat je deze moet inleren voordat je ze kan gebruiken.

Hier kwam ik pas achter nadat ik besloten had geen 60 euro extra te betalen om ze te laten installeren.
Nu kan ik de lampen wel zelf doen en heb ik wel bekende met uitlezings apparatuur maar moet dat nog specifiek VAGCOM zijn of kan ik dit alles nog zonder aan de stekker te hangen voor elkaar krijgen?
Heb deze ook en was gewoon plug And play. Niks moeten inleren ;)
*VW Golf 5 GTI 2008, Stage 2 by DVX Performance, 3'' Cattles DownPipe, Full RVS exhaust system by Skytune, Forge twin cooler, CTS turbo air intake, 291.2pk & 449Nm @RON 98
*VW Golf 6 1.6 Tdi 2010, Stage 3 by DVX Performance, Carbonio air intake, 188.8pk & 365Nm

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
JDean
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2017, 08:44
Type auto: Golf Mk6 GTD

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door JDean »

Zoals beloofd de foto's (hoefte ze niet inteleren)

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding
Afbeelding

Het golfje 2 kon er niet bij zijn helaas plus het was donker komen ooit wel goede foto's 2 t/m 5
Afbeelding
Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
jordiwoensel
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 feb 2017, 19:53
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Eindhoven

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door jordiwoensel »

JDean schreef:Zoals beloofd de foto's (hoefte ze niet inteleren)

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding
Afbeelding

Het golfje 2 kon er niet bij zijn helaas plus het was donker komen ooit wel goede foto's 2 t/m 5
Afbeelding

Super mooie achterlichten staan heel nice! Ik hoop ze ook een keer te vinden voor een mooie prijs
Golf 5 GTI @ Stage 2: 289PK 438NM
Gebruikersavatar
JDean
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2017, 08:44
Type auto: Golf Mk6 GTD

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door JDean »

jordiwoensel schreef: Super mooie achterlichten staan heel nice! Ik hoop ze ook een keer te vinden voor een mooie prijs
Ja het ligt er aan of je zin hebt om veel verder te zoeken. Als je op facebook ergen in een vag groep gooit dat je ze zoekt komen er meestal wel een paar te voorschijn maar persoonlijk na al het gedoe wat ik ondertussen al met die auto gehad heb bestel ik zoveel mogelijk maar gewoon bij Volkswagen zelf. Zekerheid is ook wat waard.
Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
jordiwoensel
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 feb 2017, 19:53
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Eindhoven

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door jordiwoensel »

JDean schreef:
jordiwoensel schreef: Super mooie achterlichten staan heel nice! Ik hoop ze ook een keer te vinden voor een mooie prijs
Ja het ligt er aan of je zin hebt om veel verder te zoeken. Als je op facebook ergen in een vag groep gooit dat je ze zoekt komen er meestal wel een paar te voorschijn maar persoonlijk na al het gedoe wat ik ondertussen al met die auto gehad heb bestel ik zoveel mogelijk maar gewoon bij Volkswagen zelf. Zekerheid is ook wat waard.

Snap ik, maar ben niet echt van plan om 400€+ uit tegeven voor originelen bij de dealer..
Golf 5 GTI @ Stage 2: 289PK 438NM
Gebruikersavatar
JDean
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2017, 08:44
Type auto: Golf Mk6 GTD

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door JDean »

jordiwoensel schreef:
Snap ik, maar ben niet echt van plan om 400€+ uit tegeven voor originelen bij de dealer..
Kan ik ook wel begrijpen. Bij de dealer zijn ze 330,- maar denk dat je ze voor de helft wel op de kop kan tikken 2e hands
Verkocht Blue Graphite Pearl MK5 GTI - DSG
Golf Mk6 GTD
jordiwoensel
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 feb 2017, 19:53
Type auto: Golf MK5 GTI
Locatie: Eindhoven

Re: Golf 5 GTI -> R32 LED Achterlichten (inleren?)

Bericht door jordiwoensel »

JDean schreef:
jordiwoensel schreef:
Snap ik, maar ben niet echt van plan om 400€+ uit tegeven voor originelen bij de dealer..
Kan ik ook wel begrijpen. Bij de dealer zijn ze 330,- maar denk dat je ze voor de helft wel op de kop kan tikken 2e hands

Ik hoop het haha!
Golf 5 GTI @ Stage 2: 289PK 438NM
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten