spuiten/wrappen? golf v gti

Voor al je body kits, bumpers, spuitwerk aan je in- en exterieur
Plaats reactie
Thomasvw13
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jan 2016, 20:14
Type auto: golf MK5 GTi

spuiten/wrappen? golf v gti

Bericht door Thomasvw13 »

goede avond,

sinds een tijdje ben ik in het bezit van een mooie rode golf gti. hierbij waren de voorbumper en het zwart plastic deel achter mee gespoten. achteraf blijkt dit bij de vorige eigenaar heel slecht gebeurd te zijn. de verf laat allemaal los en het ziet er gewoon niet meer uit. hierbij is er ook nog een grote kras op de rechterkant van de auto gereden precies achter het portier. dus alles bij elkaar genomen zit ik in twijfel of ik de bumpers plus de kras moet laten spuiten of moet laten wrappen. mijn ervaring met een rode auto spuiten van 12 jaar oud is dat je altijd kleur verschil zult zien. dan zou eigenlijk de complete auto al gespoten moeten worden. daarom lijkt wrappen me ook een mooie oplossing. wat is jullie ervaring hiermee? en wat zijn de kosten van een auto laten wrappen en spuiten? ik woon in het zuid-westen van het land dus goede bedrijven in de buurt zijn altijd welkom.
bedankt!
Henniej
Berichten: 1364
Lid geworden op: 29 dec 2016, 10:32

Re: spuiten/wrappen? golf v gti

Bericht door Henniej »

Onderdelen die gespoten moet worden netjes demonteren, mooi af werken ( los ) spuiten en weer er p monteren. De onderdelen die niet zijn gespoten in drie stappen polijsten en ben je al heer ver. En als laatste een coating r boven op :)
Account niet in gebruik! 🤷🏼‍♂️
Plaats reactie

Terug naar “Cosmetische modificaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten