Verkoop Milltek uitlaat. Welkom Armytrix

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
alexgti
Berichten: 176
Lid geworden op: 26 jun 2013, 15:03
Type auto: Golf GTI MK7
Locatie: Brabant

Verkoop Milltek uitlaat. Welkom Armytrix

Bericht door alexgti »

Vandaag heb ik de beslissing genomen om toch nog een keertje een upgrade te gaan doen na mijn set nieuwe velgen en de verlaging.
In de verkoop topic, bied ik mijn Milltek catback 3 inch non-resonated te koop aan, omdat ik een uitlaatsysteem met klep wilde hebben en die nog wat extreem luider kan zijn ;)
Het wordt een Armytrix catback systeem, die ik op woensdag 14 juni aanstaande ga laten monteren. Prijs viel wel tegen, maar een hobby mag wat kosten.
Deze upgrade zal voorlopig ook de laatste zijn, aangezien mijn wensen dan allemaal zijn vervuld :shock:
Zodra ik de uitlaat eronder heb zitten zal ik een update doen.
Golf 7.5 R, 2019. VAG-techniek stage 2 395 pk en 530Nm.
JanDR
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 nov 2016, 09:08
Type auto: Clubsport

Re: Verkoop Milltek uitlaat. Welkom Armytrix

Bericht door JanDR »

De Amrytrix uitlaat.. lijkt me inderdaad iets van het beste dat je kan krijgen, afgaande op YouTube filmpjes.
Mag ik vragen wat de prijs is en mag deze van de keuring of moet die dan (tijdelijk) vervangen worden? er leek geen einddemper op te zitten..
alexgti
Berichten: 176
Lid geworden op: 26 jun 2013, 15:03
Type auto: Golf GTI MK7
Locatie: Brabant

Re: Verkoop Milltek uitlaat. Welkom Armytrix

Bericht door alexgti »

@ JanDR:
Nou, de einddemper zit er inderdaad niet. Dat is gewoon een buis in een Y-vorm/U-vorm. Dat is bij de Milltek non-resonated ook zo. Tenminste bij een mk7.
Armytrix heeft een goede naam en klinkt lkr aanwezig. De uitlaat is voorzien van een klep die je met een afstandsbediening open of dicht kunt zetten. Automatische stand kan ook, dat die vanaf 3000 rpm pas open gaat.
APK technisch is dit in NL geen probleem, zolang de uitlaat maar gasdicht is. Ja, decibellen zijn wel teveel, maar hier wordt je zelden tot nooit op gecontroleerd op de weg door meneer agent. Klepje dichtzetten dan maar :P
Je hebt, net als bij de Milltek, twee tussendempers. Alleen is de Armytrix bij de grotere tussendemper voorzien van een soort by-pass waar de klep zit gemonteerd.
Prijzen: voor een catback incl montage zal je ongvr 2800 euro kwijt zijn. Wil je dr ook een downpipe bij gemonteerd hebben, dan komt er ongeveer 600 bij verwacht ik. Alleen met downpipe loop je de kans dat deze voor de APK ff gewisseld moet worden.
Maar het geluid kan erg vet zijn :twisted:
Golf 7.5 R, 2019. VAG-techniek stage 2 395 pk en 530Nm.
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten