Opzoek naar een 6R

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Gebruikersavatar
AR6R
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2017, 20:30
Type auto: Golf MK6 R20

Opzoek naar een 6R

Bericht door AR6R »

Zoals de titel aangeeft ben ik al een tijdje opzoek naar een golf 6R.
Helaas tot op heden 2x toe tegen een import aangelopen welke schade hebben gehad.

Musts:
- DSG
- <100.000km
- kleur wit of blauw
- stoelverwarming, achteruitrij camera, open dak
-= Powered by EMService =-
-=JD Engineering Stage 3=-

387Hp - 514Nm
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door ChielED35 »

Er staan er wel een paar te koop hoor origineel Nederlands die voldoen aan je wensen. Bij Hamilton een witte, bij AK auto's een blauwe. En dan kijk ik alleen effe op MP.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
AR6R
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2017, 20:30
Type auto: Golf MK6 R20

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door AR6R »

Klopt die heb ik gezien. Deze zit wel dicht tegen de 100.000km aan en de vraagprijs is niet mis.
Maar ook die bij Hamilton geeft aan dat het om een Import gaat;)
-= Powered by EMService =-
-=JD Engineering Stage 3=-

387Hp - 514Nm
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door ChielED35 »

Je kunt ook Nigel R32 van het forum een bericht sturen. Die heeft een parel van een witte R20 en is aan het kijken naar wat anders. Vraagprijs zal stevig zijn maar dan krijg je wel wat. Check zijn topic anders even.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
AR6R
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2017, 20:30
Type auto: Golf MK6 R20

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door AR6R »

Die auto ken ik via instagram al een tijdje:) beest van een auto! Maar ik zoek toch liever een volledig standaard auto met lage km's.
-= Powered by EMService =-
-=JD Engineering Stage 3=-

387Hp - 514Nm
Gebruikersavatar
FGT
Berichten: 1356
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:07
Type auto: 7R Lapiz Blue
Locatie: Den Haag

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door FGT »

Lagere km's dan die van Nigel? Dan mag je wel heel goed gaan zoeken.
Als ik nu voor een R20 zou kijken, zou ik vanmiddag nog bij Nigel op de stoep staan. Misschien iets meer km's dan je wil, maar verre weg een top onderhouden auto.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Gebruikersavatar
AR6R
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2017, 20:30
Type auto: Golf MK6 R20

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door AR6R »

Ohhh het ging me niet om de km stand van zijn auto maar meer om dat ik een volledig standaard auto zoek welke een lage km stand heeft.
En ook een die geen circuit heeft gezien:)
-= Powered by EMService =-
-=JD Engineering Stage 3=-

387Hp - 514Nm
Gebruikersavatar
Famous1303
Berichten: 1114
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:36
Type auto: Polo AW GTI
Locatie: Gelderland

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door Famous1303 »

AR6R schreef:Ohhh het ging me niet om de km stand van zijn auto maar meer om dat ik een volledig standaard auto zoek welke een lage km stand heeft.
En ook een die geen circuit heeft gezien:)
Dus je wilt een snelle auto maar mag niet op circuit geweest zijn, lastig controleren lijkt mij.

Z'n auto hoort af en toe ook op zijn staart getrapt te worden toch? Anders kan je net zo goed een E-Golf nemen :lol:


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Afbeelding
Gebruikersavatar
AR6R
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2017, 20:30
Type auto: Golf MK6 R20

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door AR6R »

Circuit is toch wat anders als op z'n staart trappen. Dat is een aanslag op alles wat om je auto zit, lagers, remmen, banden, motor, bak...
Maargoed ik ga bij de 6R van Hamiltonautos kijken:)
-= Powered by EMService =-
-=JD Engineering Stage 3=-

387Hp - 514Nm
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door ChielED35 »

AR6R schreef: 03 jun 2017, 18:29 Circuit is toch wat anders als op z'n staart trappen. Dat is een aanslag op alles wat om je auto zit, lagers, remmen, banden, motor, bak...
Maargoed ik ga bij de 6R van Hamiltonautos kijken:)
Ben met je eens dat circuit nou niet heel goed is voor je auto. Maar weet toevallig dat de auto van Nigel net compleet nieuwe remmen heeft, schijven en blokken. Niet dat het mij veel uitmaakt hoor, maar een standaard R met weinig km's waar je de historie van weet en of ie geen schade heeft gehad of nooit een circuit heeft gezien...die ga je niet vinden.

De auto waar je gaat kijken heeft lang te koop gestaan, nu betaal je gewoon een paar duizend extra omdat ie bij Hamilton staat. Das wel jammer. Gezien dit een import is weet je ook de historie niet natuurlijk, en Hamilton kent de historie ook niet aangezien hij hem van een particulier heeft gekocht voor de handel.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
AR6R
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2017, 20:30
Type auto: Golf MK6 R20

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door AR6R »

Ik had een bod gedaan op die auto en is geaccepteerd door Hamilton:) auto zit vol opties en ik denk niet dat ik voor dit bedrag de auto van Nigel zou kunnen overnemen.

Het is idd een import maar is in 2010 al naar Nederland gekomen. Verder zijn alle onderhouds boekjes aanwezig.

Waarom heeft ie eigenlijk lang te koop gestaan, weet je dat toevallig?
-= Powered by EMService =-
-=JD Engineering Stage 3=-

387Hp - 514Nm
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door ChielED35 »

AR6R schreef:Ik had een bod gedaan op die auto en is geaccepteerd door Hamilton:) auto zit vol opties en ik denk niet dat ik voor dit bedrag de auto van Nigel zou kunnen overnemen.

Het is idd een import maar is in 2010 al naar Nederland gekomen. Verder zijn alle onderhouds boekjes aanwezig.

Waarom heeft ie eigenlijk lang te koop gestaan, weet je dat toevallig?
Gefeliciteerd met je aankoop. Mooie auto is het...met een standkachel, lekker voor de winter. Geen idee waarom ie zo lang te koop stond. Hij begon aardig hoog in de boom met z'n prijs, misschien lag het daar aan.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
AR6R
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2017, 20:30
Type auto: Golf MK6 R20

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door AR6R »

Dankje:))
De aankoop vind (als alles bevalt) volgende week pas plaatst. Ik werk in de continu dienst en hij gaat een paar dagen naar Duitsland dus ik moet nog even geduld hebben.

Hopelijk bevalt deze auto wel en ziet hij er uit zoals ik verwacht:)
Na de tegenvallers van afgelopen dagen moet 3x scheepsrecht zijn.

Standkachel wist ik niet eens haha, leuk meegenomen maar voor mij niet echt een must. Waarschijnlijk gaat de auto toch naar binnen tijdens de koudste 3 maandjes.
-= Powered by EMService =-
-=JD Engineering Stage 3=-

387Hp - 514Nm
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door ChielED35 »

Maar je hebt een bod gedaan op een auto die je nog niet op detailniveau hebt kunnen beoordelen begrijp ik? Nou ja, een geaccepteerd bod is nog geen verplichting tot kopen gelukkig.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gebruikersavatar
AR6R
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2017, 20:30
Type auto: Golf MK6 R20

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door AR6R »

Ik moet er een stukje voor rijden dus heb als eerste gevraagd of ee überhaupt iets met de prijs te doen valt en of hij tot zover wilde zakken.
Volgende week gaan we dan eens kijken hoe de auto er echt uitziet, hoe die rijd en dan zien we weer verder:)
Belangrijkste is dat er gewoon nog speling is qua prijs, dus dat ik niet voor niets ga rijden.
Ik wil ook graag een bearlock erop, dus dat zijn allemaal dingen die ik meeneem in de afweging;)
-= Powered by EMService =-
-=JD Engineering Stage 3=-

387Hp - 514Nm
Gebruikersavatar
Nigel-R32
Berichten: 353
Lid geworden op: 11 jan 2015, 13:23
Type auto: AMG GT S en MK6 GTI
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door Nigel-R32 »

Vergeet niet dat dit soort auto's voordat ze in productie genomen worden juist getest worden op het circuit. Verder als je mijn voorstel topic doorleest zal je zien dat alle rubbers, remmen, onderstel, eigenlijk gewoon alles, zijn aangepast. Dat een auto meer te lijden heeft op een circuit zou kunnen, maar iemand die een GTI of R rijdt kan de openbare weg ook als circuit zien. Neem een willekeurige dijk of bergpas en je hebt hetzelfde effect als wat een circuit kan doen met de auto. Uiteindelijk rijden we niet voor niets een snellere Golf dan de gemiddelde lease Golf.. Ik ben dan ook van mening dat wanneer alle onderhoud tijdig wordt uitgevoerd en de auto netjes wordt warm gereden etc. een zoals jij noemt 'een circuit auto' minder slijtage heeft dan eentje die letterlijk met koude motor en DSG bak direct wordt afgetrapt, wat helaas dus wel heel veel gebeurt..

Verder is die van mij origineel Nederlands, is de historie van a tot z compleet en daarmee bedoel ik ook letterlijk van a tot z aangezien de samenstel order en aankoopfactuur zelfs aanwezig zijn. Weinig eigenaren, km stand met NAP uiteraard. Recent dus nieuwe Ferodo DS2500 remblokken en nieuwe sport remschijven eronder plus de olie is ook ververst twee weken terug.

Mocht je toch eens om de tafel willen zitten, dan kan je mij altijd benaderen.

Greetz Nigel
AMG GT S '15 - 510pk & 650Nm - fun
Golf VI GTI 2.0 DSG '12 - 211pk & 280Nm - daily
Golf VII R 2.0 DSG '15 - 480pk & 570Nm - verkocht
Golf VI R 2.0 DSG '10 - 391pk & 534Nm - verkocht
Golf V R32 DSG '07 - 250pk & 320Nm - verkocht
Gebruikersavatar
ChielED35
Berichten: 2380
Lid geworden op: 06 jun 2016, 16:24
Type auto: Golf MK7 R

Re: Opzoek naar een 6R

Bericht door ChielED35 »

Nigel-R32 schreef: 07 jun 2017, 12:30 Vergeet niet dat dit soort auto's voordat ze in productie genomen worden juist getest worden op het circuit. Verder als je mijn voorstel topic doorleest zal je zien dat alle rubbers, remmen, onderstel, eigenlijk gewoon alles, zijn aangepast. Dat een auto meer te lijden heeft op een circuit zou kunnen, maar iemand die een GTI of R rijdt kan de openbare weg ook als circuit zien. Neem een willekeurige dijk of bergpas en je hebt hetzelfde effect als wat een circuit kan doen met de auto. Uiteindelijk rijden we niet voor niets een snellere Golf dan de gemiddelde lease Golf.. Ik ben dan ook van mening dat wanneer alle onderhoud tijdig wordt uitgevoerd en de auto netjes wordt warm gereden etc. een zoals jij noemt 'een circuit auto' minder slijtage heeft dan eentje die letterlijk met koude motor en DSG bak direct wordt afgetrapt, wat helaas dus wel heel veel gebeurt..

Verder is die van mij origineel Nederlands, is de historie van a tot z compleet en daarmee bedoel ik ook letterlijk van a tot z aangezien de samenstel order en aankoopfactuur zelfs aanwezig zijn. Weinig eigenaren, km stand met NAP uiteraard. Recent dus nieuwe Ferodo DS2500 remblokken en nieuwe sport remschijven eronder plus de olie is ook ververst twee weken terug.

Mocht je toch eens om de tafel willen zitten, dan kan je mij altijd benaderen.

Greetz Nigel
Je had verkoper moeten worden vent :lol: :lol: . Maar ik weet hoe zuinig je bent op je mooie auto.
Had ik een 6R willen hebben was je de 1e waar ik was aangeschoven ;)
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten