Nieuwprijs huidige GTI

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

Nieuwprijs huidige GTI

Bericht door M USA »

Ruil de GTI altijd in na 2 jaar en zat eens te kijken nu het over een paar maanden weer tijd is om te shoppen
Als ik dezelfde configuratie neem ben ik minstens 4000 euro kwijt voor een iets gewijzigde GTI, maar dezelfde auto !
In 2 jaar tijd meer dan 4000 euro duurder....
Heb vaker de prijsstijgingen en dan weer dalingen meegemaakt maar tenzij mijn inruil met 4000 meestijgt ga ik maar een uitstapje maken naar iets anders... Geeft geen goed gevoel namelijk. Jammer.
Vreemd dat ik niks hierover teruglees maar ik kom dan ook best weinig nieuwe GTI´s tegen op de weg :shock:
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
Gebruikersavatar
J3R
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 mei 2011, 22:07
Type auto: MK7 GTI Performance

Re: Nieuwprijs huidige GTI

Bericht door J3R »

Ja t is jammer van de prijzen in NL. Op het Vortex GTI Forum in de VS loopt ook een discussie. Daar liggen de US$ prijzen een stuk lager. Denk groot deel BPM, maar ook andere tax(?)
Zou met een eventuele koop sowieso wachten op de mk8; nu een mk7,5 aanschaffen is over een jaar rijden met een "oud" model.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Zluytr
Berichten: 354
Lid geworden op: 30 mei 2017, 12:50
Type auto: MK7 GTI

Re: Nieuwprijs huidige GTI

Bericht door Zluytr »

My thought exactly!

Ik vind het behoorlijk zonde van je geld om een facelift te kopen voor die kleine veranderingen, terwijl je over 2 jaar een compleet nieuwe kan kopen!
Ride:
A5 Coupe (F5) 2.0 TFSI quattro (252 PK) S tronic - Daytona Grey


Daily:
’18 T-Roc 1.5 TSI DSG Sport - Indium Grey
Gebruikersavatar
VroemTFSI
Berichten: 276
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:19

Re: Nieuwprijs huidige GTI

Bericht door VroemTFSI »

@M USA: Ik zit ook te kijken naar die prijzen en sloeg ook steil achterover van de huidige prijslijst. GTI Performance met een paar voor mij belangrijke extra's (schuifdak, LED, stoelverwarming, grote navi, 18 ", getinte ramen achter) komt al gauw over de 50k!!!
Ik denk wel dat er begin volgend jaar weer meer uitgebreide actiepakketten komen.
Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Edition 170 pk, 20" PRG, panoramadak, MMI+, B&O, stoelverwarming, opbergpakket
VW Polo Blue GT 5-deurs, Candy White, Xenon, Navi, Stoelverwarming, privacy glass, anthraciet 17"
Vissa
Berichten: 900
Lid geworden op: 26 aug 2017, 18:12
Type auto: Cupra Formentor 310
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Nieuwprijs huidige GTI

Bericht door Vissa »

De prijzen stijgen de pan uit. Elk jaar wordt de BPM meer, tot 2020 staan de verhogingen vast. Dus tot en met 2020 zullen zulk soort auto's elk jaar zo met een aantal 1000 euro stijgen! :cry:
Current: Cupra Formentor VZ 310 21'
Previous: GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 138 gasten